Sapi-Vana sapikas
-
- Posts: 115
- Joined: Sat Sep 08, 2007 9:36 pm
- Contact:
RE: Sapi-Vana sapikas
see idee,et vasktoru ja soojendusradikas tööta, endal proovitud, aga vahel oli ikka pump ka. pumbaks oli minul tänapäeva katlamajades kasutatav pump, mingi pisike, ainult 12V mootori panin ise.
aga jah mul oli selline algeline variant, ei saanud suvel ka seisma panna ja siis viskasin pealt ära. oli veel ka nii lihtne et soojendusradikas oli salongis - parempoolne iste sai välja võetud.
kindlasti saab aretada hea asja sellest, kui kõik asjad enne läbi mõelda ja jupid leiab...
aga jah mul oli selline algeline variant, ei saanud suvel ka seisma panna ja siis viskasin pealt ära. oli veel ka nii lihtne et soojendusradikas oli salongis - parempoolne iste sai välja võetud.
kindlasti saab aretada hea asja sellest, kui kõik asjad enne läbi mõelda ja jupid leiab...
V4 veab mõnuga
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Sapi-Vana sapikas
Vahepeal juhtus siis palju huvitavat. Kõigepealt käisid mul masinas sees pikanäpumehed. Näppu hakkas palju huvitavat, nende seas tööriistakast, gero, polümeloodiline signaal, relakas...
Siis täna ometi jõudsin ülevaatusele. Gaasid olid paigas pärast seda, kui Valga ülevaatuspunktist aeti välja üks eriti agar mutrivillu, kes ... keeras kogu süüte korralikult ****. Probleemi tekitas kahjuks käsipidur, mis võttis hästi vaid paremalt. Pluss esisillas miskid juhipoolsed puksid. Aga ülejäänud oli korras.
10 minutit pärast ülevaatuselt tulekut tegi masin siis oma viimase turtsu. Tund aega siis proovisin üha räigemas külmas süüdet paika tagasi saada. Just siis, kui paistis asi toimima hakkavat, said aku jõuvarud otsa.
Neli tundi hiljem läksime autoga sapikat ära tooma. Nööri otsas ei lubanud mitte kordagi mitte kõige vähimatki käimaminekut. Helmes läks aga võtmest partsupealt käima ja töötas imeliselt.
Nüüd siis tuleb need paar viga veel kõrvaldada ja siis.... läheb andmiseks.
Siis täna ometi jõudsin ülevaatusele. Gaasid olid paigas pärast seda, kui Valga ülevaatuspunktist aeti välja üks eriti agar mutrivillu, kes ... keeras kogu süüte korralikult ****. Probleemi tekitas kahjuks käsipidur, mis võttis hästi vaid paremalt. Pluss esisillas miskid juhipoolsed puksid. Aga ülejäänud oli korras.
10 minutit pärast ülevaatuselt tulekut tegi masin siis oma viimase turtsu. Tund aega siis proovisin üha räigemas külmas süüdet paika tagasi saada. Just siis, kui paistis asi toimima hakkavat, said aku jõuvarud otsa.
Neli tundi hiljem läksime autoga sapikat ära tooma. Nööri otsas ei lubanud mitte kordagi mitte kõige vähimatki käimaminekut. Helmes läks aga võtmest partsupealt käima ja töötas imeliselt.
Nüüd siis tuleb need paar viga veel kõrvaldada ja siis.... läheb andmiseks.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 801
- Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
- Location: Elva
- Contact:
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Sapi-Vana sapikas
Urraa... raisk. Eile siis jättis masin mind jälle teele. Teist korda sama nädala jooksul tuli kasutada slepisvedamise teenust. Aga sain siis veale lõpuks jälile - nimelt benapumba tõukur tuleb masinast välja nii vähe, et pumba oma jõudlus on vaid õige natuke üle nulli.
