Mootori ümberehitus vol2
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootori ümberehitus vol2
Eile sain juhtpuksid kätte ja minu ebameeldivaks üllatuseks on uued puksid ilma klapisääretihendite jaoks vajaliku sisselõiketa. Õnneks saab need sinna treida aga lisatöö jällegi.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootori ümberehitus vol2
Kolvid treitud ja komplekt valmis tasakaalustamiseks.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 198
- Joined: Sun Oct 19, 2014 2:05 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: Mootori ümberehitus vol2
Tervitus,
Kuidas siis mootoriehitus vol2 edeneb? Minul asi kahjuks seisab minust mitteolenevatel põhjustel.
Kuidas siis mootoriehitus vol2 edeneb? Minul asi kahjuks seisab minust mitteolenevatel põhjustel.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootori ümberehitus vol2
Komplekt tuli juba ammu tasakaalustamisest tagasi aga senimaani seisab kastis. Midagi erite teinud ei ole. Minust olenevatel põhjuste ei ole hetkel ennast selles osas liigutanud. Muud asjad on tundunud ahvatlevamad aga eks ma püüan ennast parandada. Sügiseks peab ikka koos olema
Vändakomplekt ise oli tugevalt tasakaalust väljas. Ca 50 grammi keevitati juurde, et jooksma saaks.

Vändakomplekt ise oli tugevalt tasakaalust väljas. Ca 50 grammi keevitati juurde, et jooksma saaks.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Mootori ümberehitus vol2
Kui raatsid, siis äkki räägid, kui palju see tasakaalustamine maksab?
Muidu ma ei osanud sellest midagi arvata (no ikkagi tehases tehtud ju), aga tundub (lugedes neid gramme), et vist peaks ka ise sellele mõtlema hakkama.
Muidu ma ei osanud sellest midagi arvata (no ikkagi tehases tehtud ju), aga tundub (lugedes neid gramme), et vist peaks ka ise sellele mõtlema hakkama.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootori ümberehitus vol2
Ma täpset hinda ei mäleta, seda äkki täpsustab Indrek aga midagi alla 300 vist oli.
Tema komplekt oli olnud üsna hea aga puuriti ikkagi. Minu oma oli väga möödas.
Tema komplekt oli olnud üsna hea aga puuriti ikkagi. Minu oma oli väga möödas.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 198
- Joined: Sun Oct 19, 2014 2:05 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: Mootori ümberehitus vol2
Kui Tartus astromoto mehed ennast liigutada viitsivad, siis hinnakirja järgi on neil väntvõlli tasakaalustamine 60euri.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootori ümberehitus vol2
Seal oleks ka odav olnud aga kuna V-mootor siis pidi palju rohkem tööd olema. Seal sees oli siis ka kepsude ning kolvide kaalu ajamine ja vändakaelte lihvimine.
Tartus vist ei ole ka sellist pinki. Kallis oli ja alguses mõtlesin loobuda aga teadsin, et hakkab kripeldama ja lasin ikkagi ära teha.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 5&__tn__=C
Tartus vist ei ole ka sellist pinki. Kallis oli ja alguses mõtlesin loobuda aga teadsin, et hakkab kripeldama ja lasin ikkagi ära teha.
https://m.facebook.com/story.php?story_ ... 5&__tn__=C
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
Re: Mootori ümberehitus vol2
Hinnad olid järgmised ühele komplektike:
Kolb 5.- tk
Keps 10.- tk
Poleerimine 50.-
tasakaalustamine (võll, hooratas ja rihmaratas) 160.-
kokku siis: 270.-
Saime pisut soodsamalt kuna sai tehtud kaks komplekti, kokku: 450.-
mis puudutab ridamootorite võlle siis oli sama lugu nagu sapikafänn ka viitab ehk. 50-60 eur.
Kolb 5.- tk
Keps 10.- tk
Poleerimine 50.-
tasakaalustamine (võll, hooratas ja rihmaratas) 160.-
kokku siis: 270.-
Saime pisut soodsamalt kuna sai tehtud kaks komplekti, kokku: 450.-
mis puudutab ridamootorite võlle siis oli sama lugu nagu sapikafänn ka viitab ehk. 50-60 eur.
968; 968M
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Mootori ümberehitus vol2
Tänan.
Võtan vist plaani, aga ei taha oma mootorit lõhkuda, vaja leida teine vänt.
Võtan vist plaani, aga ei taha oma mootorit lõhkuda, vaja leida teine vänt.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootori ümberehitus vol2
Kui kolvid, kepsud ise kaalu ajada ja kaelte poleerimist mitte teha siis saab ka hinna parasjagu alla. Aga hetkel läksime täiskomplekti teed.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootori ümberehitus vol2
Täna oli hea päev ja selle puhul eraldasin endale tunnikese ning panin väntvõlli plokki 
Edasiminek seegi. Pikilõtku sain 0,1 mm mis on päris hea.

Edasiminek seegi. Pikilõtku sain 0,1 mm mis on päris hea.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Mootori ümberehitus vol2
Viisakalt töödeldud on need detailid.
Kas kaelad jäid samasse -või remontmõõtu?
Ja mis saalesid Sa kasutasid?

Kas kaelad jäid samasse -või remontmõõtu?
Ja mis saalesid Sa kasutasid?
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootori ümberehitus vol2
Kaelad on standardmõõdus ja neid ainult poleeriti.
Saaled läksid originaalid ja kepsu omad lähevad ka.
Nukk sai sisse, nüüd vaja esimene ots kokku panna ja kontrollida gaasijaotusdiagrammi järg kas märgid klapivad. Silindrid vaja väljast liivapritsiga üle lasta ja seest kerge hoon.
Täna sai tehtud ka väike investeering, et saaks hakata päid freesima. Väike hoog on jälle sees ja loodetavasti see ei rauge.
Saaled läksid originaalid ja kepsu omad lähevad ka.
Nukk sai sisse, nüüd vaja esimene ots kokku panna ja kontrollida gaasijaotusdiagrammi järg kas märgid klapivad. Silindrid vaja väljast liivapritsiga üle lasta ja seest kerge hoon.
Täna sai tehtud ka väike investeering, et saaks hakata päid freesima. Väike hoog on jälle sees ja loodetavasti see ei rauge.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Mootori ümberehitus vol2
Enne oli siin teemas ka juttu tekstoliidi asendamisest terasest/malmist rattaga.
Jäi silma selline pilt: Pärit siit: http://www.zaz.kiev.ua/forum/viewtopic. ... 242#594242
Enda juhtunud ka selline lugu korra, et tekstoliit tuli südamiku küljest lahti.
viewtopic.php?p=15494#p15494
Jäi silma selline lahendus: Häda korral saaks ajutiselt nii vist parandada küll.
Tekstoliidi vahetamiseks tuleb teadupärast eemaldada tasakaalustusvõll kuid selle kätte saamiseks on vaja mootor maha võtta, et tagant lahti lasta. Tõestatud, et mootori eemaldamine pole muidugi teab kui suur töö kui mõned lisakäed kaasas.
Teine variant on tasakaalustusvõlli ratas tõmmitsaga maha tõmmata aga see üldiselt vist meeletu istuga. Olen näinud variante, kus see ratas on fikseeritud mutriga, et eemaldamine oleks lihtsam. See jääb vist küll otsa toetavat laagrit segama. Variant oleks ratas võlli peale panna veidi väiksema istuga (kiil hoiab) ja fikseerida ära stopperrõngaga.
Mis teised arvavad kas oleks asjal üldse mõtet?
Jäi silma selline pilt: Pärit siit: http://www.zaz.kiev.ua/forum/viewtopic. ... 242#594242
Enda juhtunud ka selline lugu korra, et tekstoliit tuli südamiku küljest lahti.
viewtopic.php?p=15494#p15494
Jäi silma selline lahendus: Häda korral saaks ajutiselt nii vist parandada küll.
Tekstoliidi vahetamiseks tuleb teadupärast eemaldada tasakaalustusvõll kuid selle kätte saamiseks on vaja mootor maha võtta, et tagant lahti lasta. Tõestatud, et mootori eemaldamine pole muidugi teab kui suur töö kui mõned lisakäed kaasas.
Teine variant on tasakaalustusvõlli ratas tõmmitsaga maha tõmmata aga see üldiselt vist meeletu istuga. Olen näinud variante, kus see ratas on fikseeritud mutriga, et eemaldamine oleks lihtsam. See jääb vist küll otsa toetavat laagrit segama. Variant oleks ratas võlli peale panna veidi väiksema istuga (kiil hoiab) ja fikseerida ära stopperrõngaga.
Mis teised arvavad kas oleks asjal üldse mõtet?
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests