Selle aasta sügisel sattusin hea õnne otsa kui üks mu sugulane vanem naine koos ühe oma sõbrannaga mule värava taha ilmus ja mu isat palus ise ma just parasjagu putitasin oma skoda 120 mille olin 2 päeva tagasi 2 ruumi pliidi puude eest saanud.kutsusin siis oma isa välja ja läksin ka vaatama mis nad räägivad ning neil ol selline mure et mõlemal vaja enda vana auto ära viia aga üks auto oli garaazis ja teist ei saanud kuuri seina äärest kätte kuna maapind oli kallakuga ja autoga ei tõmmand ära.nad ütlesid et tahavad kuusakoski vanaraua auto tellida ja selle peale küsisime et palju ühe auto eest antakse nad ütlesid et 500 krooni niisiis läksime sinna kus autod olid ja esmalt siis vaatasime et kuuri ääres seisab siis üs ziguli ja küsisime siis et kus siis see sapikas on endal suur õhin sees juba sapikat näha vanamutt tegi garaaziuksed lahti ja seal see minu kallike oligi pumpasime siis tal kummid täis meil oli kodust kompressor kaasas ja lükkasime garaazist välja panime talle aku peale bensu sisse ja käima ta läkski mitte küll päris puhtalt ja ilusti aga siiski läks.andsime vanamutile 500-. ära mille peale vanamutt ytles et autost hakkas nüüd nii kahu et tahaks veelgi aga diil oli tehtud ja ei saand ta midagi.keerasin sapikal otsa ringi ja läksin läbi linna taga koju kuigi tal vene numbrid küljes olid ja tal dokumetnte kahjuks pole ajasin ta kodus kuiva garaazi alla ja siin ta mul nüüd on.
auto minevikust ma küll midagi ei tea aga omanik oli olnud suur rally fänn kuna armatuur puha igasugu rally kleepse täis.
nüüd aga tahaks autole mingi doonori leida ja dokumendid.muidu auto iseenesest on ilus kere on väga kõva ja igati terve aga mootor ei käi ilusti muidugi pean ma küünla juhtmed ja küünlad kohe kindlast ära vahetama ja ka jagaja üle vaatama kuid siiani pole lihtsalt aega olnud.nii et kui kellelgi oleks pakkuda mõnda sapikat mis oleks paras toonoriks siis nb on 51977283 ja eelkõige olen huvitatud dokumentidest!!!!!!!
Sapikad on kui mootorrattad ainult et katuse ja nelja rattaga.
zaz 968A
Paari nädala pärast ostan ühe sapika veel juurde dokumentidega aga probleem hetkel selles et pole kuskilt esiklaasi saada ja pole transporti millega tuua ja see sapikas on 2 aastat seisnud ning ei julgeks kohe koju ka sõita äkki keegi saaks aidata!Kas 968a-le 968m esiklaas ei lähe we?
Sapikad on kui mootorrattad ainult et katuse ja nelja rattaga.
zaz 968A
Kas keegi oskab öelda et kas selline jutt vastab tõele et kui minna ARK-i ja öelda et masinal dokumente pole ja on vist kunagi maha kantud siis auto saab uuesti arvele võtta ainuke asi mis selleks vaja läheb on auto eelmine omanik kellele auto kuulus.Ja muidugi et uuesti arvele võtta läheb vähemalt 2000kr.Seda juttu rääkis mu tööõpetuse õpetaja kes oli MÕNE AASTA eest veel ment.Ja sellel eelmisel omanikul peaks vist veel tegelikult isegi dokumendid alles olema.Igatahes need vanad vene numbrid on küll veel küljes
Sapikad on kui mootorrattad ainult et katuse ja nelja rattaga.
zaz 968A
sapikalist wrote:Kas keegi oskab öelda et kas selline jutt vastab tõele et kui minna ARK-i ja öelda et masinal dokumente pole ja on vist kunagi maha kantud siis auto saab uuesti arvele võtta ainuke asi mis selleks vaja läheb on auto eelmine omanik kellele auto kuulus.Ja muidugi et uuesti arvele võtta läheb vähemalt 2000kr.Seda juttu rääkis mu tööõpetuse õpetaja kes oli MÕNE AASTA eest veel ment.Ja sellel eelmisel omanikul peaks vist veel tegelikult isegi dokumendid alles olema.Igatahes need vanad vene numbrid on küll veel küljes
Registreerimine+ numbrimärgid on auto puhul 2800.- eek, kui veneaegsed numbrid küljes. Kui omanikul vana pass alles siis piisab ka ostu-müügi lepingust kui ARK-i minna. Kui vana pass kadund peab eelmine omanik kaasas olema ja seletuskirja kirjutama, siis saab arvele.
Kui seletuskirja pead kirjutama, siis väga hea oleks eeldada, et ARKis vastavad inimesed on puuduliku algharidusega debiiliku arengutasemega küünikud. Pead kirjutama ilusa käekirjaga ning ära nimetama kõik Vollid ja Kalled, kes, mida, kuna ja kus tegid midagi selle auto juures. Ise pidin ühe taolise asja Valga ARKis valmis kirjutama... võttis aju nii võhmale, et koju jõudes oli esimeseks asjaks koduveinipudeliga fanfaristi poosi võtt.
No ma loodan et ma ise selliseid seletuskirju kirjutama ei pea.Aga mis Vollid ja asjad et mida auto juures teinud kui ma midagi auto jures teinud pole siis ei peagi ju midagi kirjutama.Aga vähemalt üks üli suur ja hea uudis on see et mul on lootust auto arvele saada.
Sapikad on kui mootorrattad ainult et katuse ja nelja rattaga.
zaz 968A
Aga ei tea kui auto eelmine omanik ära peaks surema ja tal lapsi pole ega sugulasi siis mis autost saab läheb riigile we?Aga samas kui auto on maha kantud siis pole ju vahet.Iga tahes kui eelmine omanik on kõrvad pea alla pannud siis enam oma nimele võtta ei saa kui pole ostu-müügi lepingut ega midagi.
Sapikad on kui mootorrattad ainult et katuse ja nelja rattaga.
zaz 968A
Vaata... on olemas veel selline asi nagu leidvara. Näiteks relvade juures see tähendab, et lähed miski tukiga politseisse, annad selle üle, kirjutad seletuskirja, et kustkohast ja mis asjaoludel leidsid ning seejärel pärast mingi aja möödumist (oli vist 3 kuud... või 6 kuud)on sul olemas eelisõigus seda püssi riigilt võõrandada.
Võibolla on sapika puhul leidvara kaudu pikem ringiminek üks sirgemaid võimalusi omale legaalne masin soetada? Muidugi kõige sirgem on tekitada omale dokumendid läbi kuulutuste.
kui siin juba teema paberite poole läks siis küsiks kas keegi teab kuidas vöi kuskohast saaks sapikale auto dokumendid, kuna mul puuduvad igasugused paberid :S ja oleks tahtmine arvele kanda