Mootor tänapäevaseks
-
pooltelg4
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Arvan, et jupp aega mõtisklesid
nool näitab rihmaratta poole (ehk siis esiosa poole). Peaks ju nii olema. Paranda mind kui eksin. Kas sa ei taha karpat seepärast kasutada, et mootor saab nii puhas ja ilus ning karpa suhteliselt rikas segu tahmab põlemiskambrid ära? Loogiline oleks, pritsega saad peale reguleerimist väga nägusad p.k.-d ja väljalaskest tuleb puhast õhku
Mis MegaSquirti sa muidu tellisid, mis versioon sellest on? Kas Stimulator ja MegaView on ka või hakkad kõike ainult läptopiga juhtima/reguleerima?
-
AhtiH
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Nool on jah rihmaratta poole. Lada kolvidel (Mahle puhul vähemalt) on peal väntvõlli ja hooratta märk. See siis läheb hooratta poole.
Pigem on asi selles, et ajutine on jube püsiv. Ega ma sõitma ei taha niikuinii hakata enne kui pritse peal. Ülevaatuse saaks tegelikult ilusti ära teha aga heitgaasid võivad liiga puhtad olla (pärast äkki mingi küsimused kusagil). Kuna mul jagaja ja karpa plaanis alles jätta (nn maketina) siis ei pruugi märgatagi kui ei vaata. Aga jagaja sisse tuleb halli andur panna mingi hetk. Süütepool läheb kuhugi peitu ja ilmselt mingit head lahendust pole, mis võimaldaks kuidagi juhtmed läbi originaal jagaja kaane tuua. Karpa tahan hetkel jätta drosselklapina tööle. Kuhugi võlli otsa asendiandur. Kui liialt pärssima hakkab siis tuleb muidugi sellest loobuda. Tühikäiguregulaator läheb ka peitu ja pikemas plaanis on vaja custom sisselaskekolle ka teha.
Tellisin MSII PCB 3.0
MegaView vajadust ei näe ja vajadusel saab seda funktsiooni (pluss veel n asja) täitma panna nutitelefoni (appid kõik juba valmis tõmmatud
).
Simulatorit ei võtnud kuna see põhimõtteliselt vajalik ainult koostekvaliteedi testimiseks. Ma kavatsen ikka nii kokku panna, et oleks kohe hea.
Ja tegelikult raha ei kasva puu otsas. Niigi on kogu projekt korralikult maksma läinud. Ja kui pead lihvist tagasi jõuavad siis saab veel mõnusalt raha välja käia.
Ja treipink on vaja ära osta.
Pigem on asi selles, et ajutine on jube püsiv. Ega ma sõitma ei taha niikuinii hakata enne kui pritse peal. Ülevaatuse saaks tegelikult ilusti ära teha aga heitgaasid võivad liiga puhtad olla (pärast äkki mingi küsimused kusagil). Kuna mul jagaja ja karpa plaanis alles jätta (nn maketina) siis ei pruugi märgatagi kui ei vaata. Aga jagaja sisse tuleb halli andur panna mingi hetk. Süütepool läheb kuhugi peitu ja ilmselt mingit head lahendust pole, mis võimaldaks kuidagi juhtmed läbi originaal jagaja kaane tuua. Karpa tahan hetkel jätta drosselklapina tööle. Kuhugi võlli otsa asendiandur. Kui liialt pärssima hakkab siis tuleb muidugi sellest loobuda. Tühikäiguregulaator läheb ka peitu ja pikemas plaanis on vaja custom sisselaskekolle ka teha.
Tellisin MSII PCB 3.0
MegaView vajadust ei näe ja vajadusel saab seda funktsiooni (pluss veel n asja) täitma panna nutitelefoni (appid kõik juba valmis tõmmatud
Simulatorit ei võtnud kuna see põhimõtteliselt vajalik ainult koostekvaliteedi testimiseks. Ma kavatsen ikka nii kokku panna, et oleks kohe hea.
Ja tegelikult raha ei kasva puu otsas. Niigi on kogu projekt korralikult maksma läinud. Ja kui pead lihvist tagasi jõuavad siis saab veel mõnusalt raha välja käia.
Ja treipink on vaja ära osta.
-
AhtiH
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Hakkasin nüüd just mõtlema, et ma olen ikka idioot. Autol ju mootor peal, pakiruum on tühi ja külg osaliselt haljas. Tuleb külje peale mingi värv tõmmata, pakiruum puhtaks ja värvi alla ning piduri/sidurimajandus tagasi panna. Esisild remontida ja siis võib ju ülevaatusel ära käia. See kuu saab juba minna ju.
Ja siis uus kast ja mootor peale alles siis kui kõik on pukis valmis tehtud.
Imelihtne
Muideks sai kokku loetud, et mul on viis 40hj mootorit. Üks neist pukis, üks autos, üks enamvähem komplektne ja kaks juppidena. Lisaks veel tuusti 30 hj mootor seisab ja ootab paremaid aegu.
Ja siis uus kast ja mootor peale alles siis kui kõik on pukis valmis tehtud.
Imelihtne
Muideks sai kokku loetud, et mul on viis 40hj mootorit. Üks neist pukis, üks autos, üks enamvähem komplektne ja kaks juppidena. Lisaks veel tuusti 30 hj mootor seisab ja ootab paremaid aegu.
-
incz
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Raha läheb tõesti palju ja seda kõigest sapka mootorisse
Plekkide ja muu mootoriruumi detailide värv ja prits ca 100 eur
Kolvid 100 eur
Kaaned ja klapipesad ca 200+ eur
Kõikvõimalikud pesuvahendid ca 30 eur
Erinevad tarvikud ca 30 eur
Tihendid ja laagrid samuti 30+ eur
Oma aeg ja mahakärutatud kytus xxx eur
No ja see kõigest pisike mootor.
Edasi tuleb veel käugukast jne.
Üle 500 on see summa juba kindlasti...
Kindlasti saab kõike ka odavamalt aga esialgu pole millegipealt kokkuhoitud.
Ehk tahad uut autot , maksad kokkuvõtteks uue hinna.
Millalgi võtame kokku Ahtiga palju siis kokkuvõtteks kasti ja mootorisse neid eure läheb.
Plekkide ja muu mootoriruumi detailide värv ja prits ca 100 eur
Kolvid 100 eur
Kaaned ja klapipesad ca 200+ eur
Kõikvõimalikud pesuvahendid ca 30 eur
Erinevad tarvikud ca 30 eur
Tihendid ja laagrid samuti 30+ eur
Oma aeg ja mahakärutatud kytus xxx eur
No ja see kõigest pisike mootor.
Edasi tuleb veel käugukast jne.
Üle 500 on see summa juba kindlasti...
Kindlasti saab kõike ka odavamalt aga esialgu pole millegipealt kokkuhoitud.
Ehk tahad uut autot , maksad kokkuvõtteks uue hinna.
Millalgi võtame kokku Ahtiga palju siis kokkuvõtteks kasti ja mootorisse neid eure läheb.
968; 968M
-
AhtiH
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Arvad? Ma ei ole kindel, et ma seda summat teada tahan.incz wrote:Millalgi võtame kokku Ahtiga palju siis kokkuvõtteks kasti ja mootorisse neid eure läheb.
-
tuust
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Ärge nüüd hirmutage
.
kui palju ma pean taskus kaasa vedama, kui tulen kunagi tulevikus su(Ahti) käest kolbe, rõngaid ja saalesi nuruma?
kui palju ma pean taskus kaasa vedama, kui tulen kunagi tulevikus su(Ahti) käest kolbe, rõngaid ja saalesi nuruma?
-
AhtiH
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Mahle kolvid koos rõngastega olid veidi üle 100. Aga vene omasid sai vist 10.- eest Volgast.
Saaled, mis tellisin maksavad 15.- komplekt aga nende sobivus on veel lahtine.
Saaled, mis tellisin maksavad 15.- komplekt aga nende sobivus on veel lahtine.
-
AhtiH
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Projekti laoks lisandus temperatuuriandur silindripea sisse (13-38-458 5,54 EUR) ja õlirõhulüliti originaali asemele (EPS-1-800-130 5,59 EUR).




-
AhtiH
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Ma tean, et te kõik olete veetnud mitmeid unetuid öid mõeldes, mis rõhu juures õlirõhu lüliti rakendub.
Seepärast tegin täna mõõtmise ja kontrollisin kahte lülitit.
Ühel läks kustu 0,7 bar juures ja põlema 0,6 bar.
Teisel kustu 0,5 ja põlema 0,45 bar juures.
Ei olegi nii hull kui arvasin. Ma vahepeal mõtlesin, et äkki on rakendumispunkt 0,2 bar kandis.
Eelmises postis näidatud rakendumispunkt on 0,5 bar (andmelehe järgi, ise ei mõõtnud). Ma ei tea, mis sapika minimaalne lubatud õlirõhk on aga minu igapäevaliikuril on see töösooja mootoriga tühikäigul minimaalselt 1 bar.
Antud mootorile panen kindlasti ka õlirõhuanduri külge, et saaks tegeliku rõhu teada. Ilmselt ette ei hakka vedama aga vähemalt mootori juures saab vaadata.
Seepärast tegin täna mõõtmise ja kontrollisin kahte lülitit.
Ühel läks kustu 0,7 bar juures ja põlema 0,6 bar.
Teisel kustu 0,5 ja põlema 0,45 bar juures.
Ei olegi nii hull kui arvasin. Ma vahepeal mõtlesin, et äkki on rakendumispunkt 0,2 bar kandis.
Eelmises postis näidatud rakendumispunkt on 0,5 bar (andmelehe järgi, ise ei mõõtnud). Ma ei tea, mis sapika minimaalne lubatud õlirõhk on aga minu igapäevaliikuril on see töösooja mootoriga tühikäigul minimaalselt 1 bar.
Antud mootorile panen kindlasti ka õlirõhuanduri külge, et saaks tegeliku rõhu teada. Ilmselt ette ei hakka vedama aga vähemalt mootori juures saab vaadata.
-
pooltelg4
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Unetutest öödest päästab A.Palu ja K.Aleksiuse hinnatud voldik "Kontrollime autot ise"sipelgas wrote:...mis rõhu juures õlirõhu lüliti rakendub....
...Ma ei tea, mis sapika minimaalne lubatud õlirõhk on aga minu igapäevaliikuril on see töösooja mootoriga tühikäigul minimaalselt 1 bar.

sipelgas wrote:Antud mootorile panen kindlasti ka õlirõhuanduri külge, et saaks tegeliku rõhu teada.
Mõte hea ja plaan endalgi see ära teha
-
AhtiH
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Ehk siis 3000 pöörde juures peab olema vahemalt 2 bar õlirõhk. Hea teada ja hiljem testida.
-
AhtiH
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Täna jõudsid saaled kohale ehk siis läks aega 3 päeva. Lukud on valel pool seega peab kepsud ringi tegema kui muu sobib. Saalesid ei hakkaks muutma.
-
AhtiH
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
-
pooltelg4
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Näita siis lõpptulemust ka kui ms assemblitud on
kas kivi on kirjutatud juba või pead ise progema hakkama? Selleks vist progrmmaatorit vaja või saab kuidagi otse COM/USB pordist ka? Edu jootmisel, ära siis midagi maha põleta
kallis komplekt ikkagi.
Lääne saalede komplekti sooviks isegi. Kas sul oli nominaalmõõt(0)? Kepse pole raske ringi viilida/käiata
Lääne saalede komplekti sooviks isegi. Kas sul oli nominaalmõõt(0)? Kepse pole raske ringi viilida/käiata
-
AhtiH
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootor tänapäevaseks
Ei teagi kas kivil on programm olemas või mitte aga igatahes käib kõik USB kaudu ja ise pole vaja programmaatorit külge ühendada kuigi see on ka igapäevatööst olemas.
Eile jõudsin nii kaugele:

Väntvõll on mul jah 0 mõõdus aga need uued saaled on 0,5 remontmõõdus (sama mis sapika 0). See on aga paha kuna suuremat pole ja kui vänta lihvima peaks siis ei ole lihtsalt niisama võtta järgmist mõõtu.
Eile jõudsin nii kaugele:
Väntvõll on mul jah 0 mõõdus aga need uued saaled on 0,5 remontmõõdus (sama mis sapika 0). See on aga paha kuna suuremat pole ja kui vänta lihvima peaks siis ei ole lihtsalt niisama võtta järgmist mõõtu.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests


