Selline jama nüüd, et nii karbussikaane alune ja karbussi ja karbussi talla/gaasiklapi alune tihend lasevad mõlemad bensiini ja õhku läbi. Mõlemad sellised punasest materjalist tihendid.
Huvitaks ,et mis materjalist sinna uued tihendid teha? Peab olema piisavalt kokkusrutav materjal.
Samas olemas uus karpa kaane alune tihend, teab keegi, kas seda peab enne mingis lahuses/lahustis immutama, et pehmeks läheks? Praegu täiesti tahke.
Karburaatori tihendid.
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Karburaatori tihendid.
See "punane materjal" on termostabiilne kumm. Seda peaks muuseas poes täitsa müügil olema. Samas ei tõuse karpa temperatuur nii kõrgeks... põhimõtteliselt peaks sisekummist lõigatud tihend ka toimima.
Seda karpaalust tihendit võid algatuseks lihtsalt sooja veega mõjutada. Ega ta muuseas eriti painduvaks ei lähegi.
Seda karpaalust tihendit võid algatuseks lihtsalt sooja veega mõjutada. Ega ta muuseas eriti painduvaks ei lähegi.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 60
- Joined: Fri Jan 30, 2009 4:28 pm
- Contact:
RE: Karburaatori tihendid.
ei ole vaja midagi leotada,paned paika ja keerad kinni.esmalt veendu ,et oleks ikka 1:1,et augukesed klapiksid.ära väga ülepinguta,pärast on karbussikaan kõver ,kui juba ei olegi .kummist lõigatud tihend ei kõlba,sest juba bens.aurud muudavad selle rabedaks,need tihendid on ikkagi mittevenivast materjalist.Hädapärast võid proovida hambaorgiga mootori hermeetikut(silikooni) välisservadesse panna,üks veneaja spetsialist ütles kord,et karburaatori juures silikooni ei tohi kasutada ,sest hiljem ei või teada kuhu need üleääre läinud tükikesed võivad ette minna ja siis otsi nõela heinakuhjast.Olen näinud lada rem.komplekte ,mis on varustatud papitihenditega,samas olidki ladal kasutusel nö.papist tihendid,ei tea kas sinul need vastu peaksi aga vähemalt peaks nad olema ~sama paksust materjalist kui vanad.
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Karburaatori tihendid.
Tänud kõigile vastamast, aga hetkel see probleem enam päevakorras ei ole, kuid pole võimalik, et tuleb ikka see sama karpa mingiaeg korda teha.
Kuidagi pehmeks on vaja kohe kindlasti saada, sest kui vaadata vana tihendit on kaan tihendi sisse suht. sügavalt oma struktuuri jätnud, uus tihend nii kõva, et mignit jälge ei jää peale kui kinni keerata.
Kuidagi pehmeks on vaja kohe kindlasti saada, sest kui vaadata vana tihendit on kaan tihendi sisse suht. sügavalt oma struktuuri jätnud, uus tihend nii kõva, et mignit jälge ei jää peale kui kinni keerata.
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Karburaatori tihendid.
On keegi kunagi K-133 karbussi timminud?`Teab keegi milline seal tühikäigu õhu ja bensukruvi?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests