Värk siis selline, et sapikal on nö. taguots vormist väljas, ära vajunud kuidagi. Kui 2 inimest taga istub vajub asi pea täitsa vastu maad.
Mis sel juhul seal ära vahetada tuleb? Amordid? ...ma suhteliselt võhik asja alal.
Vedrustus
-
- Posts: 121
- Joined: Tue Mar 20, 2007 12:08 pm
- Contact:
-
- Posts: 74
- Joined: Tue Jun 16, 2009 8:38 pm
- Contact:
RE: Vedrustus
Vedrud tuleks vahetada.
Olen kuulnud, et pannakse ka midagi vedrude alla, et hoiaks kõrgemal taguotsa.
Ise lootsin enda Mondeo taguosa tõsta amortide vahetusega aga sellest polnud tolku, vahetasin lisaks vedrud ära ja sai väga viis.
Olen kuulnud, et pannakse ka midagi vedrude alla, et hoiaks kõrgemal taguotsa.
Ise lootsin enda Mondeo taguosa tõsta amortide vahetusega aga sellest polnud tolku, vahetasin lisaks vedrud ära ja sai väga viis.
Last edited by uhmer on Tue Mar 23, 2010 8:44 pm, edited 1 time in total.
Zaz 968A 1976a.
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Vedrustus
amordid ei mängi mitte mingit rolli auto taguosa kõrgel hoidmiseks, tuletan meelde et amordi tööpõhimõte on stabiliseerida vedrustust, st et auto ainult vedrupeal ei õõtsuks lõpmatult. sapika taguosa ongi nõrk, kuna mootor juba omajagu raske, isegi uued vedrud oluliselt asja ei paranda, kuid abiks needki...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Vedrustus
Ei amort hoia siin asja püsti neh. Aga... sa võid ju olemasolevate vedrude alla kummimuhvi panna või siis - mis veel parem - võta vedru alt ära ja mine sellega lammutusse. Vaata, mida paremat leiad asemele. Nõiteks Passati tagumised vedrud on sapika vedrudega võrreldes sama ringdiameetriga, aga nõks pikemad.... jäikus... ütleks et suht sama, vedrumetalli paksus nõks suurem.
Mingi hetk hakkasin ise ka seda mõtet ajama, aga asjad jäid teiste tegemiste taha kinni. Muidu sain juba niipalju pihta, et Passati tagavedru ja Volga amort peaksid sobiva sünergia tekitama.
Kui paned pikema vedru, siis peab amort ka teisema jooksumaaga olema. Muidu hakkab vedru amorti lõhkuma.
Mingi hetk hakkasin ise ka seda mõtet ajama, aga asjad jäid teiste tegemiste taha kinni. Muidu sain juba niipalju pihta, et Passati tagavedru ja Volga amort peaksid sobiva sünergia tekitama.
Kui paned pikema vedru, siis peab amort ka teisema jooksumaaga olema. Muidu hakkab vedru amorti lõhkuma.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 121
- Joined: Tue Mar 20, 2007 12:08 pm
- Contact:
RE: Vedrustus
Aga tänud info eest. Mul täitsa uued vedrud juhtumisi olemas ka, vahetan need ära, vaatab mis tulemus tuleb!
-
- Posts: 92
- Joined: Thu May 21, 2009 10:57 pm
- Contact:
RE: Vedrustus
Volkari vedru natu lühike.pead mingi mu ratsi välja mõtlema.
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Vedrustus
Hmm... kas me mõtleme ikka sama volkarit? Ma ise võrdlesin üks hetk neid sapikavedrusid, mis sain Joosepi käest ja neid Passati tagavedrusid, mis olid mu 1986. aasta universaalil all. Ja seal oli küll nii, et tagavedru oli pikem. Vedrumetall oli paksem ja jäikus tundus sama olevat.
Võibolla sa mõtlesid volkari esivedrusid? Need ei läheks, kuna on liiga jäigad ja vist ka tõega lühemad.
Võibolla sa mõtlesid volkari esivedrusid? Need ei läheks, kuna on liiga jäigad ja vist ka tõega lühemad.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests