Mati zaz 966
-
- Posts: 191
- Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
- Contact:
Mati zaz 966
Sai ostetud sapikas ise eriti midagi sapikatest ei tea aga mootori lappisime kokku ja isegi töötab. Mootori kohta ma midagi ei tea mitme hj see on. Kuna auto oli kaua seisnud ei tööta tal ka enam tuled . Plaan on see auto ära taastada kuna mina neid 966 eriti palju pole näind .
Pilte ka nüüd...
Pilte ka nüüd...
Last edited by mati on Fri Feb 23, 2007 5:58 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 191
- Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
- Contact:
RE: Mati zaz 966
paberitest ei tea mina midagi see ongi yks miinus:(
ostsin ta yhe vanamehe käest kellel oli see auto seisnud 15 aastat võtmed olid ka kadund ja arvel ta ei ole seda ma tean
see mees ei tea nendest enam midagi ,sest kui mina käisin seal ostmas siis oli tal seal kolm sapikat mina ostsin 966 ja 968m sain tuhandega kätte .See üks mis sinna jäi sellel oli ainsana numbrid küljes ja selle viimane ülevaatus oli 2000 aastal ,see sapikas oli seal muhu mootoriga plekist armatuurlauaga ja väljast vaadates oli 968a kere. kas kellelgi on aimu mis marki see on.
ostsin ta yhe vanamehe käest kellel oli see auto seisnud 15 aastat võtmed olid ka kadund ja arvel ta ei ole seda ma tean
see mees ei tea nendest enam midagi ,sest kui mina käisin seal ostmas siis oli tal seal kolm sapikat mina ostsin 966 ja 968m sain tuhandega kätte .See üks mis sinna jäi sellel oli ainsana numbrid küljes ja selle viimane ülevaatus oli 2000 aastal ,see sapikas oli seal muhu mootoriga plekist armatuurlauaga ja väljast vaadates oli 968a kere. kas kellelgi on aimu mis marki see on.
Last edited by mati on Wed Jan 31, 2007 8:36 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 191
- Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
- Contact:
RE: Mati zaz 966
õeldi teisest teemast et mul on ikkagi 966a kuna 40hj mootor
-
- Posts: 191
- Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
- Contact:
RE: Mati zaz 966
mul pole praegu seda mingit mõtet nende paberitega jamada kuna seaduslikult ma veel autoga sõita ei või nii et ma sõidan põllal või käin naabril külas.
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Mati zaz 966
Tegu suhteliselt haruldase leiuga! Tee kindlasti korda, plekk-armatuur 966-sid väga vähe alles. Põlluralliks osta mingi vana lääne masin või siks, kestab paremini ja odavam ülalpidada.
Kui pead masinat õues hoidma siis tõmba esiakna alla kindlasti mingisugune papp või mõni muu kate ette! See spidomeetri plastik väga kergest päikese käes hakkab sulama ja korralikke ei ole võtta kuskilt.
Kui pead masinat õues hoidma siis tõmba esiakna alla kindlasti mingisugune papp või mõni muu kate ette! See spidomeetri plastik väga kergest päikese käes hakkab sulama ja korralikke ei ole võtta kuskilt.
-
- Posts: 98
- Joined: Sun Dec 03, 2006 2:27 pm
- Contact:
-
- Posts: 191
- Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
- Contact:
RE: Mati zaz 966
kapott on sellel peal lihtsalt siis kui ma need pildid tegin oli tal need mutrid lahti.
Kui aega on siis toon 966b või 965 aga siis kui see mees on nõus müüma .
Kui aega on siis toon 966b või 965 aga siis kui see mees on nõus müüma .
-
- Posts: 48
- Joined: Sun Dec 10, 2006 8:25 pm
- Contact:
RE: Mati zaz 966
huvitaks selle lisa geneka kinnituse ehitus, äkki pildistas lähemalt?
ZAZ 968M ja Luaz 969m
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Mati zaz 966
see suht mõtetu seal ju, targem õige korda teha, mingi mosse oma vms pidi seal olema
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 191
- Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
- Contact:
RE: Mati zaz 966
see genekas on eelmise omaniku poolt aretatud teine pidi läbi olema aga noh praegu ajab asja ära.
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Mati zaz 966
Panid pärast õhufilteri ika külge? Kui ei siis pane kindlasti, sest muidu läeb niiskus sisse ja seal silindris kus klapp lahti hakkab roostetama ja siis ei aita muu kui mootor lahti ja puurimisele.
-
- Posts: 191
- Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
- Contact:
RE: Mati zaz 966
ei ole veel vahetan alles karburaatorit ja karburaator on maas
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Mati zaz 966
Pane siis mingi kalts või asi kollektori augule ette, kõigeparem teip.
Kui kapoti peal ei olnud ja vihm võis sealt sisse sadada võid juba mootoriga hüvasti jätta. Ise jätsin zazi kasutatud silindrid 1ks päevaks õue ja olid roostega kaetud juba pärast usu/kaste tulekut.
Kui kapoti peal ei olnud ja vihm võis sealt sisse sadada võid juba mootoriga hüvasti jätta. Ise jätsin zazi kasutatud silindrid 1ks päevaks õue ja olid roostega kaetud juba pärast usu/kaste tulekut.
-
- Posts: 191
- Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
- Contact:
RE: Mati zaz 966
panin kyll kaltsu ette homme läheb uus karburaator peale:)
-
- Posts: 106
- Joined: Fri Dec 15, 2006 1:39 pm
- Contact:
RE: Mati zaz 966
minul on kah selline pill maal olemas ainult esi sild viltu all, vana onu pani kuskis 20 astat tagasi vastu kivi, iseenesest midagi ullu pole, sai viimati mootor maha vöetud ,et siduri ketas vahetada aga panin siis tähele et üks silinder öline ja surveaste 2 lähedane, ja poolteljed pandi pihti eelmine aasta.
dokumendid on olemas aga veneaegsed aga peaks ju nendega kah saama arvele vötma kui need ää uuendada.
muidu ega kellelgil pole pakkuda rooli otsi vöi pool telgesi?
saaks ehk liikumagi mingi aeg;)
dokumendid on olemas aga veneaegsed aga peaks ju nendega kah saama arvele vötma kui need ää uuendada.
muidu ega kellelgil pole pakkuda rooli otsi vöi pool telgesi?
saaks ehk liikumagi mingi aeg;)
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 7 guests