Küsimus mootori kohta...

Probleemid elektri, veermiku või mootoriga?
Post Reply
mart551
Posts: 4
Joined: Tue Apr 08, 2008 9:39 am
Contact:

Küsimus mootori kohta...

Post by mart551 »

Asjaolud sellised,et mu 88´ 968M ei töötanud nii,nagu peab.Mootor "kloppis" ja 4nda käiguga oli ääretult jõuetu..Otsustasin hakata probleemiga kohe lõpust peale.Sõprade abiga sai mootor maha kangutatud ja laiali võetud,et näha,mis on karu kõhus :P
tegelikult olen kuulnud jutte vanadelt sapikameestelt,et kui puhastada väljalaskekollektor (miks mitte ka uus torukollektor teha?!) ja lihvida plokikaant,puurida suuremaks ja žiguli kolvid sisse..et selliste nippidega pidi saama mootorit jõulisemaks ja ökonoomsemaks.Ei ole viitsimist tegeleda katse-eksitus-meetodiga..oskate äkki soovitada,kuidas,mida ja mis oleks kõige kasulikum teha või äkki on siin seas mõni korralik meistrimees,kes saaks mu mootorit natuke "edasi aidata" .. selge see,et tasu eest...
niiet kes oskab mind nõu või jõuga aidata.. palun andke teada...
Jossu
Posts: 1843
Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
Contact:

RE: Küsimus mootori kohta...

Post by Jossu »

Hmm...esiteks mida tähendab kloppimine? Minul isa näiteks kutsub Vaiba kloppimiseks seda, kui vahel mõni DB laul peale satub. Mida sina selleall küll mõtled?
Mis karul kõhus head oli siis?
Kindlasti mitte ei ole süüdi kloppimises ja neljanda käiguga sõites jõu puudumine sapaka originaal kolvide ja silindripeade viga, kuid ühelauselisest seletusest on miskit viga maru raske '' oletada''. Ehk räägid lähemalt?
Tuunimise kohapealt aidata ei oska...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
endrikson
Posts: 6
Joined: Sun Apr 06, 2008 6:06 pm
Contact:

RE: Küsimus mootori kohta...

Post by endrikson »

kopika kolvid pidid sobima küll
metsamees
Aktiivne Klubiline
Posts: 603
Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
Maakond: Tartumaa
Location: Tartu
Contact:

RE: Küsimus mootori kohta...

Post by metsamees »

Kui vähegi effekti loodad saada ja nii et tjuunitud mootor ka töökindel saaks ületavad töö ja aja kulu mitu korda masina maksumuse ja ikkagi on lõppkokkuvõttes õhkjahutusega sapik. Kui originaalist väheks jääb siis kõige valutum oleks mootorivahetus. Seaduslikult peale istuvaid mootoreid on küll suht vähe (sigull, fiat127 on läbiproovitud värgid, võibolla mõned veel) aga rõõmu on neist vast kauemaks.
mart551
Posts: 4
Joined: Tue Apr 08, 2008 9:39 am
Contact:

RE: Küsimus mootori kohta...

Post by mart551 »

ma ise tegelt kardan ka seda varianti..aga samas.. kuidas lahendada vesijahutussüsteem ja mahutavus ? samas kas peab panema ka lada käigukasti või suudab sapaka oma seda "tohutut" väänet välja kannatada ??
mart551
Posts: 4
Joined: Tue Apr 08, 2008 9:39 am
Contact:

RE: Küsimus mootori kohta...

Post by mart551 »

no kui nüüd veast endast rääkida.. siis pöörete kõikumine on tavaline..samas vahest sureb ka lambist välja.. käib väga puterdades..kütust võtab marupalju (~12-15) ja co2 oli vist eelmine aasta 100 korda üle lubatu :P et ju siis nüüd päris kõik korras pole.. mootorit lahti võttes oli näha kerget alumiiniumipuru..kahel kolvil ajavad rõngad läbi ja siukest värki..seest oli üldse väga must ja kolvid ise "karvased" .. et ilmselt siis kapremondi aeg..aga jah,asi ongi,et see sapika originaal ei paku eriti rõõmu.. rohkem on tema sättimise ja timmimise ja ülekuumenemisega palju peavalu.. sellepärast loodangi leida võimalikult mõistlikku ja odavat lahendust...
uve6
Posts: 801
Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
Location: Elva
Contact:

RE: Küsimus mootori kohta...

Post by uve6 »

läänekas oleks kõige parem variant.
minul oli Luazil peal Mitsu lanceri 1,2 mootor ja kannatas see käigukast ilusti vastu,pealegi oli veel nelivedu et seal nagu see mootori ja kasti surve veel hullem kui mingil zazi käigukastil.:)
http://www.luaz969.tk
vend15
Posts: 287
Joined: Sat Dec 30, 2006 4:40 pm
Contact:

RE: Küsimus mootori kohta...

Post by vend15 »

noo mina ei saa aru kuidas paljudel see ülekuumenemise probleem on...olen ise elu jooksul kokku omanud üle 10 sapaka ja ei ole mul ülekuumenemis probleeme olnud...seega sõlutb ikka asi omanikust endast..
tauria mootor peaks ka täitsa normaalne sasseri peal olema
[b]normaalne on olla ebanormaalne...[/b]
Post Reply

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 3 guests