Alustus: Kõik algas sellest masinast, mis siin klubis läbi käinud juba



Esialgsetel plaanidel pidigi saama sellest taastatav masin, kuid lähiajal toimunud hea pakkumise puhul, mis oli see...muutusid plaanid




, mis ilmselt ka paljude siinviibijate poolt nähtud on.
Odavalt sai Tarmo selle kätte, tehtud olemas.
Kere oli sellel praktiliselt mõlgivaba(kätteasaamise hetkel)
Edasi toimus Tarmo poolt osaliselt küljesolevate juppide demonteerimine, mille järel rändas kere liivapritsi.



Mis aga tehti liivapritsis, selgesõnaga oli öeldud, et ära laske katust. Ja mida tegid nemad? Puhastasid katuse täielikult korralikult värvi, katuse ise täitsa tuksi keerates(katus üleni laines)
Mida nemad ei teinud? Põhilisi roostes kohti(salongi põhi, kapoti alused jms) roostest korralikult puhastamata. Sestap tuligi endal ikka liivaprits kätte võtta aga kuna minu tehnika ja võimalused pole masstoodangu jaoks siis juba kõrvalistuja jalgadeesise puhastamine võttis omajagu aega(mitmed tunnid)
Vaikselt alustasin ka kere puhastamist liiva/ tolmu jääkidest kasutades relaka otsas käivat traatharja.
Kuna puutumata oli veel põhi, mis oli roostele väga vastuvõetav siis otsustasin selle esmalt kruntida



Põhjaalt sai eemaldatud ohtralt asfalti, sõna otseses mõttes asfalti. Bituumen-tõrva-pigi-killustiku segu, välistelt omadustelt paistis täiesti asfalt.
Ahjaa, mis saab valgest 968a-st? Temalt saame kõik tehnika ja muud osad, mis kvaliteedilt on 4+(mõned osad vajavad taastamist).
Minu päevik:
01. okt : Liivapritsist kere kättesaamine ; külgejäänud detailide eemaldamine; olukorra hindamine
02. okt : Kere traatharjaga puhastamine; Põhja kruntimine
03. okt: Piduritorude eemaldamine: viimaste detailide eemaldamine; kere puhastamise jätk ; kõrvalistuja salongipõhja liivaprits
Jätkame tööd hilisemalt esmaspäeval.
Kõike head, loodame, et peasüüdlane Tarmo ise ka vahepeal kostitab meid oma postitutustega.