incz ZAZ 968M
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
RE: incz ZAZ 968M
ei ole Gaz, vana camperi omad 7 tollised need.
Välimuse plaanidest:
1.
Kui saaks kuidagi moodi selle sapika maapinnale ligemale siis oleks täitsa kompu, kuna kruusateedel ja aukudes ei sõida ning veeren pigem mööda maanteed või tallinna tänavatel ja seda ka siis pühapäeviti, ühesõnaga mingit erilist praktilisust ma vedrustuselt ei nõua. Kuidagi ei suuda välja mõelda kuidas esiosas nende torsioonide asendit vms muuta, et saaks ca 10 - 15 cm allapoole, taga on asi lihtne, otsin kataloogist mõõdujärgi mõne punase ja jäiga vedru mis hoiaks kõrgust ning ei oleks nii pehme, amordid saab sinna uued osta ning peaks toimima küll. Murelaps on esisild :/
TEHTUD
2.
Kui kellegil satub olema või oskab öelda kuhst saaks väikseid ( 4-5 tolli mõõduga ) ümmargusi kroomitud servaga ja kollase klaasiga udutulesid (lisatulesid) ?
OLEMAS
3.
Talvejooksul püüan kuskilt (ilmselt mitte eestist) hankida endale vastava mõõduga whitewall rehvid või siis vähemalt need "rõngad" mida rehvi ja velje vahele panna.
EESTIPOOLE TEEL
Välimuse plaanidest:
1.
Kui saaks kuidagi moodi selle sapika maapinnale ligemale siis oleks täitsa kompu, kuna kruusateedel ja aukudes ei sõida ning veeren pigem mööda maanteed või tallinna tänavatel ja seda ka siis pühapäeviti, ühesõnaga mingit erilist praktilisust ma vedrustuselt ei nõua. Kuidagi ei suuda välja mõelda kuidas esiosas nende torsioonide asendit vms muuta, et saaks ca 10 - 15 cm allapoole, taga on asi lihtne, otsin kataloogist mõõdujärgi mõne punase ja jäiga vedru mis hoiaks kõrgust ning ei oleks nii pehme, amordid saab sinna uued osta ning peaks toimima küll. Murelaps on esisild :/
TEHTUD
2.
Kui kellegil satub olema või oskab öelda kuhst saaks väikseid ( 4-5 tolli mõõduga ) ümmargusi kroomitud servaga ja kollase klaasiga udutulesid (lisatulesid) ?
OLEMAS
3.
Talvejooksul püüan kuskilt (ilmselt mitte eestist) hankida endale vastava mõõduga whitewall rehvid või siis vähemalt need "rõngad" mida rehvi ja velje vahele panna.
EESTIPOOLE TEEL

Last edited by incz on Fri Sep 11, 2009 8:43 am, edited 1 time in total.
968; 968M
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
RE: incz ZAZ 968M
Eest on auto ebanormaalselt kõrge - kõnni või sirge seljaga auto alt läbi. Tulemuseks võiks olla nii, et ratta koobas oleks rehviga tasa või isegi tsipa rehv koopas.
Olen ringi kolanud sibulate foorumites ja seal on teemasid küll kus on sapikas madalaks saadud, aga ühtegi nö õpetust ei ole.
Ühesõnaga vajan nõu selle teostamisel!
Pilt:
Olen ringi kolanud sibulate foorumites ja seal on teemasid küll kus on sapikas madalaks saadud, aga ühtegi nö õpetust ei ole.
Ühesõnaga vajan nõu selle teostamisel!
Pilt:
968; 968M
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
RE: incz ZAZ 968M
nonii ei jätnud jonni, viskasin asjad nurka ja läksin koju seda vedrustust uurima.
Tehtud: Võtsin ära need pastaka vedrud millel ma ei näinud seal mingit mõtet ning kruvisin amordid alla tagasi.
Tulemus: Nokk kukkus ca 10 - 12cm , auto enam ei uju, kahtlane nagin kadus ära esisillast, pidurdades ei vaju üks nurk allapoole
Madalamaks enam ei lase, tulemusega väga rahul, püüan leida sinna uued amordid milledel pole ette nähtud seda pastaka vedru ning sellga peaks olema asi lõplik. Sibulate foorumitest leidsin ka nimistu amortidest mis sinna sobivad ja mis on lühemad, käin teen mõne ringid auto poodides / kataloogides ehk näkkab.
Pilt:
Tehtud: Võtsin ära need pastaka vedrud millel ma ei näinud seal mingit mõtet ning kruvisin amordid alla tagasi.
Tulemus: Nokk kukkus ca 10 - 12cm , auto enam ei uju, kahtlane nagin kadus ära esisillast, pidurdades ei vaju üks nurk allapoole
Madalamaks enam ei lase, tulemusega väga rahul, püüan leida sinna uued amordid milledel pole ette nähtud seda pastaka vedru ning sellga peaks olema asi lõplik. Sibulate foorumitest leidsin ka nimistu amortidest mis sinna sobivad ja mis on lühemad, käin teen mõne ringid auto poodides / kataloogides ehk näkkab.
Pilt:
Last edited by incz on Fri Aug 28, 2009 5:39 pm, edited 1 time in total.
968; 968M
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
RE: incz ZAZ 968M
kollane jama on roostevastane möga, et talvel seistes roosteuss kallale ei tule.
Tuled ei ole kiletatud vaid ongi kollaste klaasidega esituled. Täpsusta mis seadus sul selle aasta masinale kollast esituleklaasi keelab?
Tuled ei ole kiletatud vaid ongi kollaste klaasidega esituled. Täpsusta mis seadus sul selle aasta masinale kollast esituleklaasi keelab?
968; 968M
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
RE: incz ZAZ 968M
ned on spetsiaalsed rõngad kummidele. lisasin pildi.madis1080 kirjutas:
Kuskilt nagu tean et ei tohi olla, sapikal juba ju E2 tuled tehasest ees, ja nendel kollastel klaasidel on aint tehase märk ju....
Endal ka tahtsin panna, aga siis jäin mõtlema ,et vb politseiga tuleb mingi jama.
Ja kuidas need wwd sinna tekitatud on? spetsiaal kummi riba mis käib velje ja kummi vahele? või värvitud,või siis tehase omad sellised juba?
Aga väga kõva töö ära tehtud, jõudu tööle;)
968; 968M
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
RE: incz ZAZ 968M
pilt rehvikomplektist peale kompleteerimist. veljed sai haavelpritsitud ja pulbervärvitud.
Eks suvel saab näha mis nendest tuledest saab kas on seaduslikud või mitte ning kellele ma nö. ette jään.
Eks suvel saab näha mis nendest tuledest saab kas on seaduslikud või mitte ning kellele ma nö. ette jään.
Last edited by incz on Sat Feb 20, 2010 8:43 pm, edited 1 time in total.
968; 968M
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
RE: incz ZAZ 968M
kuna auto on suveauto siis tekkis üks idee muuta zaz veidi suvisemaks. Sellega seoses tekkis ka küsimus, kas zazile kannatab katusele nii suur ava lõigata, kas masin püsib peale seda enam koos? Mida ark võib arvata, mingit ümberehtusluba ehk vaja?
Ise enesest see lahtise katuse variant oleks põnev, esiteks ajastukohane, teiseks suhteliselt soliidne ning neid tehakse igas värvis sh. ka valgeid mis sobiks autoga hästi ning ka hinnad pole väga hullud ca 5k - 10k oleneb siis kas elektriline või manuaalne.
Ise enesest see lahtise katuse variant oleks põnev, esiteks ajastukohane, teiseks suhteliselt soliidne ning neid tehakse igas värvis sh. ka valgeid mis sobiks autoga hästi ning ka hinnad pole väga hullud ca 5k - 10k oleneb siis kas elektriline või manuaalne.
968; 968M
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
RE: incz ZAZ 968M
sai vanast ümarast ja uuest kandilisest vaz 2101 peeglist kokku lapatud üks ja uued rattad alla krutitud.
968; 968M
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
RE: incz ZAZ 968M
Speedster oüplekkvelg kirjutas:
Natukene OT, kuid kus sa sapakal süüte, karburaatori ja klapid häälestada lasid?
Mul asi lootusetult paigast ära ja käima ei lähe.
Tallinnas Mustamäe ARK-iga samas majas.
968; 968M
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 296
- Joined: Sat Jun 27, 2009 12:47 pm
- Contact:
RE: incz ZAZ 968M
968M ei ole laelampi keset lage.marek kirjutas:
Jossul õigus, nimelt ilma ei saa laelampi kinnitada. Niiet kui lamp laes peab see tugevdus ka olema.
Last edited by incz on Mon Mar 15, 2010 9:09 pm, edited 1 time in total.
968; 968M
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests