Tere
Tahtsin küsida kas foorumis on inimene kes saab paigaldada zapakale lada mootor või mingi muu mootor. Kas keegi tegeles sellega?
ZAZ 968M Lada motori paigaldus. Kak keegi oskab?
-
- Posts: 14
- Joined: Wed Jan 28, 2015 6:27 pm
- Maakond: Harjumaa
- Contact:
-
- Posts: 23
- Joined: Sun Jun 12, 2016 8:52 pm
- Maakond: Tartumaa
- Contact:
Re: ZAZ 968M Lada motori paigaldus. Kak keegi oskab?
See oleks pyhaduse teotus! Sellist saundi kui zapparil teistel pole. 

Zaz tyypi autode hooldus ja remont Tartus.5097478.
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
Re: ZAZ 968M Lada motori paigaldus. Kak keegi oskab?
Tegu oleks "illegaalse" masinaga, isegi Lada 1200 mootor ei mahu lubatavatesse kw piiridesse.
Lisaks on sapaka käigukast üsna nõrguke juba originaal 30 kw mootori otsas, 43 kw Lada mootor lammutab kasti veel kiiremini laiali.
Aga kui soov siiski paigaldada siis vast suurim raskus on vaheplaat ja selle teha laskmine, ka siin foorumis on vastava vaheplaadi joonised liikunud, tasub otsida.
Aga muidu kasutaja madis1080 on seda teinud: http://sapikaklubi.eu/viewtopic.php?f=6&t=3
Lisaks on sapaka käigukast üsna nõrguke juba originaal 30 kw mootori otsas, 43 kw Lada mootor lammutab kasti veel kiiremini laiali.
Aga kui soov siiski paigaldada siis vast suurim raskus on vaheplaat ja selle teha laskmine, ka siin foorumis on vastava vaheplaadi joonised liikunud, tasub otsida.
Aga muidu kasutaja madis1080 on seda teinud: http://sapikaklubi.eu/viewtopic.php?f=6&t=3
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
Re: ZAZ 968M Lada motori paigaldus. Kak keegi oskab?
Olen üleüldselt selle teemalised postitused kustutanud. Otseselt midagi erilist ei ole, kui vaheplaat ja sidurile puks olemas
Lada mootorit töötama ühendada lihtsam isegi kui sapika originaali.
Siduri ühendamiseks siis sellist muhvi vaja, kindlasti ei pea see nii täpne olema, aga ettekujutuse annab:

Lisaks sellist liugurit vaja. Lisaks ei taha orignaal nn laagrikahvel seda kaagapuud tagasi tõmmata.

Lisaks tuleb ära rappida suur enamus tagapõlle külge kinnituvat plekki.
Kuna lada mootor raskem ja kõvasti kaugemal kui sapika mootor, oleks mõistlik aretada ka mingid lisatoed mootorile.
Käigukastide kohta ei julge midagi halba öelda. Endal hetkel kergendatud hoorattaga ja sportnukaga lada mootor mis jookseb oma 8k pööret. Siiani ei ole kasti, ega veovõlle ära tapnud.
Hetkel on probleem täielikult jahutuse taga. Arvatavasti vean radika ette.
Lada mootorit töötama ühendada lihtsam isegi kui sapika originaali.
Siduri ühendamiseks siis sellist muhvi vaja, kindlasti ei pea see nii täpne olema, aga ettekujutuse annab:

Lisaks sellist liugurit vaja. Lisaks ei taha orignaal nn laagrikahvel seda kaagapuud tagasi tõmmata.

Lisaks tuleb ära rappida suur enamus tagapõlle külge kinnituvat plekki.
Kuna lada mootor raskem ja kõvasti kaugemal kui sapika mootor, oleks mõistlik aretada ka mingid lisatoed mootorile.
Käigukastide kohta ei julge midagi halba öelda. Endal hetkel kergendatud hoorattaga ja sportnukaga lada mootor mis jookseb oma 8k pööret. Siiani ei ole kasti, ega veovõlle ära tapnud.
Hetkel on probleem täielikult jahutuse taga. Arvatavasti vean radika ette.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests