Kalle 3A3-966B 72'
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Mul enamus 354 aga üks vist ka 368. Sisse pole vaja vaadata. Ühe 354 kiskusin täna taastamiseks lahti.
Lihtsalt huvitas kumb võimsam (kuna 354 suurem siis eeldasin, et see võiks olla võimsam).
Lihtsalt huvitas kumb võimsam (kuna 354 suurem siis eeldasin, et see võiks olla võimsam).
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Räägi mulle ka siis, mis harjad seal on, külg-või otsaharjad ja peaks tegema katse, mõõtma ära mähiste takistused ja nende läbimõõdud, sellega saaks ka määratleda, kumb reaalselt võimsam on, kas 354 või 386. CT-362 ära kindlalt panesipelgas wrote:...ühe 354 kiskusin täna taastamiseks lahti.
Lihtsalt huvitas kumb võimsam (kuna 354 suurem siis eeldasin, et see võiks olla võimsam).

-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
CT-362 mul pole.
CT-354 on külgharjadega. Minu mootori teemas olev viimane video on tehtud Indreku CT-368 jõul. Siiamaani on mul alati kasutusel olnud CT-354 starterid.
CT-354 on külgharjadega. Minu mootori teemas olev viimane video on tehtud Indreku CT-368 jõul. Siiamaani on mul alati kasutusel olnud CT-354 starterid.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Raamat kirjutab nii:
Zaporožets 966B - CT351B;
Zaporožets 968 - CT354;
Zaporožets 968M - CT368.
Soovitan katsetada, sul on see võimalus, kuna mootor puki peal. Pärast äkki selgub, et su CT354-l on rohkem jõudu kui ühelgi CT368-l...vene starterid ei ole kunagi ühesuguse võimsusega olnud, esineb kõrvalekaldeid(vasekaod, plekkide lühised ja mähiste asetus omavahel). Relee pane kindlasti läänekas(vene RS502-d on sõnakuulmatud vahel), muidu pead ikka ja jälle kruvikeerajaga oma autot käivitama.
Zaporožets 966B - CT351B;
Zaporožets 968 - CT354;
Zaporožets 968M - CT368.
Soovitan katsetada, sul on see võimalus, kuna mootor puki peal. Pärast äkki selgub, et su CT354-l on rohkem jõudu kui ühelgi CT368-l...vene starterid ei ole kunagi ühesuguse võimsusega olnud, esineb kõrvalekaldeid(vasekaod, plekkide lühised ja mähiste asetus omavahel). Relee pane kindlasti läänekas(vene RS502-d on sõnakuulmatud vahel), muidu pead ikka ja jälle kruvikeerajaga oma autot käivitama.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Releega pole ausalt ühtegi probleemi olnud. Algselt oli pidevalt jama blokeerreleega aga see sai üsna kiiresti vahel ära visatud. Aga ilmselt läheb uus relee niikuinii kuna kogu mootoriruum saab ju uue juhtmestiku.
Aga vaatan ja testin starterit ning mõõdan samal ajal voolutugevust ampertangidega. Põhimõtteliselt saan pöörlemiskiirust ka mõõta. Mootor muidugi nii tihe, et käib väga raskelt ringi ka ilma küünaldeta.
Aga vaatan ja testin starterit ning mõõdan samal ajal voolutugevust ampertangidega. Põhimõtteliselt saan pöörlemiskiirust ka mõõta. Mootor muidugi nii tihe, et käib väga raskelt ringi ka ilma küünaldeta.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Ahaa, tean, mul ka. Aga mul jääb see vist alles kuid elektroonika muutub - (relee asemele tuleb transistor ja paar detaili veel). Mul on uuel lisagenekal selline väljaviik, mis sobib blokeerreleele(vahelduvvoolu klemm, nagu sapperi orig. genekal 3-faasi klemmid).sipelgas wrote:...oli pidevalt jama blokeerreleega ....
Jah, sul on ju väntvõlli ratas ja andursipelgas wrote:Põhimõtteliselt saan pöörlemiskiirust ka mõõta.

Aga miks ta nii on? Kas saaled ei ole siis ikka õige mõõduga? Kujutan ette, et pead käivitamise ja soojendamisega väga ettevaatlik olema, et miski paisudes sisse ei sööbiks ja kogu tehtud töö luhta ei läheks.sipelgas wrote:Mootor muidugi nii tihe, et käib väga raskelt ringi ka ilma küünaldeta.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Mina ei näe mingit vajadust blokeerrelee jaoks. Nii vaikne sapika mootor ka pole, et ei kuuleks kui käib.
Aga eks ta käib ringi raskelt kuna silindrid on hoonitud üsna jämeda kiviga ja rõngad nii tihedad. Ja mul ju kusagilt keerata pole kuna trigger wheeli paigaldamisega kadus "käbi" peitu. Ehk kätega peab rihmarattast keerama.
Aga eks ta käib ringi raskelt kuna silindrid on hoonitud üsna jämeda kiviga ja rõngad nii tihedad. Ja mul ju kusagilt keerata pole kuna trigger wheeli paigaldamisega kadus "käbi" peitu. Ehk kätega peab rihmarattast keerama.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Ma mõtlen rohkem oma tüdruku peale, kui ta sõitma hakkab. Blokeerrelee lihtsustab algajal sõitjal käivitamist tunduvalt, eriti, kui ta ei tea mis on starter, pendiks, miks peab mootori käima minnes võtme lahti laskma jne.sipelgas wrote:...ei näe mingit vajadust blokeerrelee jaoks...


Siis arusaadav. Eks algul peab teda harjutama, võibolla oleks isegi otstarbekas ennem käima panekut ilma toitesüsteemita(bensiinita) mõned kilomeetrid teise auto järel vedada, abiks ikka esmasel kriitilisel sissetöötamisel, kui iga kuupmikromeeter on arvel hõõrdpindadel.sipelgas wrote:...eks ta käib ringi raskelt kuna silindrid on hoonitud üsna jämeda kiviga...

-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Mootor läheb ikka pukis enne tööle. Eks teda saab seal kedratud üksjagu enne kui kütust nuusutada saab seega esmase liikumise teeb ära. Ja siis ilmselt mitu liitrit pukis koormuseta ja madalal temperatuuril.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Videot ka esimesest käivitamisest korras süütega(aga vigase karpaga):
Praegu kõik korras. Tühikäik on veel imelik, aga see ei sega.
Praegu kõik korras. Tühikäik on veel imelik, aga see ei sega.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Sellega seoses tuli mõte, et peaks mootoriruumi panema "launch buttoni" starteri jaoks. Teinekord ikka vaja ja starteri juurde naljalt ei pääse kui plekid kõik küljes. Üks mugav aga kaitstud nupp oleks asjalik.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Õige, ise vedasin selleks juhtme starteri pendiksipoldi küljest jastartimiseks ühendasin seda geneka klemmi + peale... 
Video ka summutitest. Nii mürarikas veel, sest üks lambda oli puudu. Muidu selline vaikseke, sapika kohta harjumatu isegi. Aga mina olen rahul

Video ka summutitest. Nii mürarikas veel, sest üks lambda oli puudu. Muidu selline vaikseke, sapika kohta harjumatu isegi. Aga mina olen rahul

-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Siiamaani olen mina selleks kasutanud starteri relee klemmide külgeminevaid juhtmeid. Juhe relee küljest lahti ja vastu teist. Käiab starterit küll, juhtmeotsad veel ära ka pole väga põlenud. Üpris mugava koha peal kah teised. Olgu, päris aus olles saab nii ka tulemerd teha kui jäme + ots vastu keret läheb aga seda ju kauaks ikka ei juhtu.sipelgas wrote:Sellega seoses tuli mõte, et peaks mootoriruumi panema "launch buttoni" starteri jaoks. Teinekord ikka vaja ja starteri juurde naljalt ei pääse kui plekid kõik küljes. Üks mugav aga kaitstud nupp oleks asjalik.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Ikka saab nii ka jah. Aga väga mugav (ja turvaline) oleks kui paneks eraldi nupu selle jaoks.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Sellise tuumaallveelaeva kaitstud nupu, punase hoiatusvalgusega kaaneke on ees ja siis saad selle ülese sõrmega tõmmata ja START vajutada. Seda muidugi ainult siis, kui käik väljas(käiguhoovastiku külge blokeerandur - lüliti)sipelgas wrote:Ikka saab nii ka jah. Aga väga mugav (ja turvaline) oleks kui paneks eraldi nupu selle jaoks.


Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot] and 0 guests