Hakkan ilmselt täna sapikale pidureid tagasi tegema. Alustan õhutamisega. Nagu aru sain, peaks DOT - 4 kui variandi ära unustama. OK, võtan PSK... aga nüüd siis küsimuse peateema - millisesse potti läheb pidurivedelik ja millisesse siduri oma? Ees on ju kaks potti, eest vaadates vasak ja parem... kumb neist see piduri oma on?
Muidu teoorias olen juba tugev - kõik niplid maha, endine vedelik suruõhuga välja, siis uus vedelik asemele ja õhutus.
Praegu on sees mingi punakat värvi rõlgelt haisev vedelik, Joosep arvas selle vist miski Neeva olevat.
Pidurid...
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
Pidurid...
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: Pidurid...
Ma valasin mõlemase 1 sama vedeliku.

-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: Pidurid...
Juhipoolne on sidur ja kõrvalistuja poolne pidurite oma.
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Pidurid...
Sain pidurid korda. Oli alles mahtra. Kõigepealt oli keiss selline, et kui olin kõik niplid maha keeranud, siis sealt ei tulnud välja mitte midagi. Samas oli purk ilusti õli täis. Mõtlesin siis, et ju on vale purk, aga Joosep käis telefonis peale kui uni, et on õige ja on õige no ja siis natuke vihastasin ja lükkasin kompressori otse purki. Eks ta nati mõtlematu tegu oli, sest kõigepealt lendas kõik selle vedel sisu laiali ja enamasti mulle pähe loomulikult. Altpoolt ei juhtunud midagi. Pani pead kratsima. Pärast seda olid käed ka õlised 
Siis otsisin viimases hädas üles miski vaakumpumba ja hakkasin igat toru eraldi tühjaks tõmbama. Asi hakkas just hästi arenema kui pump oma viimase lätaka ära köhis ja tossama hakkas. Aga niipalju oli siiski kasu, et miski liikumise tegi süsteem ikkagi ära.
Edasi oli asi juba lihtsam. Lõpuks kulus süsteemi puhtaks saamiseks umbestäpselt liiter PSK-d. See esimene mögin, mis torudest välja purtsatama hakkas, meenutas kõige rohkem sellist seepiatoonides mustvalget filmi tulnukate spermast. Seda oli uskumatult palju ja see moodustas ratta sisepinale rõlgelt haisva tiheda känkra; aga siis asendus see normaalse PSK-ga.
Pärast õhutamist läksin loomulikult külateedele masinat testima. Ühe poolekilomeetrise sirge peal sain nibin-nabin 110 km/h sisse; suunurgad oleks võinud muidugi kukla kohal kokku siduda. Krt vägev oli. Masinale panin muidugi siis ka pasliku nime - Lennuk.
Ega nüüd ei olegi muud väga kui et kässar paremini toimima, nati mootorit veel putitada ja siis ülevaatusele.

Siis otsisin viimases hädas üles miski vaakumpumba ja hakkasin igat toru eraldi tühjaks tõmbama. Asi hakkas just hästi arenema kui pump oma viimase lätaka ära köhis ja tossama hakkas. Aga niipalju oli siiski kasu, et miski liikumise tegi süsteem ikkagi ära.
Edasi oli asi juba lihtsam. Lõpuks kulus süsteemi puhtaks saamiseks umbestäpselt liiter PSK-d. See esimene mögin, mis torudest välja purtsatama hakkas, meenutas kõige rohkem sellist seepiatoonides mustvalget filmi tulnukate spermast. Seda oli uskumatult palju ja see moodustas ratta sisepinale rõlgelt haisva tiheda känkra; aga siis asendus see normaalse PSK-ga.
Pärast õhutamist läksin loomulikult külateedele masinat testima. Ühe poolekilomeetrise sirge peal sain nibin-nabin 110 km/h sisse; suunurgad oleks võinud muidugi kukla kohal kokku siduda. Krt vägev oli. Masinale panin muidugi siis ka pasliku nime - Lennuk.
Ega nüüd ei olegi muud väga kui et kässar paremini toimima, nati mootorit veel putitada ja siis ülevaatusele.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests