Tere! olen ka nüüd teist päeva zaz-i omanik. kunagi 3-4 aastat tagasi sai sõbra omaga veidi sõidetud ja nüüd siis lõpuks avanes võimalus endale ka üks muretseda
auto on arvelt maas ajutiselt ja praktiliselt viiamsed 7 aastat seisnud! pidurid on puudulikud käima läks, aga mitte kõik pütid ja käik ei tule ka välja ja käigukang selline ebamäärane !
kui kellegil on seda vanakooli katuseraami müüa võib teada anda
plaan oleks pill paari nädalaga sõidukorda saada, kui jõud üle käib ja närv vastu peab
üks pilt ka
Last edited by matu on Mon May 07, 2012 8:20 am, edited 1 time in total.
akku on ikka veel ees kapoti all huuh tundub, et tuleb päris palju vaeva näha pidurite ja kõigi muuga homme uurin vähe asja... ise lootsin et uued mahlad sisse ja ehk vaja õhutada! sammuti uued küünlad ja nipetnäpet veel proovin homme ära teha lähen vaatan mis seal volga poes saada on!
paar pilti veel
huvitav kas see zaz on kunagi inva variant olnud ? rool on selline imelik.. mingid nagu plekkist hoovad või kronsad seal
Tundub jah , et on inva oma olnud. Rool selline ja siis tuhatoosi asemel lülitid. Vaata kui Mudeli nimi 968MB või midagi sarnast siis inva oma. Makk on ka huvitav.
Rool on nagunii vahetatud ja seda kindlasti põhjusel, et plastik läks "hallitama" ning keskelt nagunii lõhki ka. Ma ütleks pigem nii, et masinat on "järele aidatud". Lüliti on tõenäoliselt tagaakna propelleri oma. Makk ilmselt UAZilt.
Pidurite puhul investeeri kõvasti PSKsse / BSKsse või NEEVAsse. Võta julgelt 2 pudelit, nagunii kulub kõik ära. Sest ega sa ju lekkeid ei tea. Näiteks peasilinder ilmselt lekib. Kui arvad, et süsteem on õlikindel, siis esimese pudeliga uha vana saast torustikust välja, alustades ikka kõige pikematest torudest. Niplitele võid silma pilgutamata kuuma anda ning niplit keera ainult sellele sobiva torupadrunvõtmega. Enne keeramist ja pärast kuumutamist pritsi asi üle kas õliga WD-40, kas irrutusõliga või lakibensiiniga. Vääna voolikuid siia-sinna ja kui näed kasvõi ühte pragu, vaheta välja. Neid nagunii ülevaatusel kontrollitakse.
Tänan info eest! sai just hetk tagasi volga poodi rünnatud. BSK -d võtsin kolm potskat 1.5 liitrit siis, uued küünlad, juhtmed, jagajakaas, kontaktid, siis veel see käigu hoovastiku leevendus puks kütusevoolikut 2 meetrit ja mõned klambrid.
pidurid korras !! kulus veidi üle 0.5 liitri BSK -d ja mõned tunnid läks aega ja pidurid võtavad kõik 4 rattast ühtlaselt plokki uued küünlajuhtmed ja küünlad pea.. jagajakaas vahetatud ja kütusevoolikud, filter ka nüüd vaja arvele võtta ja ... linnapeale
sapikalist wrote:Kuule kas see on see sama sapikas mis auto24-jas 250 euroga müügis oli?
Muidu tundub kerelt täitsa korralik ja edu sulle selle sapikaga!
tänaseks on auto ilusti arvel ark-is muidugi selgus, et aasta on 1990 aga pole hullu zaz on zaz täna sai teine genekas peale ja laadimisrelee ja mingi laadimine isegi toimub :O ! ah jah katusel on nüüd veel kena roheline pakiraam ka
Sapakas seisab ja ootab kevadet.... ja seoses sellega otsin inimest tallinnas, kes remondiks sapakaid, või vähemalt minu sapaka. Inimene võiks olla tallinas ja auto toimetaks ise kevadel remondikohta jne ootan pakkumisi.. Auto muidu sõidab aga vajab veidi sõttimist siit sealt