Marek Zaz 968A 1977
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
Marek Zaz 968A 1977
Minu põhimasin pärineb aastast 1977 ja on saadud ühe vanamehe käest. Auto head küljed on suht. rahuldav värvkate, dokumendid, mootori seisukord, kuid ülejäänd tehniline pool on suht. katastroofiline.
Hetkel on auto garaažis piduriteremondis.
Rohkem infot ja pilte:
http://forum.automoto.ee/showthread.php ... 065&page=1
Hetkel on auto garaažis piduriteremondis.
Rohkem infot ja pilte:
http://forum.automoto.ee/showthread.php ... 065&page=1
Last edited by marek on Sun Mar 16, 2008 3:49 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Marek zaz 968A
Nüüd siis sain selle halli zazi käima. Vigadeks olid 3. ja 4. küünlajuhtme vahetuses olek, vale süüde, liiga suur kontaktivahe, kiirenduspump oli karbussis kinni jäänud ning bensupump oli katki. Nüüd tuleks ta kohapeal hästi tööle timmida, sidurid, pidurid õhutada, õlid vahetada ja siis vaatab, mis edasi saab.
Last edited by marek on Sat Dec 23, 2006 10:00 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 98
- Joined: Sun Dec 03, 2006 2:27 pm
- Contact:
RE: Marek 2x Zaz 968A 1977
Ka täna oli kõva tööpäev vahetasime õli ja saime siduri lahti.Ja hiljem oli naerul suu etsapakas ka sõitis ja pidurid võtavad (kusjuures veel hästi) .Aga lõpuks tuli kurb lõpp ja siduri töösilindrilt lenda õhutusnippel ära.
Ühe pedaaliga zaz.
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Marek 2x Zaz 968A 1977
Jah tore päev oli:) Tegelt täpselt ei teagi, kas lepingu lõpetas õhutusnippel või mõni toruots, aga küll selle ka korda teeb.Aho kirjutas:
Ka täna oli kõva tööpäev vahetasime õli ja saime siduri lahti.Ja hiljem oli naerul suu etsapakas ka sõitis ja pidurid võtavad (kusjuures veel hästi) .Aga lõpuks tuli kurb lõpp ja siduri töösilindrilt lenda õhutusnippel ära.
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Marek 2x Zaz 968A 1977
Garažeerimata zazi omanikke ootab arvatavasti sarnane vaatepilt minu omale:D




-
- Posts: 191
- Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
- Contact:
RE: Marek 2x Zaz 968A 1977
jah sama vaate pilt avaneb aga ma ei sõida praegu enam zaz-iga
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Marek 2x Zaz 968A 1977
Üleeile sain hallile dokumendid, eile panime käima ning tegin benapumba korda ning täna hakkasin siduriga jamama ning tuli välja ,et suht. gaasipedaali juurest on torus auk.
Samuti on juhi jalgade juures põhjaplekis üks suht. suur auk ja sama kohapealt kõrvalistuja juurest on väiksem auk, muidu oli põhi aus.
Nüüd siis vaja teada saada, mis selle siduritoruga tuleb teha.
Samuti on juhi jalgade juures põhjaplekis üks suht. suur auk ja sama kohapealt kõrvalistuja juurest on väiksem auk, muidu oli põhi aus.
Nüüd siis vaja teada saada, mis selle siduritoruga tuleb teha.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: Marek 2x Zaz 968A 1977
Mäkaiveri teibiga seda just ei paranda. Haruta vana toru auto küljest lahti ja lase uus samapikk teha, otsad võid isegi vanad jätta kui terveks ja korralikuks jäävad. Toru peaks olema võimalik osta meetriga ja mõnedes autopoodides on need toru otsa koonuseks pressimise riistapuud ka olemas. Minuoma on küll veneajast pärit aga neid otsategemise komplekte müüdi vahepeal isegi händimännis, võibolla on isegi mõnel sinukandi tuttaval garaazis selline riistapuu olemas.
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Marek 2x Zaz 968A 1977
Täna vedasin jälle ühe rondi koju:


Esmapilgul tegu arvatavasti 1968 aasta 966B-ga, mis 20 aastat männipuude all seisnud.
Krt, autod, mis omale vean lähevad järjest logumaks, aga õnneks haruldasemaks;)


Esmapilgul tegu arvatavasti 1968 aasta 966B-ga, mis 20 aastat männipuude all seisnud.
Krt, autod, mis omale vean lähevad järjest logumaks, aga õnneks haruldasemaks;)
-
- Posts: 191
- Joined: Sun Dec 10, 2006 5:55 pm
- Contact:
RE: Marek 2x Zaz 968A 1977
ilus 966B:)
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Marek 2x Zaz 968A 1977
ma vaatan jah et sa kohe ilusamaid ja kobedamaid vaadata ei oska:D....
tagu stange väga kena:)
tagu stange väga kena:)
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Marek 2x Zaz 968A 1977
Anna mulle mõni kobedam `68 aasta isend, teadaolevalt Lätis on 2tk ja venes 3tk säilind + see:D Kerenumber 4573!jossu kirjutas:
ma vaatan jah et sa kohe ilusamaid ja kobedamaid vaadata ei oska:D....
tagu stange väga kena:)
Võrduseks 1970 aasta zaz 966b-d olid juba üle 100 000 kerenumbriga.
-
- Posts: 133
- Joined: Tue Feb 06, 2007 6:45 pm
- Contact:
RE: Marek 2x Zaz 968A 1977
Mis edasi sa sellega peale hakkad ? Emeksi eivii ju ?
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Marek 2x Zaz 968A 1977
Algselt oli mõttes küll see masin rauda viia, kuna esmapilt oli kohutav.

Hakkasin, aga nende stangede ja uksepolstrite pärast masinat lähemalt uurima ja avastasin selle tõelise olemuse.
Õnneks on masinale uus põhi tehtud, uued esiporitiivad ja esimesed sise rattakoopad, samal ajal paigaldati arvatavasti ka 40 hj mootor. Tänu sellele vast masin siiani säilind ongi.

Põhi kohati parem, kui hallil:D
Läbi on tagavararatta alune plekk, tagaistuja tooli alune plekk ning üks küljekarp, ustest tahapoole jääv osa on autol ühtlaselt hõre, kuni tagapaneelini, mida enam põhimõtselt pole.


Hetkel plaanis auto viia samale platsile kus on hall masin ning seal mootor laiali tõmmata->rauda viia, ning siis kere konserveerida niipalju, kui annab. Uus tagapaneel on olemas, aga tiivaäärte ja muude kohtade jaoks tarvis vist doonor sebida.
PS. Vahepeal on hall masin sõidukorda saadud ning nüüd hakkan punase pidureid tegema.

Hakkasin, aga nende stangede ja uksepolstrite pärast masinat lähemalt uurima ja avastasin selle tõelise olemuse.
Õnneks on masinale uus põhi tehtud, uued esiporitiivad ja esimesed sise rattakoopad, samal ajal paigaldati arvatavasti ka 40 hj mootor. Tänu sellele vast masin siiani säilind ongi.

Põhi kohati parem, kui hallil:D
Läbi on tagavararatta alune plekk, tagaistuja tooli alune plekk ning üks küljekarp, ustest tahapoole jääv osa on autol ühtlaselt hõre, kuni tagapaneelini, mida enam põhimõtselt pole.


Hetkel plaanis auto viia samale platsile kus on hall masin ning seal mootor laiali tõmmata->rauda viia, ning siis kere konserveerida niipalju, kui annab. Uus tagapaneel on olemas, aga tiivaäärte ja muude kohtade jaoks tarvis vist doonor sebida.
PS. Vahepeal on hall masin sõidukorda saadud ning nüüd hakkan punase pidureid tegema.
-
- Posts: 33
- Joined: Sat Mar 24, 2007 8:21 pm
- Contact:
RE: Marek 2x Zaz 968A 1977
loodan ka varsti sarnase isendi(paremas korras) garaazi saada.


Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests