Probleemile sai lahendust otsitud ja viga peitus ikkagi vales anduris. Pildil olev
vasakpoolne andur on vibro tüüpi, nimetus tal TM101, mida leidub mõnede autode ja traktorite veesärgi ja radikate küljes sooja mõõtmas, s.h. vanemate sapikate karterpõhja küljes(õlitemperatuuri mõõtmas). Nendel on ka spets. näidik armatuuris, vanemat tüüpi. Uuematel sapikatel tulid välja uued armatuuri kellaplokid ja seal sees ka uuem temp. näidik, magnetoelektriline. Sellega käib koos ka moodsam andur õlivanni servas, takisti-tüüpi
(pildil parempoolne), nimetusega TM100A, mõõtmetelt eelmisest pisem. Seal sees on peidetud väikene vidin, mille takistus muutub õli temperatuuri kõikudes. Näitur armatuuris aga saab sellest aru ja muudab oma seieri asukohta vastavalt anduri takistusele.
