Mootori demonteerimisel olen hädas lõppfaasiga: väntvõlli eemaldamisega.
Nimelt ei taha see mutter, mis hoiab kinni väntvõlli ja hooratast, lahti tulla - kas kellelgi on nippe, soovitusi?
Mina sain endal lahti surumõhumutrikeerajaga. Aga põhimõtteliselt võid otsida mingi varda vms asja, mille siis keerad hooratta küljes olevatesse sidurikorvi kinnituspoltide aukudesse ja selle abil hoiad kinni kui lahti keerad.
Olen seda juba proovinud, kuid asjatult. Ikka väga kõvasti on kinni see mutter.
Ei teagi mida veel proovida. Peast käis läbi mõte proovida mutrit kuumutada, kas tasub?
Mootorit ootab ees kaasajastamine ning väga põhjalik kapitaalremont.
kuumutamine iseenenesest paha mõte pole.kuumuta ja siis anna haamriga kah mitu head laksu ja proovi siis uuesti ja kui ei tule siis korda seda protsessi.vahest aitab ka see kui kuumutada ja siis veel kylma vett peale visata ja pluss vell peaksta.
Sapikad on kui mootorrattad ainult et katuse ja nelja rattaga.
zaz 968A
Kuumutada nt. gaasipõletiga ja kiirelt mutter maha jahutada. Kannatada võib saada SK-tihend, aga see läheb ju niikuinii vahetusse kui juba mootor nii laiali.
Loodetavasti keegi ei arvanud, et seda tavalise lühikese sabaga võtmega lahti saab. Endal läks kasutatud vinkel kõveraks aga lahti sai. Hea oleks olnud kasutada veidi kangemat.
Ise sain vända kalela tihendi nii vahetatud, et tavaline padrun otsa poldile(ei mäleta kas kasutasin mingit toru või tavalise tirvõtmega), mingi latt raua jupp hooratast kinni hoidma. Ja vanaema kamandasin mootorit paigale hoidma