Vahepeal siis olen veljed ja rummud üle värvinud , uue peegli pannud ja täna jamasin tagatuledega, kohe mitte ei taha need viimased õigesti töödata. Tavatuled on taga ühelpool koos tagurdus tulega ja suunaga , teisel pool on nii nagu peab , suunad tagant ei tööta , piduri tuled ei tööta , tagurdus tuled ei tööta. Eest on õnneks kõik korras.
Kuna k127 hakkas jamama , uputas käivitades mootori üle siis sai proovitud k59 karpat , gaas ega midagi polnud järgi ja sai külma mootorit käivitatud ja asi läks matsust tööle ilma gaasita ja jäi tühikäigul töötama.
Mootor läks juba poole gaasiga paremini pöördesse kui k127 karpaga , niet sai selle karpa peale aretamist alustatud , gaasi jaoks tuleb üks asi ümber teha kuna seguklapp käbi teistpidi . Vahepeal sai veel küünlad ära vahetatud ja mootor hakkas kohe väga hästi käima.
Rikas segu on olnud parempoolsel küünlal, või lihtsalt vale küünal(külmaks küünlaks kutsutakse). Sõida masinaga pikemaid otsi ja kiiremini (70..80km/h), tühipööretel tahmab jubedasti põlemiskambrit.
Millise õhufiltri karpale peale paned/panid? mille karburaator see muidu on, ja kas kinnitustald sobis 1:1 ?
Last edited by pooltelg4 on Wed Aug 11, 2010 9:28 pm, edited 1 time in total.
Karpa on 407 mootori pealt ja istub 1 to 1 , augud kõik samad , õhufilter tuleb originaal , sinna panen ühe jupi vahele mis ära ühendab. Rikas segu võis tal suht kindlalt olla , nagu rääkisin andis eelmine karpa liiga palju peale. Sõita hetkel ei saa kuna piduripeasilinder lekib ja sinna oleks vaja sellist niidirulli moodi mansetti või tihendit , mida kahjuks märjamaal saada pole.
Nii , tänasega on karpa panemiseks ümberehitused tehtud , tänud ka kasutajale madis1080 , kes vajalikud keevitused tegi , tühikäik jäi selle karpaga nii madal et mootori üleval otsas hakkas klõbinat kostuma , miskit peab ikka häda olema. Loodetavasti vajab lihtsalt klapi regulli.
Üks küsimus ka , mida teha selle vaakumiga mis jagaja küljest tuleb , selle karpa külge seda panna ei kannata , mootori tööd ta nagu ei segaks et seda küljes pole.
Kuulasin juutuubis su masina hääli... päris isane värk. Aga natuke liiga isane ilmselt - võid muutuda Eesti Politsei uueks Kuldsponsoriks. Pütid on ilmselt tühja täis. Kõige odavam viis asja summutada on pütt pikka treilaastu täis toppida. Aga siis vaata, et sa sinna ainult raualaastu paned - muu laast on rauast aktiivsem ja sooja ning niiskusega (kondents) sööb see sul sumpast kiirelt läbi.