Ajasin oma sapperi üle aastate kuuri alt välja. Muidu on tipp-topp, läheb käima ja mingi paarsada kilomeetrit jaurasin taga läbigi, aga...
no ok, piduritega tuleb nagunii tegutseda...
aga miskipärast ma arvan ikkagi, et masin ei pea nii krdi kangelt jõrisema, see tähendab, et pean õhuklapiga kogu aeg pöördeid üleval hoidma, muidu on oht et sureb maha. Siis veel jääb gaasipedaal kuidagi lollakalt kinni, arvan et peasüü selles on kinnijääval trossil.
Kas ma peaksin hakkama karburaatorit reguleerima, et seda pööreteasja parandada? Kuidas gaasipedaali normaalsemaks saada?
Asjalike vastuste eest ette tänulik
Üldised mured
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
Üldised mured
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Üldised mured
Esmalt püüa tühikäik(sooja) mootoriga paika panna. Üle aastate seisnud masinal võid ka karpa ära puhastada, ujukikambri põhja kindlasti igast sodi settind...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: Üldised mured
1 pisiasi veel- aastaid tagasi jõid sapikad vedelikku A-76, nüüd uuel ajal uute mahladega ei tee peenreguleering süüte kallal ja tühikäigu reguleerimise osas kindlasti paha.
Gaasipedaaliga kasuta oma fantaasiat, erinevaid õlitavaid olluseid ja asjaolu et taga karpa juures rullis on päris hea jupp gaasitrossi.
Gaasipedaaliga kasuta oma fantaasiat, erinevaid õlitavaid olluseid ja asjaolu et taga karpa juures rullis on päris hea jupp gaasitrossi.
-
- Posts: 745
- Joined: Sun Nov 02, 2008 8:30 pm
- Contact:
RE: Üldised mured
Ma igaks juhuks mainin ära, et vastav masin on siis see 30kw-ne. See karburaatori puhastamise teema... kuidas ma seda puhastama peaksin? Selles mõttes, et kas ei ole seal mingit nõksu või midagi sellist, mida tehes võiksin kasu asemel hoopis kahju saada?
Siis veel - kas mingitpidi ei saaks seda mootorimüra inimlikumaks muuta. Mõtlen seda, et kas keegi on proovinud teistsuguste sumpadega midagi teha? Usun, et mootoriruumi ühtegi pütti vist lisada ei ole mõttekas... kuigi samas on ju läbituulutus, äkki polegi vahet?
Ja veel oli mul pikemat aega plaanis kliirensit veidi kergitada. Kõige lihtsam oleks vist amort pikemaks ja pikem vedru alla, aga siis tekib kohe küsimusi, et:
a) mis vedru siis ja kuipalju amorti pikemaks?
b) kas rataste pikipositsioon kõveraks ei hakka all minema?
c) kas pooltelgedel on vastavat "venitusmaad" ja kui on, siis kuipalju?
d) kas selle jaoks oleks ARKist miskit luba ka vaja?
____________________
Aga muidu autost veel niipalju, et minu teada on Zapik ainus mitteamfiibauto, mis on võimeline standardsituatsioonis ujuma. Umbes 14 aastat tagasi juhtus Tartus kord segase peaga nii, et tudengite paadirallile järgnenud melus sai Supilinna tagumisest ujulast Emajõkke jõidetud ja teisel kaldal Ujula tänava tagumisest ujulast välja tuldud. Mootor käis kogu aeg ja läbi akna sai ühe tüdrukuga lumelabidatega sõutud. Vett tuli salongi ülimalt vähe ja masin sõitis ise omal jõul veest välja ka. Paar parmu jäid ikka uskumatult lolli näoga järele vahtima. Pärast seda ootasin lausa paduvihmu ja siis käisin Turu ristmikul vee peal liugu laskmas.
Siis veel - kas mingitpidi ei saaks seda mootorimüra inimlikumaks muuta. Mõtlen seda, et kas keegi on proovinud teistsuguste sumpadega midagi teha? Usun, et mootoriruumi ühtegi pütti vist lisada ei ole mõttekas... kuigi samas on ju läbituulutus, äkki polegi vahet?
Ja veel oli mul pikemat aega plaanis kliirensit veidi kergitada. Kõige lihtsam oleks vist amort pikemaks ja pikem vedru alla, aga siis tekib kohe küsimusi, et:
a) mis vedru siis ja kuipalju amorti pikemaks?
b) kas rataste pikipositsioon kõveraks ei hakka all minema?
c) kas pooltelgedel on vastavat "venitusmaad" ja kui on, siis kuipalju?
d) kas selle jaoks oleks ARKist miskit luba ka vaja?
____________________
Aga muidu autost veel niipalju, et minu teada on Zapik ainus mitteamfiibauto, mis on võimeline standardsituatsioonis ujuma. Umbes 14 aastat tagasi juhtus Tartus kord segase peaga nii, et tudengite paadirallile järgnenud melus sai Supilinna tagumisest ujulast Emajõkke jõidetud ja teisel kaldal Ujula tänava tagumisest ujulast välja tuldud. Mootor käis kogu aeg ja läbi akna sai ühe tüdrukuga lumelabidatega sõutud. Vett tuli salongi ülimalt vähe ja masin sõitis ise omal jõul veest välja ka. Paar parmu jäid ikka uskumatult lolli näoga järele vahtima. Pärast seda ootasin lausa paduvihmu ja siis käisin Turu ristmikul vee peal liugu laskmas.
von Zapp ehk Sapi-Vana.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: Üldised mured
Kliirensi kergitamise plaani kohapeat: Tagumise otsa taeva alla tõstmisega ei teki probleeme, iga natuke asjalikum külasepp saaks hakkama. Pikipositsioon läheb kõveraks ainult muhul. Aga nüüd üks natuke halvem uudis- esisild.
Kui auto alla vaadata siis tundub esimese ammordi ümber vedru kuradi kahtlaselt peenike ja kui nüüd aus olla siis ega ta tervet auto raskust ei kannagi, ees on sapikal torsioonvedrustus. silla sees on vedrulehed ja neid siis väänatakse.
Ujumise kohapealt... juusiis joppas, nii mõnigi sapik on selline et statoili pesulasse oleks ka targem vihmavari salongi kaasa võtta muidu saab pool dušist sohver.
Kui auto alla vaadata siis tundub esimese ammordi ümber vedru kuradi kahtlaselt peenike ja kui nüüd aus olla siis ega ta tervet auto raskust ei kannagi, ees on sapikal torsioonvedrustus. silla sees on vedrulehed ja neid siis väänatakse.
Ujumise kohapealt... juusiis joppas, nii mõnigi sapik on selline et statoili pesulasse oleks ka targem vihmavari salongi kaasa võtta muidu saab pool dušist sohver.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests