probleem tühikäiguga
-
- Posts: 74
- Joined: Sat Sep 15, 2007 8:24 pm
- Contact:
probleem tühikäiguga
Probleem siis selles et sapakal puudub tühi käik täiesti, pööretel töötab ilusti aga nii kui gaasi maha lased sureb kohe välja, kruve sai näpitud ja keeratud igatpidi aga see erilist tulemust ei andnud, äkki keegi on sama probleemiga kokku puutunud ja oskab abi anda
-
- Posts: 141
- Joined: Mon Dec 04, 2006 10:47 pm
- Contact:
RE: probleem tühikäiguga
Kui sul on 968M siis uuematel karpadel on selline elektrooniline tühikäigu lüliti vms, sinna käib 2 juhtmeotsa. Värvid ei tule hetkel meelde.. Vanematel karpadel on seal kohas kus gaasitross tuleb karpa külge selline kruvimoodi värk, mida saab peale keerata, et oleks tühikäik.
..puutusin sama problaga kokku

Last edited by juliusw on Mon Jan 12, 2009 5:03 pm, edited 1 time in total.
zaz 968M
-
- Posts: 74
- Joined: Sat Sep 15, 2007 8:24 pm
- Contact:
RE: probleem tühikäiguga
mul see vanem, ei ole lülitit, am olen seda kruvi keeranud aga ei mõika, ühtlase pöördega ka ei tööta
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: probleem tühikäiguga
ilmselt tihendi jebla. Kui hoiad gaasi põhjas v noh kõvematel tuuridel ühtlaselt, mis häält teeb?
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 74
- Joined: Sat Sep 15, 2007 8:24 pm
- Contact:
RE: probleem tühikäiguga
hakkab podisema, nagu ei saaks kütet kätte, tihendi vahelt nagu õhku juurde ei ime
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: probleem tühikäiguga
'' nagu ei ime'' tähendab rohkem et imeb, suure tõenäsusega jebib karpa jala ja karpa enda vaheline tihend.
Kuidas viga tekkis?
Poole töötamise pealt v pika seismise, remondi tagajärjel?
Kuidas viga tekkis?
Poole töötamise pealt v pika seismise, remondi tagajärjel?
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 34
- Joined: Wed Sep 05, 2007 6:51 pm
- Contact:
RE: probleem tühikäiguga
Mul oli luazil sama jama,et karbussi jala ja ülemise osa vahelt tömbas lisaõhku ja tühikäiku polnud.
-
- Posts: 72
- Joined: Sun Oct 05, 2008 12:36 am
- Contact:
RE: probleem tühikäiguga
olen isegi üsna kindel et jama tihendiga.!
endal sama juhus uaziga kus karpa ja jala vaheline tihend oli läbi.
endal sama juhus uaziga kus karpa ja jala vaheline tihend oli läbi.
Last edited by imelyk on Mon Jan 12, 2009 11:50 pm, edited 1 time in total.
Istun Luazis ja naudin Saaremaa männimetsi!
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: probleem tühikäiguga
See krdi karpa jalatihend jebib iga karpa juures. Mul passatil sama teema. Karpa otsas olev õhupuhasti on passatil sigasuur (12" diameetris) ja ta lihtsalt oma massiivse võnkega lõhub vastavat tihendit. Minu masinal on see ka juba üsna viril ja kütusekulu tänu sellele on tuntavalt kasvanud. Aga no nagunii on plaanis masin rahaks teha, nii et kuni bena on suhtkoht odav, seni nu i nahui.
Sapakal tekitab ilmselt seda probleemi asjaolu, et õhufilter ei ole karpal mitte PEAL, vaid ilgelt kaugel KÜLJEL. Kuna õhufilter on üsna kobakas, siis ta oma võnke annab mõnusa kangutusena karpale edasi ja loomulikult on tulemuseks tihendi ebaühtlane vajutamine - rohkem filtri suunas ja 180 kraadi vastassuunas, keskelt vähem. Seega peaks tegelikult selle õhupuhastusnuia kasvõi traatidega õhus ära fikseerima.
Vastav mõte on mul muuseas 5 minutit vana. Aga füüsikuna ma ei näe arutluses loogikavigu. Sest öelge nüüd ise - kui kinni te need lühikesed suht jämeda keermega karpakruvid kruvikeerajaga ikka saate?
Sapakal tekitab ilmselt seda probleemi asjaolu, et õhufilter ei ole karpal mitte PEAL, vaid ilgelt kaugel KÜLJEL. Kuna õhufilter on üsna kobakas, siis ta oma võnke annab mõnusa kangutusena karpale edasi ja loomulikult on tulemuseks tihendi ebaühtlane vajutamine - rohkem filtri suunas ja 180 kraadi vastassuunas, keskelt vähem. Seega peaks tegelikult selle õhupuhastusnuia kasvõi traatidega õhus ära fikseerima.
Vastav mõte on mul muuseas 5 minutit vana. Aga füüsikuna ma ei näe arutluses loogikavigu. Sest öelge nüüd ise - kui kinni te need lühikesed suht jämeda keermega karpakruvid kruvikeerajaga ikka saate?
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 48
- Joined: Sun Dec 10, 2006 8:25 pm
- Contact:
RE: probleem tühikäiguga
samuti uuri seda alumist siibrit, minul imes sealt lisa õhku
ZAZ 968M ja Luaz 969m
-
- Posts: 74
- Joined: Sat Sep 15, 2007 8:24 pm
- Contact:
RE: probleem tühikäiguga
selge vaatan tihendi üle, jossu, seismise tagajärjel, uurin ka seda alumist siibrit siis, kuigi ma olen seda näppinud juba päris palju
-
- Posts: 48
- Joined: Sun Dec 10, 2006 8:25 pm
- Contact:
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: probleem tühikäiguga
Sapika teemal:
Tihendid esimese asjana üle vaadata/korda teha.
Lisaks sellele ei tee paha kui karpale altpoolt pilk peale visata. Segusiibri all, umbes seal kus väljaspool on tühikäigu reguleerimise kruvi on seespool lõõris väike auk. Sealtkaudu jookseb tühikäigu bensiin. Olen näinud karpasid kus see auk on nii umbes ja lõõr tahmane et pole nähagi et seal midagi olema peaks. Leotamine ja suruõhk aitavad.
natuke teemavälist juttu füüsikast , nõukogude ja sakslaste tehnikast:
Passati karpa alune padi koosneb karpa külge kinnituvast plaadist, kollektori külge kinnituvast plaadist ja kummist mis on sinna vahele valatud(või liimitud, kst.). Kogu kompoti, kaasa arvatud õhupuhastaja mootori küljes hoidimise "au" jääbki sellele kummile seal vahel ja ajapikku annab ta järgi.
Sapikas on selle koha pealt kõvasti paremini ehitatud auto.
Esiteks õhupuhastaja on eraldi kinnitatud ja ei istu kogu oma raskusega karpa otsas.
Teiseks isegi kui õhupuhastaja vibreerib siis karpa küljes on ta kummitoruga mis summutab suurema osa sellest vibratsioonist.
Kolmandaks nõukogude inimene ei jää lootma sellele et äkki püsib kumm raua küljes piisavalt kõvasti et kindlustada mootori käimine. Karpat hoiavad kollentori küljes ikkagi tikkpoldid+ mutrid. Okei seal vahel on veel tekstoliit klots ja mõlemalpool seda veel tihendid aga see ei muuda asja. Kui tihendid korralikud on siis see kooslus püsib. Karpa polte on maru hea kinni keerata kui ülemine pool karpast on selleks hetkeks maha keeratud aga saab ka terve tükina karpa korralikult kinni keerata.
Võibolla mul loogika lonkab aga seljuhul targemad, parandage.
Tihendid esimese asjana üle vaadata/korda teha.
Lisaks sellele ei tee paha kui karpale altpoolt pilk peale visata. Segusiibri all, umbes seal kus väljaspool on tühikäigu reguleerimise kruvi on seespool lõõris väike auk. Sealtkaudu jookseb tühikäigu bensiin. Olen näinud karpasid kus see auk on nii umbes ja lõõr tahmane et pole nähagi et seal midagi olema peaks. Leotamine ja suruõhk aitavad.
natuke teemavälist juttu füüsikast , nõukogude ja sakslaste tehnikast:
Passati karpa alune padi koosneb karpa külge kinnituvast plaadist, kollektori külge kinnituvast plaadist ja kummist mis on sinna vahele valatud(või liimitud, kst.). Kogu kompoti, kaasa arvatud õhupuhastaja mootori küljes hoidimise "au" jääbki sellele kummile seal vahel ja ajapikku annab ta järgi.
Sapikas on selle koha pealt kõvasti paremini ehitatud auto.
Esiteks õhupuhastaja on eraldi kinnitatud ja ei istu kogu oma raskusega karpa otsas.
Teiseks isegi kui õhupuhastaja vibreerib siis karpa küljes on ta kummitoruga mis summutab suurema osa sellest vibratsioonist.
Kolmandaks nõukogude inimene ei jää lootma sellele et äkki püsib kumm raua küljes piisavalt kõvasti et kindlustada mootori käimine. Karpat hoiavad kollentori küljes ikkagi tikkpoldid+ mutrid. Okei seal vahel on veel tekstoliit klots ja mõlemalpool seda veel tihendid aga see ei muuda asja. Kui tihendid korralikud on siis see kooslus püsib. Karpa polte on maru hea kinni keerata kui ülemine pool karpast on selleks hetkeks maha keeratud aga saab ka terve tükina karpa korralikult kinni keerata.
Võibolla mul loogika lonkab aga seljuhul targemad, parandage.
-
- Posts: 74
- Joined: Sat Sep 15, 2007 8:24 pm
- Contact:
RE: probleem tühikäiguga
saab terve karbussiga ka kinni keerata, pole probleemi, aga metsamees, tänan info eest, eks ma siis tõmban karpa laiali, vaatan selle alumise osa üle, kuigi ma seda juba korra tegin, aga äkki jäi se väike auk kahe silma vahele
kuigi sai kõik läbi puhutud
vähemalt endaarust
kuigi sai kõik läbi puhutud
vähemalt endaarust
-
- Posts: 39
- Joined: Tue Dec 05, 2006 5:59 pm
- Maakond: Harjumaa
- Contact:
RE: probleem tühikäiguga
mul siis selline jama et tühjalkäigul töötab ilusti aga kui kaasi anda korralikult siis sureb välja aga kui kaasitama hakkata siis tõstab pöörded ülesse ja kui pööded on üleval ja kaasi anda ilusti jälle siis on kõik OK.. ja ma ka ei leia viga ülesse..ise kahtlustan et ei saa kätte korralikult? B)
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests