Käivitumine
-
- Posts: 9
- Joined: Thu Feb 05, 2009 4:39 pm
- Contact:
Käivitumine
Tere.tekkis selline probleem, et sapakas ei lähe miinus 8-10 kraadiga käime.kuna sapakat ennem talvel käivitand pole siis puuduvad ka kogemused.käima läheb ainult käivitusgaasiga, kuid siis tuleb ka pikalt käiata.kas sapakas lähebki ilma käivitusgaasita käima talvel?ja see et õhupuhasti asemele panin vooliku mis imeb mootori kõrvalt sooja õhku aga nüüd läheb soe mootor käima ainult niimoodi kui hoiad kätt vooliku ees.
palun öelge mida teha ,et paremini käima läheks?
igasugune abi on oodatud
palun öelge mida teha ,et paremini käima läheks?
igasugune abi on oodatud
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Käivitumine
toorest ikka tõmbad?
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 115
- Joined: Sat Sep 08, 2007 9:36 pm
- Contact:
RE: Käivitumine
inimesed ärge kasutage nn käivitusgaasi, saan aru kui on väga vaja auto käima saada, aga sul proovimise pärast igasugu jama sisse lasta ei ole vaja. õige oleks ikka otsida viga ja see korda teha.
minul läheb küll väga hästi käima, viimane kord proovisin siis näitaks külma 13 kraadi ja ilma tooreta läks käima, super asi-esimesest matsust. ilma tooreta on ainult see, et esimesel minutil ei jää käima, nii min hoida toorega kohapeal siis ka iseseisvalt töötab.
minul läheb küll väga hästi käima, viimane kord proovisin siis näitaks külma 13 kraadi ja ilma tooreta läks käima, super asi-esimesest matsust. ilma tooreta on ainult see, et esimesel minutil ei jää käima, nii min hoida toorega kohapeal siis ka iseseisvalt töötab.
V4 veab mõnuga
-
- Posts: 66
- Joined: Sat Sep 27, 2008 12:02 pm
- Contact:
RE: Käivitumine
Ilma tooreta -13 ga käima,peab ikka kõva küttekuluga masin olema või oled hoopis Shelli direktor. Ruttu karpat regullima.
Vihkan roostet.
-
- Posts: 801
- Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
- Location: Elva
- Contact:
RE: Käivitumine
kusjuures minu luazi peal olev Jossu mootor läheb kah hetkel olevate ilmadega käima ilma toorekata.Lähipäevil ju olnud -8 ja -15vahel.
toorest ei saa sellepärast panna ,et selline systeem puudub,eelmine mootor ei vajanud.
toorest ei saa sellepärast panna ,et selline systeem puudub,eelmine mootor ei vajanud.
http://www.luaz969.tk
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Käivitumine
kuigi mul benakulu korras(kontrollitud), tahab vähest ülespumpamist vaid...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 115
- Joined: Sat Sep 08, 2007 9:36 pm
- Contact:
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Käivitumine
naljamiiz kirjutas:
ülespumpamist tahab muidugi, see normaalne ju.
tegelt pidasin silmas gaasiga üles pumpamist, ehk nö kiirenduspumbaga paar vurtsu bensu otse kollektorisse.= sama mis topka...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 801
- Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
- Location: Elva
- Contact:
-
- Posts: 9
- Joined: Thu Feb 05, 2009 4:39 pm
- Contact:
RE: Käivitumine
toore asemel on mul nö. käsigaas.pensu pumpan alati ülesse.gaasiga mängin.aga ikka ei midagi.mingit viga otsida ei oska peale selle et äkki karpa must?pesen homme ära siis vaatame mis saab.
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Käivitumine
Kõige esimene asi - pange kõik klambrid süsteemile peale korralikud. Nagu kusagilt õhku sisse saab, nii sellest tulev hilisem kondents tekitab teil jäätumisega kena jääkatte, mis hakkab pehmelt öeldes muresid valmistama. Ning benapaak tankige võimaluse korral täis. Pooltühjaga seistes tuleb seda kondentsi otse paagist, sest eks meie bensiin ole ju meeldiva veelisandiga.
Bensiinivoolikule pange peale klaasfilter (või no se pleksiklaasist), siis näete oma silmaga, mida ****a karpasse minemas on. Filter siis läheks PÄRAST pumpa, sest imijõud sellel on sõltuvalt karpa täituvusest nii- ja naaväike.
Bensiinivoolikule pange peale klaasfilter (või no se pleksiklaasist), siis näete oma silmaga, mida ****a karpasse minemas on. Filter siis läheks PÄRAST pumpa, sest imijõud sellel on sõltuvalt karpa täituvusest nii- ja naaväike.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 801
- Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
- Location: Elva
- Contact:
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Käivitumine
Jep, just nimelt. Enne karpat. Mul omal masinal peal, funkab ilusti. Ega see filter ju bena tagasivalgumist ei pidurda, seega kogu tagasivoolusüsteem töötab samamoodi edasi. Ainult et kui voolik ise ei hakka filtrit üleval hoidma, siis peab selle filtritüki õhulohvi külge siduma, muidu satub mootorile liiga lähedale ja võib sulama hakata.
Proovisin algul seda varianti, et panin filtri pumba ette. Aga selgus tõsiasi, et kui karpa on täis ja tagasivool toimib, siis pumba imijõud väheneb kõvasti. Võibolla oleks pidanud sinna panema näiteks hõredama filtri... kasutan ise seda kõige tihedamat.
Proovisin algul seda varianti, et panin filtri pumba ette. Aga selgus tõsiasi, et kui karpa on täis ja tagasivool toimib, siis pumba imijõud väheneb kõvasti. Võibolla oleks pidanud sinna panema näiteks hõredama filtri... kasutan ise seda kõige tihedamat.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 72
- Joined: Sun Oct 05, 2008 12:36 am
- Contact:
RE: Käivitumine
jep endalgi olemas filter ja 4-5 kuuga üsna prahti t2is...
aga enda luazik ka läheb väga hästi kylmaga käima!

aga enda luazik ka läheb väga hästi kylmaga käima!
Istun Luazis ja naudin Saaremaa männimetsi!
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Käivitumine
Rando, sa kontrolli ka süüde üle. Puhastada võid ka küünlad.
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest