õli silindris!

Probleemid elektri, veermiku või mootoriga?
Post Reply
hellhoose
Posts: 57
Joined: Fri Jul 06, 2007 4:55 pm
Contact:

õli silindris!

Post by hellhoose »

miks on vasakpoolne sumpa seestpoolt õline?? miks on kolviribid õlised?? kuidas satub õli silindrisse?? ja kas õhupuhasti peab ka sinist suitsu välja ajama või??
siuke tunne nagu õli oleks igal pool, mitte ainult karteris ja seal kus vaja!!!!!
4v ja kaks sumpsi!
Ralli2ss
Posts: 11
Joined: Fri Feb 29, 2008 6:06 pm
Contact:

RE: õli silindris!

Post by Ralli2ss »

Ma nüüd asjatundja pole, kuid minu sapakal(Skoda 120L) oli sama jama, kui kolvirõngad läbi olid.
Paadunud uunikumihull, keda huvitavab kõige rohkem NSV tehnika!
Zursu
Posts: 18
Joined: Tue Jul 29, 2008 10:01 pm
Contact:

RE: õli silindris!

Post by Zursu »

jaam, ega see tähendab et kolvirõngas on ära kulunud ja siis hakkabki igale poole laiali pritsima seda õli. tähendab et võta sellest mootorist siis viimast :D ja pane uus korralik peale
auto narkomaan :D
hellhoose
Posts: 57
Joined: Fri Jul 06, 2007 4:55 pm
Contact:

RE: õli silindris!

Post by hellhoose »

Zursu kirjutas:
jaam, ega see tähendab et kolvirõngas on ära kulunud ja siis hakkabki igale poole laiali pritsima seda õli. tähendab et võta sellest mootorist siis viimast :D ja pane uus korralik peale
jah aga kui kolvirõngad lissalt ä vahetada!!??
4v ja kaks sumpsi!
metsamees
Aktiivne Klubiline
Posts: 603
Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
Maakond: Tartumaa
Location: Tartu
Contact:

RE: õli silindris!

Post by metsamees »

Vasakpoolne sumpa on seestpoolt õline sellepärast et õlirõngastega on mingi jama (tõenäoliselt kinni jäänud seismisega, väga ei usu ei puru)
tõenäoliselt aitavad protseduurid veega või küünla august sisse kallatud petrool ja leotamine.

Kolviribid on õlised sellepärast et tõukurvarraste juures all otsas on vedrude all kummist tihendid, kui mootorile kõvasti valu anda siis kuumusega sureb see kumm ära ja ongi kõik kohad õli täis. Täpselt samast materialist on ka õliradika all tihendid. Kui karpa ja karpa alune plekk ära võtta on täpselt näha kust õli tuleb.

Kui nii punktipealt võtta siis õli peabki silindris olema, AGA kolvirõngastest allpool. Õlirõngas peab õli silindri seinalt maha pühkima et see kolvi peale ei satuks aga seismisega jäävad vahest rõngad kinni.

Õhupuhastaja ei pea tingimata sinist suitsu välja ajama. Kui kolvirõngad on väga kulunud, või kinni jäänud ja säde mootori töötamise ajal küttesegu süütab siis selle asemel et kogu kütuse põlemise "aur" läheks kolvi allapoole tõukamiseks pressib osa ka rõngaste vahelt läbi, karterisse ja ongi surve karteris, õhupuhastaja suitseb ja jõudu vähem.

Kui veeprotseduurid ei aita osta katku käest uus mootor. Vähemalt on teada et saad auto sõitma ja kõik alates karpast kuni sumpadeni on korralik ja seismisega tekkivaid hädasid ka pole. Jääb ainult peale tõstmise vaev.
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: Semrush [Bot] and 5 guests