Nii on see varras minu karpal, ja tundub, et sellel on tehaseseadistus. Ühesõnaga, klapp ühendab segusiibri suletud asendis ujukiruumi välisõhuga(selle toruga) ja segusiibri avatud(vahepealsed asendid ja täiesti avatud) asendis otse sisselaske õhulõõriga. See väldib kuumalt käivitamise ajal "täis tõmbamist" ja väldib seega halba käivitumist. Reguleerida seda pole eriti vaja, oluline on lihtsalt, et kui sul mootor seisab: on segusiiber kinni, gaasipedaal vabastatud, siis sealt peenemast torust, mis läheb õhupuhastisse, sisse puhudes peab õhk vabalt liikuma.
Aga kui segusiiber juba natuke avada(Gaasi anda) siis peab torusse puhudes tihedaks minema, ja lõpuks veel rohkem gaasi andes, puhumine veel raskemaks minema. Nii ta töötabki.

Loodan et saad korda. Panen ka teiselpool olevate varraste pildid:
