Nool on jah rihmaratta poole. Lada kolvidel (Mahle puhul vähemalt) on peal väntvõlli ja hooratta märk. See siis läheb hooratta poole.
Pigem on asi selles, et ajutine on jube püsiv. Ega ma sõitma ei taha niikuinii hakata enne kui pritse peal. Ülevaatuse saaks tegelikult ilusti ära teha aga heitgaasid võivad liiga puhtad olla (pärast äkki mingi küsimused kusagil). Kuna mul jagaja ja karpa plaanis alles jätta (nn maketina) siis ei pruugi märgatagi kui ei vaata. Aga jagaja sisse tuleb halli andur panna mingi hetk. Süütepool läheb kuhugi peitu ja ilmselt mingit head lahendust pole, mis võimaldaks kuidagi juhtmed läbi originaal jagaja kaane tuua. Karpa tahan hetkel jätta drosselklapina tööle. Kuhugi võlli otsa asendiandur. Kui liialt pärssima hakkab siis tuleb muidugi sellest loobuda. Tühikäiguregulaator läheb ka peitu ja pikemas plaanis on vaja custom sisselaskekolle ka teha.
Tellisin MSII PCB 3.0
MegaView vajadust ei näe ja vajadusel saab seda funktsiooni (pluss veel n asja) täitma panna nutitelefoni (appid kõik juba valmis tõmmatud

).
Simulatorit ei võtnud kuna see põhimõtteliselt vajalik ainult koostekvaliteedi testimiseks. Ma kavatsen ikka nii kokku panna, et oleks kohe hea.
Ja tegelikult raha ei kasva puu otsas. Niigi on kogu projekt korralikult maksma läinud. Ja kui pead lihvist tagasi jõuavad siis saab veel mõnusalt raha välja käia.
Ja treipink on vaja ära osta.
