Sai ostetud sapikas ise eriti midagi sapikatest ei tea aga mootori lappisime kokku ja isegi töötab. Mootori kohta ma midagi ei tea mitme hj see on. Kuna auto oli kaua seisnud ei tööta tal ka enam tuled . Plaan on see auto ära taastada kuna mina neid 966 eriti palju pole näind .
Pilte ka nüüd...
Last edited by mati on Fri Feb 23, 2007 5:58 pm, edited 1 time in total.
paberitest ei tea mina midagi see ongi yks miinus:(
ostsin ta yhe vanamehe käest kellel oli see auto seisnud 15 aastat võtmed olid ka kadund ja arvel ta ei ole seda ma tean
see mees ei tea nendest enam midagi ,sest kui mina käisin seal ostmas siis oli tal seal kolm sapikat mina ostsin 966 ja 968m sain tuhandega kätte .See üks mis sinna jäi sellel oli ainsana numbrid küljes ja selle viimane ülevaatus oli 2000 aastal ,see sapikas oli seal muhu mootoriga plekist armatuurlauaga ja väljast vaadates oli 968a kere. kas kellelgi on aimu mis marki see on.
Last edited by mati on Wed Jan 31, 2007 8:36 pm, edited 1 time in total.
mul pole praegu seda mingit mõtet nende paberitega jamada kuna seaduslikult ma veel autoga sõita ei või nii et ma sõidan põllal või käin naabril külas.
Tegu suhteliselt haruldase leiuga! Tee kindlasti korda, plekk-armatuur 966-sid väga vähe alles. Põlluralliks osta mingi vana lääne masin või siks, kestab paremini ja odavam ülalpidada.
Kui pead masinat õues hoidma siis tõmba esiakna alla kindlasti mingisugune papp või mõni muu kate ette! See spidomeetri plastik väga kergest päikese käes hakkab sulama ja korralikke ei ole võtta kuskilt.
kapott on sellel peal lihtsalt siis kui ma need pildid tegin oli tal need mutrid lahti.
Kui aega on siis toon 966b või 965 aga siis kui see mees on nõus müüma .
Panid pärast õhufilteri ika külge? Kui ei siis pane kindlasti, sest muidu läeb niiskus sisse ja seal silindris kus klapp lahti hakkab roostetama ja siis ei aita muu kui mootor lahti ja puurimisele.
Pane siis mingi kalts või asi kollektori augule ette, kõigeparem teip.
Kui kapoti peal ei olnud ja vihm võis sealt sisse sadada võid juba mootoriga hüvasti jätta. Ise jätsin zazi kasutatud silindrid 1ks päevaks õue ja olid roostega kaetud juba pärast usu/kaste tulekut.
minul on kah selline pill maal olemas ainult esi sild viltu all, vana onu pani kuskis 20 astat tagasi vastu kivi, iseenesest midagi ullu pole, sai viimati mootor maha vöetud ,et siduri ketas vahetada aga panin siis tähele et üks silinder öline ja surveaste 2 lähedane, ja poolteljed pandi pihti eelmine aasta.
dokumendid on olemas aga veneaegsed aga peaks ju nendega kah saama arvele vötma kui need ää uuendada.
muidu ega kellelgil pole pakkuda rooli otsi vöi pool telgesi?
saaks ehk liikumagi mingi aeg;)