Võtsin siis pumbajalalt ühe rea paksendust maha ja proovisin uuest. Siis oli pulk liiga pikk. Siis võtsin akurelaka ja lasin pulka lühemaks. Paistab, et sai liiga lühike. Siis sain slepis koju ja võtsin värinate vähendamiseks pool pudelit konjakit. Mõikas. Siis läksin keevitusagregaadi kallale ja keevitasin pumbanibule tubli munaka otsa. Liiga palju sai vist. Siis tuli sõber ja ütles, et tal on pakkuda vastav süsteem muutumatuna. Selle peale sai siis koju mindud ja teine pool konjakit sisse keeratud.
Võtsin siis pumbajalalt ühe rea paksendust maha ja proovisin uuest. Siis oli pulk liiga pikk. Siis võtsin akurelaka ja lasin pulka lühemaks. Paistab, et sai liiga lühike. Siis sain slepis koju ja võtsin värinate vähendamiseks pool pudelit konjakit. Mõikas. Siis läksin keevitusagregaadi kallale ja keevitasin pumbanibule tubli munaka otsa. Liiga palju sai vist. Siis tuli sõber ja ütles, et tal on pakkuda vastav süsteem muutumatuna. Selle peale sai siis koju mindud ja teine pool konjakit sisse keeratud.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: Sapi-Vana sapikas
Teinekord sama jamaga soovitaks kasutada sapika lux varustusest vidinat nimega bensiinipumba käsitsi pumpamise hoob. Ühe karpatäiega peaks heal juhul võibolla isegi kilomeetri sõita saama.
Teise mootori pealt võetud muutmata süsteemiga võib tekkida see jama et ikka peab mingis suunas reguleerima hakkama, aga kui venekeel suus võib ka sapika raamatut lugeda. Kui venekeelest arusaamisega lood nullilähedased siis võibolla piisab isegi piltide vaatamisest ja mõistatamisest.
http://www.zaz.ru/modules.php?name=Pages&go=page&pid=53 esimene pilt seal
Teise mootori pealt võetud muutmata süsteemiga võib tekkida see jama et ikka peab mingis suunas reguleerima hakkama, aga kui venekeel suus võib ka sapika raamatut lugeda. Kui venekeelest arusaamisega lood nullilähedased siis võibolla piisab isegi piltide vaatamisest ja mõistatamisest.
http://www.zaz.ru/modules.php?name=Pages&go=page&pid=53 esimene pilt seal
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Sapi-Vana sapikas
`72 aasta raamatu järgi peab olema väljaulatuva pulga pikkus A + 1,4 kuni 2,0 mm. A on vähim pikkus, et pulk oleks kõige seespolseimas asendis veel tihendite pinnaga tasa.
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Sapi-Vana sapikas
Sain süsteemi korda. Asemele läks kopika pump ja pulga pikkust regullisin senikaua, kuni polte kinni keerates käsitsipumpamise hoob esimese liigutuse tegi. Enne seda siis muidugi keerasin vändaga nukkvõlli sellisesse positsiooni, kus pulk kõige enam sees oli. Esimese kontrollringiga pärast käsitsi ülespumpamist viskas bensiinijoa väljalasketorust poolpõiki hammaste vahele. Sellest järeldasin, et on "tuugalt kinni", nagu meil siin vanemad Žiguli-mehed räägivad.
Nüüd on nii, et masin on 100% võtmepill. Külmalt siis tuleb paar korda gaasi ette anda, soojalt keera ainult võtit, ei mingit gaasiga aitamist või õhuklapiga keberniiti. Vähemalt hetkel on nii
Ei taha ära sõnada.
Lähiajal hakkan mässama rooliotste taastamisega. Ja siis veel tahaks küünlad üle vaadata. Mis see klemmivahe neil oligi - 0,4mm?
Nüüd on nii, et masin on 100% võtmepill. Külmalt siis tuleb paar korda gaasi ette anda, soojalt keera ainult võtit, ei mingit gaasiga aitamist või õhuklapiga keberniiti. Vähemalt hetkel on nii

Lähiajal hakkan mässama rooliotste taastamisega. Ja siis veel tahaks küünlad üle vaadata. Mis see klemmivahe neil oligi - 0,4mm?
