Mati zaz966b
-
- Posts: 191
- Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
- Contact:
Mati zaz966b
MInu ja mu sõbra restaureerimis projekt. Sai masin toodud yhe toreda vana mehe käest ,kes masina lihtsalt ära andis. Plaanis ära täiesti restaureerida ja originalina säilitada.Pilte tuleb hiljem ja mootor on sellel 30hj
-
- Posts: 191
- Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
- Contact:
RE: Mati zaz966b
Mõned pildid siis...












Last edited by mati on Sun Jan 07, 2007 5:24 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 191
- Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
- Contact:
RE: Mati zaz966b
ärge laske end välimusel petta aint esitiivad ja parem poolne uks on sodid:)
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Mati zaz966b
eitea siin mõni jupp ka on mis ei tahaks välja vahetamist?
salongist pole midagi enam järel, kereplekid pole kah kiita, kesteab mis värvialt teeb peale pikka puude all seismist mis zikkel sul seal?
salongist pole midagi enam järel, kereplekid pole kah kiita, kesteab mis värvialt teeb peale pikka puude all seismist mis zikkel sul seal?
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Mati zaz966b
Tsikkel on külkaga Iz-56 vt. esiporikas.
Tegelt ega see masin kõige hullem polegi ju. Kere tundub olevat üldiselt sirge ja läbiva roosteta. Salongis on istmed vist aint läbi, polstrid lihtsalt lahti. Spido plastik sulabki päikese käes kõigil.
Masin paistab üldjoontes originaal olevat. Õige rool, käigukangi nupp, orig. polster, jahutusplekid mootoriruumis ja pikad küljetaskud jne. Siduripedaali ei näe, aga see peaks olema tagurpidi. Ära on vahetatud esi poritiivad ja esiotsa plekk 968 omade vastu.
Tegu peaks olema 1969-1970 alguse masinaga.
Kui põhi on kõva, siis pole väga vigagi. Jõudu selle masina taastamisel.
Kas tagaklaasitihendist saaks lähemalt pilte, tundub olevat see triibuga tihend, aga algne variant, mis on väga haruldane.
Tegelt ega see masin kõige hullem polegi ju. Kere tundub olevat üldiselt sirge ja läbiva roosteta. Salongis on istmed vist aint läbi, polstrid lihtsalt lahti. Spido plastik sulabki päikese käes kõigil.
Masin paistab üldjoontes originaal olevat. Õige rool, käigukangi nupp, orig. polster, jahutusplekid mootoriruumis ja pikad küljetaskud jne. Siduripedaali ei näe, aga see peaks olema tagurpidi. Ära on vahetatud esi poritiivad ja esiotsa plekk 968 omade vastu.
Tegu peaks olema 1969-1970 alguse masinaga.
Kui põhi on kõva, siis pole väga vigagi. Jõudu selle masina taastamisel.
Kas tagaklaasitihendist saaks lähemalt pilte, tundub olevat see triibuga tihend, aga algne variant, mis on väga haruldane.
Last edited by marek on Sun Jan 07, 2007 7:15 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 191
- Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
- Contact:
RE: Mati zaz966b
See auto jääti lihtsalt seisma kuna mees jäi lubadest ilma aga sellelt mehelt saime ka minu 966a ja 968m mis on juba vanarauas
-
- Posts: 30
- Joined: Mon Jan 08, 2007 7:27 pm
- Contact:
RE: Mati zaz966b
ZaZe ei tasu vanarauda viia. Mul sõbrad kah juba mitu zazi ära lõhkunud aga ise ei tee sellist asja. Praegult külapealt ostan vist veel ühe zazi millelt on lootust saada ainult mootor.

-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Mati zaz966b
No tegelt mädanenud kere, kokkulastud mootori emexi viimine ei tohiks olla eriti suur kuritegu, muidugi mitte enam 966 ja muhu puhul.ZaZ18 kirjutas:
ZaZe ei tasu vanarauda viia. Mul sõbrad kah juba mitu zazi ära lõhkunud aga ise ei tee sellist asja. Praegult külapealt ostan vist veel ühe zazi millelt on lootust saada ainult mootor.
-
- Posts: 98
- Joined: Sun Dec 03, 2006 2:27 pm
- Contact:
RE: Mati zaz966b
Sa võid ju zazi emexsisse viia aga kõik mis kõlba küljest ära näiteks klaasid ja muu nodi
Ühe pedaaliga zaz.
-
- Posts: 191
- Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
- Contact:
RE: Mati zaz966b
kui lumi ära sulab üritame selle masina ka käima saada ja vaatata mis seisus see põhi on aga ta on seisnud ilma küünaldeta üsna kaua ja mootor veel ringi käib nii et tahaks teada mis oleks kõige targem enne käivitamist teha.
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Mati zaz966b
Jagaja kaas maha, kontaktid puhtaks, süütenurk kontrollida. Benapump kindlalt üle vaadata, enne käivitamist vala igaksjuhuks silindritesse õli. Karbussis kiirenduspump üle vaadata jne. Kui mootori käima saab ja mootor juba soe, siis õli ka kindlalt vahetada, vana õli on happeline.
-
- Posts: 98
- Joined: Sun Dec 03, 2006 2:27 pm
- Contact:
-
- Posts: 191
- Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
- Contact:
RE: Mati zaz966b
ringi ta käib
-
- Posts: 191
- Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
- Contact:
RE: Mati zaz966b
aga ühel 968m mis oli seisnud olid ka kolvirõngad kinni kas äkki peaks silindrisse ka rooste surma laskma
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests