Tere, Tahaks siis teada millega teil on tekkinu probleeme kui olete zazziga ylevaatlusele läinud. Et kas on mingeid erilisi nõrku kohti ja millepärast ülevaatust kätte ei saa. Ja kuidas igasuguste normidega zazipuhul on . kas seal mõni norm ka kehtib või on kõik suurte järeleandmistega?
Ette tänades kes aidata saab,
ZaZ-iga tehnoülevaatlusel
-
- Posts: 45
- Joined: Mon Jun 08, 2009 9:32 pm
- Contact:
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: ZaZ-iga tehnoülevaatlusel
Olen võidelnud ebaühtlaselt võtva käsipiduriga ülevatuspunkti ukse taga, heitgaasidega on jamasid olnud siit nii mõnelgi.
Igal juhul peavad kõik tuled korda tehtud olema(k.a numbrituled ja ees parktuled)
Aku kinnitus on asi mis peab kindlasti olema.(odav bensuka koormakinnitusrihm ajab asja ära.
Kui pidurivoolikutes on natukenegi mõrasid siis pikka juttu pole, vahetusse.
Peaaegu iga kord on signaali töökorda kontrollitud.
Lekkiv sumpa süsteem segab kõvasti heitgaasitesti.
Kasvõi kerge loksuga šarniirid või rooliotsad tekitavad ülevaatajates krampe.
Õli tilkuvad mootorid ei ole enam moes viimasel ajal.
Tõkiskingad ja kehtiva kuupäevaga kustuti võiks kaasas olla.
Ülevaatusele tasub minna seest ja väljast korralikult läikima löödud autoga- tekitab juba peale vaadates parema "meeleolu" kui õli/pori käkk mille salongis igasugu pahn laiali.
Normidega on nii et kui mõned asjad on veel räägitavad ja sõltuvad ülevaatajast siis pidurite ja rooliloksu kohapealt ikka naljalt allahindlust ei tehta.
Üldiselt varu aega, võta kaasa tööriistad ja mingi kogus varuosasid ja kui ülevaatajaga juba jutupeale saad siis proovi kõigepealt lasta piduritest ja heitgaasid üle vaadata nii et kirja ei lähe.
Kui korras on siis võibolla pead 100 või nii topelt testimise eest peale maksma aga lõppkokkuvõttes tuleb odavam kui kohe peale lennata, üle 500 ära maksta ja pärast ikka ülevaatuseta masinaga koju remontima sõita.
Veel tasub arvestada et ülevaataja on ka ikkagi inimene ja võib juhtuda et vahetult enne tööpäeva lõppu või kui näiteks pikk järjekord taga ei viitsi keegi sapikale personaalselt lähenema hakata nii et antakse aega pirne vahetada, karpat ja süüdet dimmida vms.
Ühesõnaga tasub võibolla eelmine päev käia küsimas et millal tavaliselt rahulikum aeg on.
Ah jaa, üks asi tuli veel meelde isiklikest kogemustest. Veebruari kuus nii umbes paarikümne külmakraadiga zaziga ülevaatusele minnes teenib kah plusspunkte.
Igal juhul peavad kõik tuled korda tehtud olema(k.a numbrituled ja ees parktuled)
Aku kinnitus on asi mis peab kindlasti olema.(odav bensuka koormakinnitusrihm ajab asja ära.
Kui pidurivoolikutes on natukenegi mõrasid siis pikka juttu pole, vahetusse.
Peaaegu iga kord on signaali töökorda kontrollitud.
Lekkiv sumpa süsteem segab kõvasti heitgaasitesti.
Kasvõi kerge loksuga šarniirid või rooliotsad tekitavad ülevaatajates krampe.
Õli tilkuvad mootorid ei ole enam moes viimasel ajal.
Tõkiskingad ja kehtiva kuupäevaga kustuti võiks kaasas olla.
Ülevaatusele tasub minna seest ja väljast korralikult läikima löödud autoga- tekitab juba peale vaadates parema "meeleolu" kui õli/pori käkk mille salongis igasugu pahn laiali.
Normidega on nii et kui mõned asjad on veel räägitavad ja sõltuvad ülevaatajast siis pidurite ja rooliloksu kohapealt ikka naljalt allahindlust ei tehta.
Üldiselt varu aega, võta kaasa tööriistad ja mingi kogus varuosasid ja kui ülevaatajaga juba jutupeale saad siis proovi kõigepealt lasta piduritest ja heitgaasid üle vaadata nii et kirja ei lähe.
Kui korras on siis võibolla pead 100 või nii topelt testimise eest peale maksma aga lõppkokkuvõttes tuleb odavam kui kohe peale lennata, üle 500 ära maksta ja pärast ikka ülevaatuseta masinaga koju remontima sõita.
Veel tasub arvestada et ülevaataja on ka ikkagi inimene ja võib juhtuda et vahetult enne tööpäeva lõppu või kui näiteks pikk järjekord taga ei viitsi keegi sapikale personaalselt lähenema hakata nii et antakse aega pirne vahetada, karpat ja süüdet dimmida vms.
Ühesõnaga tasub võibolla eelmine päev käia küsimas et millal tavaliselt rahulikum aeg on.
Ah jaa, üks asi tuli veel meelde isiklikest kogemustest. Veebruari kuus nii umbes paarikümne külmakraadiga zaziga ülevaatusele minnes teenib kah plusspunkte.
-
- Posts: 211
- Joined: Sun May 10, 2009 9:46 pm
- Contact:
RE: ZaZ-iga tehnoülevaatlusel
saniirid, pidurid
tegin poistele silma ja mingi ime läbi lasid läbi.. O.o jah, sõidan ohtliku masinaga!!!

[img]http://i44.tinypic.com/2141pq9.jpg[/img]
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: ZaZ-iga tehnoülevaatlusel
Mul oli probleemiks algul ebaühtlaselt võttev kässar ja šarniirilõtkud. Kässari sain paika vist vasaraga... vastav pulk oli ära paindunud. Pärast öeldi, et nii ühtlase kässariga ei ole isegi mitte lääne masinad. Šarniirilõtkud sain paika mosse vastava komplekti abiga.
Heitgaasid olid ka üle normi, aga need said kohapeal paika. Seda juttu, et üle 30 aasta vana sapikaga gaasitesti ei ole ära usu. CO ei tohi olla üle 4,5.
Heitgaasid olid ka üle normi, aga need said kohapeal paika. Seda juttu, et üle 30 aasta vana sapikaga gaasitesti ei ole ära usu. CO ei tohi olla üle 4,5.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: ZaZ-iga tehnoülevaatlusel
gaasi testi pole 73a masinad ja vanemad...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 92
- Joined: Thu May 21, 2009 10:57 pm
- Contact:
RE: ZaZ-iga tehnoülevaatlusel
minu zaz-966 on 71a. oma,siis lähen kindlasti ülevaatusele:Dmul ford transit ka 76a.oma diisel mootoriga ei tehtud mootori testi,kuigi mootor 91a.2,5tdi..petsin ülevaatajad ära:D:D kui 95a. usa fordiga käisin millel 3,8i bensu mootor ,näitas co nii vähe et ülevaataja juba raputas pead-POLE VÕIMALIK..aga üldisel olgu zaz või muu masin,peab ikka korras olema nii tehnika kui välimus...endal ka parem ja kindlam sõita.
-
- Posts: 45
- Joined: Mon Jun 08, 2009 9:32 pm
- Contact:
RE: ZaZ-iga tehnoülevaatlusel
aitäh kõigile. ootasingi vastusteks just neid nõrku kohti mida ise võibolla ei tähendakski niiväga.
Who is online
Users browsing this forum: Semrush [Bot] and 9 guests