Mootor maha
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor maha
Keps on siis ilma kolvi ja silindrita ning ei liigu üldse vabalt vända kaela peal?
-
- Posts: 222
- Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
- Contact:
Re: Mootor maha
Koos kolvi ja silidriga. On võimalus, et kunagi on pandud eelmise omaniku poolt valetpidi.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor maha
Proovi ilma silindrita kas keps liigub vända peal vabalt. Kolb uute rõngastega teeb asja niikuinii oluliselt raskemaks. Õli kepsu ja vända vahele ja silindrisse ka loomulikult.
Ma ei mäleta kuidasmoodi kaas pidi olema kuid selle saab üle kontrollida. Kiri kepsul igatahes käib ettepoole. Ja kaane sobivust saad silmaga hinnata kui paned kokku ja vaatad, et sisemised pinnad (ava ääred) oleks täpselt samal joonel ja ilma astmeta.
On olnud ka juhuseid kus kepsud on laiemad kui väntvõll ja kiilub kinni. Aga kui need enne ka kasutusel olid siis peaks see olema välistatud.
Ma ei mäleta kuidasmoodi kaas pidi olema kuid selle saab üle kontrollida. Kiri kepsul igatahes käib ettepoole. Ja kaane sobivust saad silmaga hinnata kui paned kokku ja vaatad, et sisemised pinnad (ava ääred) oleks täpselt samal joonel ja ilma astmeta.
On olnud ka juhuseid kus kepsud on laiemad kui väntvõll ja kiilub kinni. Aga kui need enne ka kasutusel olid siis peaks see olema välistatud.
-
- Posts: 222
- Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
- Contact:
Re: Mootor maha
Õli panin nii, et lainetas. Kas kolb läheb ükskõik mispidi? Remontkolvidel nool puudub. Sellel joonisel on justkui sõrme ja kolvi teljed erivatel joontel: http://s768.photobucket.com/user/madis1 ... ort=3&o=29
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor maha
Kolb läheb ikka sisse ainult ühtepidi. Kui nool puudub siis tuleb ära mõõta sõrme asukoht ja seda vanaga võrrelda. Ei mäleta hetkel kummale poole laiem läks. Vahe oli u 2mm vist.
Aga see annab tunda alles siis kui mootor töötab. Niisama kohapeal keerates sa sellest aru ei saa.
Ja kas kolb koos rõngastega liigub silindris vabalt ja rõngaste lukuvahe paigas?
Aga see annab tunda alles siis kui mootor töötab. Niisama kohapeal keerates sa sellest aru ei saa.
Ja kas kolb koos rõngastega liigub silindris vabalt ja rõngaste lukuvahe paigas?
-
- Posts: 222
- Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
- Contact:
Re: Mootor maha
Nonii, sain asja korda ehk ise loll. Olin kahel kepsul alumised pooled vahetusse ajanud. Panin kõik 4 külge ja saab käega hoorattast pöörata. Teisalt pole halba ilma heata, ilma selle veata oleks kolvid läinud suvaliselt sisse, peab nüüd kuidagi ära märkima sõrme telje ja kolvi telje.
-
- Posts: 222
- Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
- Contact:
Re: Mootor maha
Kepsu poltidele käivad külge plekist stoppermutrid. Kas need on vajalikud? Mulle tundub, et need küll suurt ei stoperda.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor maha
Insener on need sinna pannud siis on ehk abi ka. Eks ta vedru põhimõttel toimib vibratsiooni vastu.
-
- Posts: 222
- Joined: Thu Oct 21, 2010 2:50 pm
- Contact:
Re: Mootor maha
Sain oma pilli käima. Laupäeval plaanin teha pikema otsa, kuna kolvid- silindrid on uued, siis kui pikalt peab sisse sõitma? Mingi aeg mõõdan surved ka huvipärast ära. Ei mäleta enam kuhu käis mootori ja kere vaheline massijuhe. Vaatasin kõik kohad mootoriruumis ja all üle, no ei leia sellist kohta kuhu sobiks.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor maha
Minul on massijuhe vasakpoolse mootoripadja kanduri ning käigukasti raami vahel.
Who is online
Users browsing this forum: Semrush [Bot] and 5 guests