Tuust 968m roheline Konn 86

Kommenteeri liikmete autosid ja räägi lähemalt oma autost.
Post Reply
pooltelg4
Posts: 684
Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
Maakond: Viljandimaa
Location: Abja-Paluoja / Viljandi
Contact:

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

Post by pooltelg4 »

Tubli oled, aga väga veider kuidas kausid nii kiiresti ära sulada/laguneda võisid.
See, miks su esisild nii jäik on, peitub torsiooni sees. Minul oli ka algul kinni, kui auto ostsin. Panin õli normi(seal on õli sees) ja määrisin kõik niplid ära korralikult. Peale mõnekilomeetrist sõitu hakkas esiots pehmemaks minema ja lõpuks oli juba täiesti talutav.
Aga eks see torsioon ongi jäigavõitu süsteem üldse. Incz võttis ka need keerdvedrud vahelt ära ja kiitis :D

Gero probleem peaks sul ka nüüd korras olema, sapika elektrilised pumbad ütlevad õige kiirelt ikka ülese, kontaktid põlevad ära.
Uued torsiooni kaitsekummid on kindlasti defkad asjad aga natukese otsimise peale leiad needki :)
Last edited by pooltelg4 on Wed Oct 03, 2012 11:56 am, edited 1 time in total.
Image
Image
incz
Aktiivne Klubiline
Posts: 296
Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
Contact:

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

Post by incz »

ma sain siit.

7 eur oli lisaks saatmine

http://www.ebay.de/itm/8-GUMMI-ZAPOROZH ... 3a733aa2fd
968; 968M
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

Post by AhtiH »

Muideks kas konn jääb igapäevaselt ka talvel liikuma või läheb võistlusautoks?
tuust
Aktiivne Klubiline
Posts: 477
Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
Maakond: Läänemaa
Location: Haapsalu
Contact:

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

Post by tuust »

Jääb igapäeva sõidukiks :D
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

Post by AhtiH »

tuust wrote:Jääb igapäeva sõidukiks :D
Ma lähen karikat nüüd valmistama. :roll:
tuust
Aktiivne Klubiline
Posts: 477
Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
Maakond: Läänemaa
Location: Haapsalu
Contact:

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

Post by tuust »

Mis karikat :shock:
pooltelg4
Posts: 684
Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
Maakond: Viljandimaa
Location: Abja-Paluoja / Viljandi
Contact:

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

Post by pooltelg4 »

tuust wrote:Mis karikat :shock:
Kas Valgamaale sõit kujuneb mingisuguseks võistluseks, et karikas ja puha? ;) :D
Image
Image
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

Post by AhtiH »

Tiit, palju sul muidu see aasta kilomeetreid taskusse on pandud?
tuust
Aktiivne Klubiline
Posts: 477
Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
Maakond: Läänemaa
Location: Haapsalu
Contact:

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

Post by tuust »

Alates 12 jaanuar ülevaataja juures käimisest kuni tänaseni 17447km.
tuust
Aktiivne Klubiline
Posts: 477
Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
Maakond: Läänemaa
Location: Haapsalu
Contact:

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

Post by tuust »

Olen siin põgusalt uurinud seda turbo ehitamise asja. Kas ma saan õieti aru, et lihtsam on ehitada "Draw-through" süsteemi kui "blow-through" süsteemi? teise varjandi puhul tuleb karburaator ehitada ümber, kuna alarõhk asendub ülerõhuga. Esimese puhul jääb alarõhk alles.
pooltelg4
Posts: 684
Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
Maakond: Viljandimaa
Location: Abja-Paluoja / Viljandi
Contact:

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

Post by pooltelg4 »

http://www.thirdgen.org/techboard/power ... rough.html

Seal räägitakse, et blow-thru on parem. Draw-thru on lihtsalt ventilaatoriga karburaator, blow-thru aga tsentrifugaalpumbaga süsteem(nagu enamus tänapäevaautodel kasutatavaid süsteeme).
Image
Image
tuust
Aktiivne Klubiline
Posts: 477
Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
Maakond: Läänemaa
Location: Haapsalu
Contact:

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

Post by tuust »

Tsiteerin "Turboclub" üht postitust:

"
Endal proovitud mõlemad varjandid ära kuigi jah erinevate karpadega aga andis vähemalt ettekujutuse. Blow trough süsteemiga kasutasin masina originaal karpasi ( HONDA CBR 600 90a.) mis on siis vaakum siibritega ja idee sama nagu sae karpale, et töötab igas asendis. Mis siis oli minu problemiks just nende karpade puhul? Probleemiks oli kütuse surve paika saamine, kuna kui surve ei tõusnud koos rõhuga siis suruti lihtsalt kütus tagas. Jah arvate ,et surveregulaator vahele ja toimid aga ei toiminud. Sain asja lõpuks niivisi toimima, et tühikäik oli kuskil 3-5t. pööret kuna kütet sai niipalju kätte ja kui tühikäiku madalamale lasin siis lihtsalt täis ja kui keerasin penasurver maha siis ei läinud pöördesse. Ja lõpuks hakkasid karpad küttest jooksma nagu kusekurn, ei tahtnud enam kütet sees hoida ja huvitav palju siis veel selt õhku välja suruti?
Aga kui proovisin draw trough süsteemiga siis oli kohe esimesel käivitusel edu!! Kuigi jah karpaks siis sapika karpa aga mu ei mahtunud lihtsalt raamivahele! Kuigi ma sain ta juba esimesel katsel käima tuli ikkagi veel mitu päeva kütte segu timmida, et toimiks mootor normaalselt. Ja tulemuseks oli see, et ülerõhk üle 0,5 ei tõusnud ja mootor tunduvalt uimasem kui ilma turbota kuigi jah kui turbo järgi võttis siis isegi täitsa normaalne minek.

Igajuhul on lihtsam tõõle saada drag trought süsteemi aga probleemiks on see, et turborõhku ei saa piisavalt tõsta kuna segu on raske ja pikk tee transportida ja mootor on uimane. Aga segu kvaliteet on hea.
Blow trouht süsteemiga miinuseks on see, et keeruline korralikult toimima saada kuna ülerõhuall ei taha tavaline karpa kõige paremini toimida. Kuid saab turbo rõhku peale keerata niipalju kui mootor või turbo lubavad ja kui kollektorid on ilusti tehtud ja ei kasutata vahejahutit siis mootor isegi erksam kui ilma turbota!!"
pooltelg4
Posts: 684
Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
Maakond: Viljandimaa
Location: Abja-Paluoja / Viljandi
Contact:

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

Post by pooltelg4 »

Siit võid ju näha, kui palju on tööd ühe karburaatori turboga käima saamisega. Sooviks sulle head nõu anda, aga ei oska, ehk proovid monopritsega?
Mul on üks sobiv monopritsepea garaazis, mida soovisin üksvahe enda autole paigaldada(aga siis tulid juba neljapunktipritse mõtted pähe).
Kui huvi pakub, annaksin selle sulle ja kaasa veel õhufiltri kopsiku, mis sinna peale käib ja pistikuid võin ka otsida. Pritsepea on korra lahti võetud, 100% puhastatud, vajalikud kohad määritud kvaliteetse määrdega ja uuesti kokku laotud. Tegemist siis Opel Kadett/Corsa 1,4L pritsungipeaga. Aju mul kahjuks pakkuda ei ole, aga usun et vastavatest foorumitest küsides leiab sellegi, plus juhtmed. Võin sind ka skeemidega/ühendamisega aidata. Sellega oleks turbotamine vähe lootusrikkam ehk :D

Leidsin netist pildi ka, hetkel kohe käepärast pilti võtta pole, see annab mingi ettekujutluse:
Image
Image
Image
AhtiH
Aktiivne Klubiline
Posts: 1462
Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
Maakond: Harjumaa
Location: Tallinn
Contact:

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

Post by AhtiH »

Ehk siis karpa ja turbo tõotab tulla huvitav ja samas ilmselt lõpptulemus ei ole hea. Ma arvan, et ikkagi tasuks pritse peale (mitte mono) ja siis ka turbo. Muidu lihtsalt on liiga keeruline süsteem tööle saada nii, et töötab korralikult ja ei ime paaki tühjaks.
tuust
Aktiivne Klubiline
Posts: 477
Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
Maakond: Läänemaa
Location: Haapsalu
Contact:

Re: Tuust 968m roheline Konn 86

Post by tuust »

Ésialgu tundub siiski olemasoleva karbussiga läbi imev turbosüsteem kõige lihtsamini teostatav olevat. Ilmselt proovin järgi ja eks siis näis. Kui ei tee, siis ei saagi teada, kas toimib või mitte. Aga huvitav saab olema see on kindel :D
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests