Marek Zaz 968A 1977
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Marek 2x Zaz 968A 1977
Eile sain siis sapikal rattad alla ja sõitma. Nüüd vaja pidurid lahti sõita, genekas korda teha ja auto puhastada/komplekteerida.
Suurem liiklemine jääb arvatavasti kevadesse.
Pärast mõningasi prooviringe, omanik+auto:
Suurem liiklemine jääb arvatavasti kevadesse.
Pärast mõningasi prooviringe, omanik+auto:
Last edited by marek on Tue Oct 16, 2007 8:47 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Marek 2x Zaz 968A 1977
Siin siis taara, mis sapika piduriparanduseks kulus. Oli teist terve pagassitäis.
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Marek 2x Zaz 968A 1977
sapikaga tegelemine on ikka kulukas hobi küll...

"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 141
- Joined: Mon Dec 04, 2006 10:47 pm
- Contact:
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Marek 2x Zaz 968A 1977
Selle raha, mis zazi taara eest saan, lubasin panna bensu alla punasele. Täitsa huvitav kurss 13,1 pudelit võrdub 1 liiter kütet, kokku sain pea 15 liitrit.
Last edited by marek on Wed Oct 17, 2007 2:10 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 133
- Joined: Tue Feb 06, 2007 6:45 pm
- Contact:
RE: Marek 2x Zaz 968A 1977
Te ju rohkem joote kui parandate
Või jõid üksinda kõik ära
?
Soovitan soojalt, 2 asja korraga eisaa teha, juua ja remontida. Pärast avastad, et asi veel hullem
Aga arvuta et taaraeest said umbes 200eeki ja pudel põhiseadust (mida on on vist sul seal kõige rohkem) maksab umbes 8kr ja ütleme et oli 200 pudelit x 8kr = 1600kr
niiet sapaka piduriparandus maksis umbes 1600kr. Noh pluss miinus, sest nestea on kallim kui 8kr.


Või jõid üksinda kõik ära

Soovitan soojalt, 2 asja korraga eisaa teha, juua ja remontida. Pärast avastad, et asi veel hullem

Aga arvuta et taaraeest said umbes 200eeki ja pudel põhiseadust (mida on on vist sul seal kõige rohkem) maksab umbes 8kr ja ütleme et oli 200 pudelit x 8kr = 1600kr
niiet sapaka piduriparandus maksis umbes 1600kr. Noh pluss miinus, sest nestea on kallim kui 8kr.

Iga läbitud kilomeetri kohta 1tund remontimist.
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Marek 2x Zaz 968A 1977
Tänaseks on laadimine korda tehtud RR-310B oli see kurjajuur. Ehitasin ka algse kangiga suunakate süsteemi tagasi. Sai ka üks esipidur uuesti pulkadeks võetud ja kokku pandud, kuna jäi teine peale koguaeg. Üks tagapidur ka natuke peal, aga see ehk vähe kulunud veel. Nüüd siis oleks tarvis ka käispidur tagasi ühendada ja siis peaks kõik olema...
Zetecile seda, et õlle peab ikka olema, kui zazi parandad... muidu tunned ,et midagi puudu:)... motivatsiooni ei kipu ka olema...
Üks pilt ka, pärast pesu.
Zetecile seda, et õlle peab ikka olema, kui zazi parandad... muidu tunned ,et midagi puudu:)... motivatsiooni ei kipu ka olema...
Üks pilt ka, pärast pesu.
-
- Posts: 249
- Joined: Tue May 29, 2007 2:27 pm
- Contact:
RE: Marek 2x Zaz 968A 1977
suhteliselt maasikas;)
Minu jaoks on sapikas vaimselt kõigist autodest üle.
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Marek 2x Zaz 968A 1977
veljed ka ära pesta(vajadusel värvida) oleks juba päris viisakas;)
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Marek 2x Zaz 968A 1977
Kilp läheb peale sinna, aga enne ple mõtet installida kilpe, kui veendunud, et kõik pidurid funkavad.Jossu kirjutas:
veljed ka ära pesta(vajadusel värvida) oleks juba päris viisakas;)
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Marek Zaz 968A 1977
Hall masin nüüdseks minu jaoks ajalugu. Uus omanik hoolitseb/leiab aega selle jaoks ehk rohkem. Kaasa andsin ka meie klubi kleepsu ja soovitasin kindlasti lehte külastada.
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Marek Zaz 968A 1977
Kuna eile sain Joosepi käest särgi kätte( aitähh särgi ja küüdi eest!) tekkis ka täna kohe tuju sapikat ehitada...
Aku oli niivõrd surnud, et täislaetuna jõudis ehk 2 pööret mootorit ringi ajada ning viskasin selle juustu minema...
Siis tuli meelde, et karbuss logiseb natuke peal ja saab lisaõhku seega. Pingutasin kõik karpa poldid üle. Samuti timmisin ukselukud ära ja turvarihmad.
Homme plaanis osta uus aku, küünlad, küünlajuhtmed ja muud nipet-näpet. Kui need peale kruvin siis teen paar sõitu, et pidurid lõplikult lahti saada ning lõpuks käsipidur ära pingutada.
Siis peaks teoreetiliselt jääma soojemaid ilmu ootama, et masin ära puhastada ja ülevaatusele minna. Enne võiks linn teed ka sellest talve-si*tast ära pihastada, kuna pruun värv ei sobi zazile...
Aku oli niivõrd surnud, et täislaetuna jõudis ehk 2 pööret mootorit ringi ajada ning viskasin selle juustu minema...
Siis tuli meelde, et karbuss logiseb natuke peal ja saab lisaõhku seega. Pingutasin kõik karpa poldid üle. Samuti timmisin ukselukud ära ja turvarihmad.
Homme plaanis osta uus aku, küünlad, küünlajuhtmed ja muud nipet-näpet. Kui need peale kruvin siis teen paar sõitu, et pidurid lõplikult lahti saada ning lõpuks käsipidur ära pingutada.
Siis peaks teoreetiliselt jääma soojemaid ilmu ootama, et masin ära puhastada ja ülevaatusele minna. Enne võiks linn teed ka sellest talve-si*tast ära pihastada, kuna pruun värv ei sobi zazile...
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Marek Zaz 968A 1977
Autol peal nüüd uued piibud ja küünlajuhtmed, küünlad ise veel ootavad installimist. Avastasin ,et piduripeapump hakkas kuskilt vedelikku läbi laskma, samuti on mootoris tiks sees...
vaatan reguleerin klapid ära ja kui see ei aita ju siis mõni tõukurvarras pooleks.
vaatan reguleerin klapid ära ja kui see ei aita ju siis mõni tõukurvarras pooleks.
-
- Posts: 98
- Joined: Sun Dec 03, 2006 2:27 pm
- Contact:
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 2 guests