K: Kuidas teada saada
-
- Posts: 48
- Joined: Sun Dec 10, 2006 8:25 pm
- Contact:
K: Kuidas teada saada
Kuidas oleks võimalik teada saada kas mootor on 45hj või mitte? kas äkki on mingi kindel mootori number?
ZAZ 968M ja Luaz 969m
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: K: Kuidas teada saada
45 v 50hj motodel oli peal juba tehasest siksi karpa, muud olulist muutust polnud... ise sellist mootorit kohanud pole.
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 48
- Joined: Sun Dec 10, 2006 8:25 pm
- Contact:
RE: K: Kuidas teada saada
no idee poolest aint karpast nagu natuke vähe. mul tuli nyyd luazide ostmisega üks mootor mis omanik oli ostnud et 45 hj. a sellel sisselase küll täpselt sama
ZAZ 968M ja Luaz 969m
-
- Posts: 71
- Joined: Wed May 23, 2007 10:09 am
- Contact:
RE: K: Kuidas teada saada
Ei ole vähe, sisselase kolle oli jah siksi karpa jaoks + siksi karpa + kuiv filter. Surveaste minu mäletamist mööda oli sama.
ZAZ 965AE
ZAZ 1102 Tavria
Siin kõik mu kola ->[url]http://www.nymmik.pri.ee[/url]
ZAZ 1102 Tavria
Siin kõik mu kola ->[url]http://www.nymmik.pri.ee[/url]
-
- Posts: 48
- Joined: Sun Dec 10, 2006 8:25 pm
- Contact:
-
- Posts: 55
- Joined: Wed Dec 13, 2006 11:11 am
- Contact:
RE: K: 40 ja 45hj mootorite vahe
1975. a. venekeelse raamatu järgi oli 40hj ja 45hj vahe kasutatavas bensiinis. Ehk siis 40hj - A76 ja 45hj - AI93, samuti olid erinevad surveastmed: 8,4 ja 7.2
Peale väikest internetikeskkonnas olevat varuosakataloogi sirvimist tundub, et erinevus on plokikaanes.
968A-1003015-B 45hj (sulghäälik, mitte ladina V)
968-1003015 40hj
vt ka:
http://www.autosoft.ru/online/acat/?idg ... =6&atype=0
Peale väikest internetikeskkonnas olevat varuosakataloogi sirvimist tundub, et erinevus on plokikaanes.
968A-1003015-B 45hj (sulghäälik, mitte ladina V)
968-1003015 40hj
vt ka:
http://www.autosoft.ru/online/acat/?idg ... =6&atype=0
Last edited by krister on Wed Jul 02, 2008 10:13 am, edited 1 time in total.
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: K: Kuidas teada saada
Aga minuteada tulid 45hj mootorid alles 968M-idel mida hakati tootma seitsmekümnendate lõpul. Peale jõudis see kaheksakümnendate lõpul. Kuidas sai info olla sellekohta 75a raamatus...hmm...

"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 15
- Joined: Wed Dec 05, 2007 12:13 am
- Contact:
RE: K: Kuidas teada saada
Vanal Vene ajal näitas üks asjapulk, et vahe on klapikambrites.
40hj mootoril on klapi nookurite võllil vaid 2 kinnituspolti, 45hj mootoril on neid 4. Lihtsaim viis selgusele jõuda on kiskuda maha klapikambri kaas ja vaadata järgi mitme poldiga võll on kinnitatud.
40hj mootoril on klapi nookurite võllil vaid 2 kinnituspolti, 45hj mootoril on neid 4. Lihtsaim viis selgusele jõuda on kiskuda maha klapikambri kaas ja vaadata järgi mitme poldiga võll on kinnitatud.
-
- Posts: 48
- Joined: Sun Dec 10, 2006 8:25 pm
- Contact:
RE: K: Kuidas teada saada
nii paigaldasin tna pärast päevast aretamist sigullli karpa ja 100% kindlalt tuli hobuseid ikka oma jagu juurde on tunda kuidas masin liigub kohe
ZAZ 968M ja Luaz 969m
-
- Posts: 18
- Joined: Mon May 05, 2008 3:14 pm
- Contact:
RE: K: Kuidas teada saada
Ja millise sixi oma täpsemalt? 

[img]http://static1.nagi.ee/i/p/254/79/0636997338bda0_o.jpg[/img]
-
- Posts: 48
- Joined: Sun Dec 10, 2006 8:25 pm
- Contact:
RE: K: Kuidas teada saada
ausalt öeldes ma täpselt ei teagi see on mul mosse pealt võetud.
ZAZ 968M ja Luaz 969m
-
- Posts: 90
- Joined: Tue Dec 19, 2006 9:24 pm
- Contact:
-
- Posts: 18
- Joined: Mon May 05, 2008 3:14 pm
- Contact:
RE: K: Kuidas teada saada
tänan 
aga tegelt võiks off topicu lõpetada

aga tegelt võiks off topicu lõpetada

[img]http://static1.nagi.ee/i/p/254/79/0636997338bda0_o.jpg[/img]
-
- Posts: 74
- Joined: Sat Sep 15, 2007 8:24 pm
- Contact:
RE: K: Kuidas teada saada
myrka, kaua timmisid et karbuss tööle hakkaks õieti?
-
- Posts: 48
- Joined: Sun Dec 10, 2006 8:25 pm
- Contact:
RE: K: Kuidas teada saada
timmimisega ei olnud probleeme algul oli probleem lisa õhu võtmisega, mis tuli sellest et oli vaja karbussi kõrgemale saada ja selleks sai kasutada sigulli karpa jalgasid
ZAZ 968M ja Luaz 969m
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest