miks on vasakpoolne sumpa seestpoolt õline?? miks on kolviribid õlised?? kuidas satub õli silindrisse?? ja kas õhupuhasti peab ka sinist suitsu välja ajama või??
siuke tunne nagu õli oleks igal pool, mitte ainult karteris ja seal kus vaja!!!!!
õli silindris!
-
- Posts: 57
- Joined: Fri Jul 06, 2007 4:55 pm
- Contact:
õli silindris!
4v ja kaks sumpsi!
-
- Posts: 11
- Joined: Fri Feb 29, 2008 6:06 pm
- Contact:
RE: õli silindris!
Ma nüüd asjatundja pole, kuid minu sapakal(Skoda 120L) oli sama jama, kui kolvirõngad läbi olid.
Paadunud uunikumihull, keda huvitavab kõige rohkem NSV tehnika!
-
- Posts: 18
- Joined: Tue Jul 29, 2008 10:01 pm
- Contact:
RE: õli silindris!
jaam, ega see tähendab et kolvirõngas on ära kulunud ja siis hakkabki igale poole laiali pritsima seda õli. tähendab et võta sellest mootorist siis viimast
ja pane uus korralik peale

auto narkomaan :D
-
- Posts: 57
- Joined: Fri Jul 06, 2007 4:55 pm
- Contact:
RE: õli silindris!
jah aga kui kolvirõngad lissalt ä vahetada!!??Zursu kirjutas:
jaam, ega see tähendab et kolvirõngas on ära kulunud ja siis hakkabki igale poole laiali pritsima seda õli. tähendab et võta sellest mootorist siis viimastja pane uus korralik peale
4v ja kaks sumpsi!
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: õli silindris!
Vasakpoolne sumpa on seestpoolt õline sellepärast et õlirõngastega on mingi jama (tõenäoliselt kinni jäänud seismisega, väga ei usu ei puru)
tõenäoliselt aitavad protseduurid veega või küünla august sisse kallatud petrool ja leotamine.
Kolviribid on õlised sellepärast et tõukurvarraste juures all otsas on vedrude all kummist tihendid, kui mootorile kõvasti valu anda siis kuumusega sureb see kumm ära ja ongi kõik kohad õli täis. Täpselt samast materialist on ka õliradika all tihendid. Kui karpa ja karpa alune plekk ära võtta on täpselt näha kust õli tuleb.
Kui nii punktipealt võtta siis õli peabki silindris olema, AGA kolvirõngastest allpool. Õlirõngas peab õli silindri seinalt maha pühkima et see kolvi peale ei satuks aga seismisega jäävad vahest rõngad kinni.
Õhupuhastaja ei pea tingimata sinist suitsu välja ajama. Kui kolvirõngad on väga kulunud, või kinni jäänud ja säde mootori töötamise ajal küttesegu süütab siis selle asemel et kogu kütuse põlemise "aur" läheks kolvi allapoole tõukamiseks pressib osa ka rõngaste vahelt läbi, karterisse ja ongi surve karteris, õhupuhastaja suitseb ja jõudu vähem.
Kui veeprotseduurid ei aita osta katku käest uus mootor. Vähemalt on teada et saad auto sõitma ja kõik alates karpast kuni sumpadeni on korralik ja seismisega tekkivaid hädasid ka pole. Jääb ainult peale tõstmise vaev.
tõenäoliselt aitavad protseduurid veega või küünla august sisse kallatud petrool ja leotamine.
Kolviribid on õlised sellepärast et tõukurvarraste juures all otsas on vedrude all kummist tihendid, kui mootorile kõvasti valu anda siis kuumusega sureb see kumm ära ja ongi kõik kohad õli täis. Täpselt samast materialist on ka õliradika all tihendid. Kui karpa ja karpa alune plekk ära võtta on täpselt näha kust õli tuleb.
Kui nii punktipealt võtta siis õli peabki silindris olema, AGA kolvirõngastest allpool. Õlirõngas peab õli silindri seinalt maha pühkima et see kolvi peale ei satuks aga seismisega jäävad vahest rõngad kinni.
Õhupuhastaja ei pea tingimata sinist suitsu välja ajama. Kui kolvirõngad on väga kulunud, või kinni jäänud ja säde mootori töötamise ajal küttesegu süütab siis selle asemel et kogu kütuse põlemise "aur" läheks kolvi allapoole tõukamiseks pressib osa ka rõngaste vahelt läbi, karterisse ja ongi surve karteris, õhupuhastaja suitseb ja jõudu vähem.
Kui veeprotseduurid ei aita osta katku käest uus mootor. Vähemalt on teada et saad auto sõitma ja kõik alates karpast kuni sumpadeni on korralik ja seismisega tekkivaid hädasid ka pole. Jääb ainult peale tõstmise vaev.
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 4 guests