Asjalik

Teoreetiliselt mõjub mootorile ka väga hästi- sõidurõõmu arvelt.
Kui gaasipedaali käik samaks jäi, st. ka trossi käik jäi muutumatuks, gaasihoova pikkus muutus siis teoreetiliselt ei suuda pikem hoob enam segusiibrit samapalju avada.
Teisest küljest jälle sapikas ja füüsika põhitõed ei taha alati kokku minna, alati on mingi x faktor juures, võibolla isegi ei kaota lõppkiiruses praktiliselt midagi, ja kui oluline see kõigesuurem number milleni spidomeetri seier suudab minna sapika juures ikka on.
Samas on teada juhuseid kus on ette võetud teistpidi rats- gaasipedaali ümber tegemine et trossi käiku pikemaks saada kuna originaal gaasipedaaliga lihtsalt ei ole võimalik pedaali põhja vajutades karpa segusiibrit täielikult avada.