Niisiis, sümptomid järgmised siis et sõidab 20 km ja siis saab otsa, kuumeneb räigelt üle.
Klapid vajavad ka reguleerimist ja üleüldse on aparaat kuidagi uimane.
Käsisin saaremaal ära, ligi 200km sõidsin, 50 sellest ise ja ülejäänud 150 sleppis, kuna kuumenes üle ja ei viitsinud jantida sellega.
EHK SIIS... otsin pädevat tegelast, kes leiaks aega asi üle vaadata ja korralikult paikka timmida. Töö eest ka vääriline tasu!
Otsin töömeest!
-
- Posts: 121
- Joined: Tue Mar 20, 2007 12:08 pm
- Contact:
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Otsin töömeest!
Lõuna pool oleks abi, aga sa nõnna kaugel, et ilmselt jääb ära...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 71
- Joined: Wed May 23, 2007 10:09 am
- Contact:
RE: Otsin töömeest!
Saaksin abi pakkuda kui auto tood Tallinna ja Keila vahele.
ZAZ 965AE
ZAZ 1102 Tavria
Siin kõik mu kola ->[url]http://www.nymmik.pri.ee[/url]
ZAZ 1102 Tavria
Siin kõik mu kola ->[url]http://www.nymmik.pri.ee[/url]
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
-
- Posts: 121
- Joined: Tue Mar 20, 2007 12:08 pm
- Contact:
RE: Otsin töömeest!
Kütust ta väga palju ei võta, see seier näitab ka kuidas parasjagu tuju on.
Selle jahutuse koha pealt räägiti et võib olla, et mootor on ****a täis ja peab ära pesema.
Muide saaksin kompenseerida transpordi kulusid kui poleks väga kaugelt tulek, tahan poisi korralikult tööle saada. Sinna keilasse sõit läheb nii aega nõudvaks, iga 20km tagant kuumeneb üle.
Käega on tunda et ta imeb õhku sisse, aga nagu ei jõuaks see õigesse kohta kuidagi.
Selle jahutuse koha pealt räägiti et võib olla, et mootor on ****a täis ja peab ära pesema.
Muide saaksin kompenseerida transpordi kulusid kui poleks väga kaugelt tulek, tahan poisi korralikult tööle saada. Sinna keilasse sõit läheb nii aega nõudvaks, iga 20km tagant kuumeneb üle.
Käega on tunda et ta imeb õhku sisse, aga nagu ei jõuaks see õigesse kohta kuidagi.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
RE: Otsin töömeest!
Mait, mis sapikas sul on?
Mitme hp mootor tal peal(30...40) ?
kuidas sul õlirõhk on? Armatuuris tühipööretel/sõidu ajal vilgub?
Mitme hp mootor tal peal(30...40) ?
kuidas sul õlirõhk on? Armatuuris tühipööretel/sõidu ajal vilgub?
-
- Posts: 121
- Joined: Tue Mar 20, 2007 12:08 pm
- Contact:
RE: Otsin töömeest!
968m on 30hp, kusjuures õli tuli vilgub nii kohapeal seistes kui ka vahel sõites.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
RE: Otsin töömeest!
see MeMz 968 on mootor, mis nii kergesti üle ei kuumene.
Kindlasti, kui remontima/puhastama hakkate siis vaata silindrite ja plokikaante jahutusribid üle. Need võivad olla õlised ja tolm on sinna kleepunud. Ja selline kiht halvendab silindrite jahutamist. Õli jookseb sinna klapitõukurvarraste torude kummitihendite vahelt, mis sapikal on õrnakesed.
Viga võib olla mootori sees, (kui sul õirõhk madal/tuli vilgub) - väntvõlli raamsaaled. Need kuluvad ära ajapikku ja kuna sealt jooksevad läbi õlikanalid, siis jääb ka õlisurve madalaks, mootori kulumine suureneb veelgi ja kuumeneb üle. Lisaks on õlil ka väike jahutamise ülesanne, kuid saalede kuludes jahutamine halveneb.
Edu teile ja kõike paremat !
Kindlasti, kui remontima/puhastama hakkate siis vaata silindrite ja plokikaante jahutusribid üle. Need võivad olla õlised ja tolm on sinna kleepunud. Ja selline kiht halvendab silindrite jahutamist. Õli jookseb sinna klapitõukurvarraste torude kummitihendite vahelt, mis sapikal on õrnakesed.
Viga võib olla mootori sees, (kui sul õirõhk madal/tuli vilgub) - väntvõlli raamsaaled. Need kuluvad ära ajapikku ja kuna sealt jooksevad läbi õlikanalid, siis jääb ka õlisurve madalaks, mootori kulumine suureneb veelgi ja kuumeneb üle. Lisaks on õlil ka väike jahutamise ülesanne, kuid saalede kuludes jahutamine halveneb.
Edu teile ja kõike paremat !

Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests