Tegu on siis 71. a toodanguga. Peal on 30hj mootor. Dokid on olemas, aga ei ole minu nimel veel. Ostetud Tartust ja pärast seda seisis maal ( vahepeal sai sõitmas käidud ). Nüüd tõin siis maalt linna ja garaazi. Vajab nipet-näpet tööd. Mootor on hea. seisis mitu kuud, panime aku peale ja käivitus kohe. Ise olen rahul, see on peamine!
Last edited by sulu13 on Mon Jan 15, 2007 9:22 pm, edited 1 time in total.
proovi usa numri märgid sebida taha, see lai on üsna kole seal taga.
ega neid niisama välja lasta aga kui on pöhjendus olema siis pidavat saama, sul ju on pöhjus olemas milleks on see numbri märhi auk. see siiski ju usa numbrile meldud
sulu13 kirjutas:
Tere sapikaklubi rahvas!
Tekkis olukord, kus pean kahjuks vist sellest Zazist loobuma, kuna tädimees pakkus mulle garaazis seisnud Zaz 968- sat (tema isa vana liikur). Samas patt oleks teise inimese poolt antud masinat kohe ka maha müüa- see oleks minu silmis ära kasutamine. Ja kahte sapikat mul pole kusagil hoida. Tekkiski siis küsimus, kui palju võiks olla selle sama isendi väärtus? Dokumentidega on nüüd nii, nad on mul olemas koos numbrimärkidega, kuid pole ümberkirjutatud ( algsed plaanid olid teistsugused ). Püüan need lähiajal korda ajada. Päris väikse summa eest ma ei tahaks teda ära anda. Olen kuulnud, et 966 -tesi üpris vähe järel ka. Parimat!B)
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
jah, kui pisut aega saan teen lähemalt pilte ka. Kere suht kõva, ainult aku juures suurem auk, mis vajab kohest lappimist. Mootor tahaks ka ülevaatamist, kuna kusagilt lekib õli ja kui soojaks läheb hakkab pisut sinist ajama. Kõige suurem viga momendil, et õli temperatuuri andur armatuuris ei tööta. aga eks paistab, ehk leiab kusagilt uue.Momendil aitab kyll. Kui pildid tehtud teen uue teema.