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Sapi-Vana sapikas
Aa.. siis veel... et kui keegi hakkab nende bensiinivoolikutega ja vähe jämedamate lohvidega tegelema, siis vene kinnitused visake kõik utiili. Pange kruvitavad klambrid, saate süsteemi õhukindlaks. Vene kinnitustega on õhu ja vedeliku lekked täiesti märgatavad.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Sapi-Vana sapikas
Eile juhtus midagi hoopis ootamatut. Meil on siin kolm tegelast, kes on leilis minu sapika peale. Üks on maruvihane, et ma talle masinat 5000 eest maha ei ole müünud, teine on pakkunud isegi 7000 sulas kohe pihku. Peale nende on siis veel paarkümmend nolki, kes kõik nuiavad, et andku ma autot "ainult paariks kiiremaks ringiks"... aga eilne oli tase omaette. Lühidalt pakuti mulle masina eest sellises seisus nagu ta on 20 000 krooni. Ütlesin, et selle rahapakiga ma ei pruugi ennast õnnelikumana tunda.
Hinna päritolu on ka arusaadav - siinkandis on vastavaid kollektsionääre päris mitu ja väidetavalt ei ole kohalikku registreeritud sapikat maanteedel 4 aastat nähtud.
Hinna päritolu on ka arusaadav - siinkandis on vastavaid kollektsionääre päris mitu ja väidetavalt ei ole kohalikku registreeritud sapikat maanteedel 4 aastat nähtud.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: Sapi-Vana sapikas
Hea äri plaan.Sebid kuskilt arvel 968 mis on räigelt mäda ( mingi 2000 kriga) Karbid makrofleksi täis pahtel peale. Põhja augud teibiga üle masteks peale.Ja 20000 kukub:D.
Ei muidu paistab väga viks masin.
Ei muidu paistab väga viks masin.
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Sapi-Vana sapikas
Jah, on teine üsna kõbus tõesti. Kerel on ainsad pisikesed roostetäpid esipõlle all akukoha juures, mujal on nii, et hakka või uskuma kere galvaanikat. Üle võiks teise vähe korralikumalt värvida ehk.
Aga nende kosilastega on jah sedasi, et soov neil kindlasti on suur ja masina nägemine käeulatuses paneb ila veel rohkem tilkuma
Kuidas "Tom Sawyeris" oligi... "et panna poissi või meest midagi väga ihaldama tuleb see talle raskesti kättesaadavaks teha".
See selleks... vaatasin, et pidurivoolikute vahetamine ei ole paha mõte. Praegu peavad küll, aga on näha pragusid. Kas sapikal on žiguli voolikud? Žiguli voolikute saamine ei oleks mingi probleem.
Aga nende kosilastega on jah sedasi, et soov neil kindlasti on suur ja masina nägemine käeulatuses paneb ila veel rohkem tilkuma

Kuidas "Tom Sawyeris" oligi... "et panna poissi või meest midagi väga ihaldama tuleb see talle raskesti kättesaadavaks teha".
See selleks... vaatasin, et pidurivoolikute vahetamine ei ole paha mõte. Praegu peavad küll, aga on näha pragusid. Kas sapikal on žiguli voolikud? Žiguli voolikute saamine ei oleks mingi probleem.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Sapi-Vana sapikas
ei ole siksi omad, enda omad on...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Sapi-Vana sapikas
Aga oled sa Joosep võrrelnud neid voolikuid? Onneil kasvõi 1 ots samasugune? Teise otsa modifitseeriks ise kuidagi mingi vahetutsiga. Kahte otsa ei viitsi igale voolikule tekitama hakata 

von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 60
- Joined: Fri Jan 30, 2009 4:28 pm
- Contact:
RE: Sapi-Vana sapikas
vaz i voolik ei sobi otste poolest kindlasti ,ennemini vanema mosse (uuemal peaks vaz-iga sama torupoolne ots olema),volga või gaz-i oma.Tag. voolikut ei oska soovitada.
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Sapi-Vana sapikas
Aitüma info eest. GAZ-i voolikud on töökojas täitsa olemas. Võrdlen ja annan teada, kuidas läks.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests