Tere
Küsiks tarkade kaasfoorumlaste käest, et mis teha siis kui originaalis pole ette nähtud kütuse tagasivoolu paaki. Pimedat karpale ette panna vist poleks tark. Peaks ikkagi leiutama mingi tagasivoolu variandi?:(
Kütuse tagasivool
-
- Posts: 74
- Joined: Tue Jun 16, 2009 8:38 pm
- Contact:
Kütuse tagasivool
Zaz 968A 1976a.
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Kütuse tagasivool
Saan ma aru, et paned sapikale teise karpa peale?
Nii või teisiti tuleb see tagasivool sul ikka teha. Ma ise panin sealtsamast kohast, kust bena välja imetakse ühe toru asemel kaks. Ühest tõmbab, teise kaudu kaob liig.
Tagasivoolule oleks mõistlik surveklapp peale panna (1,5 atm oleks ilmselt parim). Või siis aretad miski süsteemi põhimõttel "katse-eksitus-eksitus-eksitus-janäeväljatuli".
Räägi projektist lähemalt.
Nii või teisiti tuleb see tagasivool sul ikka teha. Ma ise panin sealtsamast kohast, kust bena välja imetakse ühe toru asemel kaks. Ühest tõmbab, teise kaudu kaob liig.
Tagasivoolule oleks mõistlik surveklapp peale panna (1,5 atm oleks ilmselt parim). Või siis aretad miski süsteemi põhimõttel "katse-eksitus-eksitus-eksitus-janäeväljatuli".
Räägi projektist lähemalt.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 74
- Joined: Tue Jun 16, 2009 8:38 pm
- Contact:
RE: Kütuse tagasivool
Panin teise mootori, K133 karpaga. Eelmine mootor oli ilmselt selle vanema tüübi omaga. Pean garaazi läbi otsima, ehk on vana karburaator ka kuskil alles.
Kumb karburaator üldjuhul parem oleks, st probeemivabam?
Projektist lähemalt saad lugeda klubiliste autode alt.
Kumb karburaator üldjuhul parem oleks, st probeemivabam?
Projektist lähemalt saad lugeda klubiliste autode alt.

Last edited by uhmer on Tue Jun 30, 2009 9:01 pm, edited 1 time in total.
Zaz 968A 1976a.
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Kütuse tagasivool
Pakun välja, et K127 on nõks lollikindlam.
...a...aga kõige parem mõte oleks ehk hoopis lammarist võtta 0.9L Fiat Uno karburaator ja investeerida energiat vaheplaadi tegemisse. Ise sain Renault´peale mineva 0.9L Solexi karburaatori ja mootor käib sellega tohutult ühtlasemalt ja paremini. Mul siin tuttavad mehhaanikud aga väidavad kõik ühest suust, et Fiat Uno karburaator oleks veelgi etem variant.
1,6L mootori karburaatorit peale panna enam ei soovita. Saad kindlasti võimsalt käiva masina, aga kütusekulu läheb siis ka juba liitri kanti kilomeetri kohta. Mul tuttav rääkis vastavast kogemusest Kadetti karburaatoriga - Valgast Tõrva (36 km) sai masin umbes 40 liitri bensiiniga.
...a...aga kõige parem mõte oleks ehk hoopis lammarist võtta 0.9L Fiat Uno karburaator ja investeerida energiat vaheplaadi tegemisse. Ise sain Renault´peale mineva 0.9L Solexi karburaatori ja mootor käib sellega tohutult ühtlasemalt ja paremini. Mul siin tuttavad mehhaanikud aga väidavad kõik ühest suust, et Fiat Uno karburaator oleks veelgi etem variant.
1,6L mootori karburaatorit peale panna enam ei soovita. Saad kindlasti võimsalt käiva masina, aga kütusekulu läheb siis ka juba liitri kanti kilomeetri kohta. Mul tuttav rääkis vastavast kogemusest Kadetti karburaatoriga - Valgast Tõrva (36 km) sai masin umbes 40 liitri bensiiniga.
Last edited by Sapi-Vana on Wed Jul 01, 2009 5:10 am, edited 1 time in total.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 202
- Joined: Wed Apr 29, 2009 10:28 pm
- Location: Võru, Tartu
- Contact:
RE: Kütuse tagasivool
Selline varinat et viid toru otsa sinna kolmikusse enne bensupumpa kust läheb ette soojenduse juurde toru ja soojenduse torule paned pimeda ette, kõige lihtsam variant mu meelest:D
-
- Posts: 92
- Joined: Thu May 21, 2009 10:57 pm
- Contact:
RE: Kütuse tagasivool
ära sinna kolmikusse küll tagasi voolu pane.pane karpale tagasivoolule kork ette,siis on sama tööpõhimõte nagu originaal karpal oli.kui sinna kolmikusse paned ,hakkab küte ringlema ja paagist ei tõmba lõpuks kütust enam peale.
-
- Posts: 202
- Joined: Wed Apr 29, 2009 10:28 pm
- Location: Võru, Tartu
- Contact:
RE: Kütuse tagasivool
mul pole sapaka bensupumbaga erilisi probleeme olnud, kui pump töötab siis on tal piisavalt suur jõudlus et paagist bentsu juurde tõmmata
-
- Posts: 74
- Joined: Tue Jun 16, 2009 8:38 pm
- Contact:
RE: Kütuse tagasivool
Proovimise jaoks panin hetkel pimeda ette, homme leiutan tagasivoolu paaki külge.
Selle kolmiku pildusin minema kuna talvel nagunii ei plaani sõitma hakata ja soojendussüsteem tundub suht ohtlik asi olevalt.
Selle kolmiku pildusin minema kuna talvel nagunii ei plaani sõitma hakata ja soojendussüsteem tundub suht ohtlik asi olevalt.
Last edited by uhmer on Thu Jul 02, 2009 7:15 pm, edited 1 time in total.
Zaz 968A 1976a.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 2 guests