mootori vahetus
-
- Posts: 67
- Joined: Wed May 07, 2008 8:46 am
- Contact:
mootori vahetus
plaan siis järg:soetatud bike mootor pea 100kw,sapakas on juba ammu,ja b_kat load on.kuid sõita tahaks mõlemaga,plaani kohaselt panen selle mootori sapakale,kett ülekandega,küsin targematelt nõu,kas sapaka käimari jätan,või hakkab teda vedama midagi taolist nagu kardil,kas see sapaka kast lubab mul kiiresti sõita või mitte,või saaks kuidagi kasti seest tühjaks,et käike vahetada ikka läbi bike mootori.mingid kretiinid ärge vilistage,vaid andke pos nõudB)
automaaler
-
- Posts: 98
- Joined: Sun Dec 03, 2006 2:27 pm
- Contact:
RE: mootori vahetus
Esimese asjana muretse ARKist ümberehitus luba. Ma ei usu eriti et nad lubavad sul nii võimsa mootori sinna peale panna.
Ühe pedaaliga zaz.
-
- Posts: 801
- Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
- Location: Elva
- Contact:
RE: mootori vahetus
zazil 30kw ja Sul plaanis 100kw, see unusta täielikult ARKi poolt.
Tahtsin luazile panna vazi mootorit ja 1.5kw oli rohkem ja ei lubatud panna.:@:@:@
Tahtsin luazile panna vazi mootorit ja 1.5kw oli rohkem ja ei lubatud panna.:@:@:@
http://www.luaz969.tk
-
- Posts: 67
- Joined: Wed May 07, 2008 8:46 am
- Contact:
RE: mootori vahetus
arki pärast üldse ei muretse,ülevaatus olemas ja saan alati läbi.politsei pärast üldse ei põe,mure on ikkagi ülekandes
Last edited by urps on Wed Oct 15, 2008 9:30 am, edited 1 time in total.
automaaler
-
- Posts: 72
- Joined: Sun Oct 05, 2008 12:36 am
- Contact:
RE: mootori vahetus
njah saab ka teha nn. "sopast" ülevaatust.!
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: mootori vahetus
kaua see 100 kW sul ei kesta. Tsikkli mootorid on ette nähtud liigutama kõvasti kergemat koormat kui sapik koos sohvri ja reisijatega.
Saalede pindala väiksem, väntvõll nõrgem, kepsud nõrgemad, laagrid jne. alguses on kindlasti fun aga küsimus on selles et kauaks seda rõõmu jätkub. Ega naljapärast ei tehta auto mootoreid juppmaad kolakamaid.
Muidu sapika kasti kiiruste pärast ära väga põe, üle 120 (130) nagunii täie mõistusega inimene sapika keret lendama ei sunni.
Juhitavusest, teel püsimisest ja pidurite efektiivsusest ei jää lihtsalt enam midagi järgi suurematel kiirustel.
Saalede pindala väiksem, väntvõll nõrgem, kepsud nõrgemad, laagrid jne. alguses on kindlasti fun aga küsimus on selles et kauaks seda rõõmu jätkub. Ega naljapärast ei tehta auto mootoreid juppmaad kolakamaid.
Muidu sapika kasti kiiruste pärast ära väga põe, üle 120 (130) nagunii täie mõistusega inimene sapika keret lendama ei sunni.
Juhitavusest, teel püsimisest ja pidurite efektiivsusest ei jää lihtsalt enam midagi järgi suurematel kiirustel.
-
- Posts: 67
- Joined: Wed May 07, 2008 8:46 am
- Contact:
RE: mootori vahetus
sisu jääb 1 kohaline,ja kindlasti ei pea seda mootorit ruunama hakkama,vääne on tal koletult suur,peab vastu kaua peab aga peale üritan ta instaleerida
automaaler
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 4 guests