Nonii saabus siis minugi peresse uus vahva liige - 1988.aasta kollane zaz968m, masin tehniliselt küllaltki tibens-tobens. Pikem tekst kuidas Jossuga masinat ostsime-ülevaatust tegime ning pildid tulevad ka millaski lähiajal. Nüüd siis ka pildid
katk - 968m
-
- Posts: 213
- Joined: Sun Dec 03, 2006 7:19 pm
- Contact:
katk - 968m
Last edited by katk on Sun Mar 30, 2008 7:06 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 213
- Joined: Sun Dec 03, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: katk - 968m
Natuke pikemat juttu ka siis. Auto sai soetatud ühe vanamehe käest, kes viimase aasta jooksul polnud autoga sõitnud (seis ainult garaazis). Üldine läbisõit on ka muidu päris väike 38000 ja tehniline seisukord sellele täiesti vastav.
Ostmine iseenest algas laupäeva hommikul kui läksime Jossuga masina juurde, pumpasime kummid täis ja lükkasime garaazist välja. Liikuma kohe ei saanud hatata, sest sidur oli kinni kleepund ja vajas pisut timmimist (loe: mutrivõtmetega auto all sõna otses mõttes poriloigus). Igatahes polnud sai mure lahendatud ja algas sõit ARK'i. Paberid korras (isegi kindlustus oli vanal kehtiv) asusime ÜV'd tegema - eelnevalt said tuled-pidurid kontrollitud ja selgus et üks tagumine ratas ei pidurda just kõige paremini (vähemalt visuaalselt). Nagu hiljem selgus - pidurdab ikka küll komistuskiviks sai hoopis parempoolne õõts - loks oli sees ja nii saigi masin passi korduva. Probleem iseenest polnud midagi hullu v keerulist - lihtsalt see kinnihoidev mutter oli lahti Regullimise ajal juhus veel üks "tore" asi - nimelt jäid võtmed autosse ja uks läks kuidagi lukku (uks ja lukk vajavad veel sättimist). Igatahes Jossul õnnestus kapoti alt aken lahti vändata ja siis ei jäänud muud üle kui uuesti ülevaatusele ja valmis - nüüd siis paberite järgi järgmise aastani hooletu
Ostmine iseenest algas laupäeva hommikul kui läksime Jossuga masina juurde, pumpasime kummid täis ja lükkasime garaazist välja. Liikuma kohe ei saanud hatata, sest sidur oli kinni kleepund ja vajas pisut timmimist (loe: mutrivõtmetega auto all sõna otses mõttes poriloigus). Igatahes polnud sai mure lahendatud ja algas sõit ARK'i. Paberid korras (isegi kindlustus oli vanal kehtiv) asusime ÜV'd tegema - eelnevalt said tuled-pidurid kontrollitud ja selgus et üks tagumine ratas ei pidurda just kõige paremini (vähemalt visuaalselt). Nagu hiljem selgus - pidurdab ikka küll komistuskiviks sai hoopis parempoolne õõts - loks oli sees ja nii saigi masin passi korduva. Probleem iseenest polnud midagi hullu v keerulist - lihtsalt see kinnihoidev mutter oli lahti Regullimise ajal juhus veel üks "tore" asi - nimelt jäid võtmed autosse ja uks läks kuidagi lukku (uks ja lukk vajavad veel sättimist). Igatahes Jossul õnnestus kapoti alt aken lahti vändata ja siis ei jäänud muud üle kui uuesti ülevaatusele ja valmis - nüüd siis paberite järgi järgmise aastani hooletu
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: katk - 968m
väga kena
mul enndal nii et kui seest poolt ukse kinni panemis nupp alla lükkata,uks kinni lükkata ,siis kõvasti ukse avamis nupule vajutada tuleb uks lahti:)
mul enndal nii et kui seest poolt ukse kinni panemis nupp alla lükkata,uks kinni lükkata ,siis kõvasti ukse avamis nupule vajutada tuleb uks lahti:)
-
- Posts: 287
- Joined: Sat Dec 30, 2006 4:40 pm
- Contact:
RE: katk - 968m
minu esimene sasser oli ka sellist värvi..igati aus masin tundub olevat...peab vist lähiajal tartu reisi ette võtma ja üle vaatama need tartu pillid..
[b]normaalne on olla ebanormaalne...[/b]
-
- Posts: 213
- Joined: Sun Dec 03, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: katk - 968m
Nonii sapikahooaeg sai siis täna ametlikult avatud Masinal sai aku tühjaks ja tuli teist käima lükata - tänud kõigile abilistele (ma loodan et kohalik jota on ka tänulik, et sai kaineks) Loodetavasti lisandub aktsioonist ka mõni liikuv pildike. Igatahes paraku oli seis selline, et masinat käima lükata ei õnnestunud... kuna mul süda rahu ei andnud siis sai veel hiljem üritatud masinat käima tõmmata - leidsin autost mingi nööri (sõna otses mõttes) ja sai veendutud, et olgu kui kerge sapikas - nöörist jääb väheks... Igatahes alla ma veel ei andnud - sobrasin autos edasi ja välja ilmus vähe jämedam nöörijupp ja u kilomeetri jagu tõmmamist ja hakkaski juba tuttavat põrinat kuulduma... Väike ärev tiir linnas (auto väljasuremisel oleks jälle jama) ja võib rahuliku südamega magama minna - autu rohkem alt ei vedanud ja aku sai ka laadimisse toimetatud
Eriti suured tänud Myrr'le!
Eriti suured tänud Myrr'le!
Last edited by katk on Tue Apr 01, 2008 10:45 pm, edited 1 time in total.
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: katk - 968m
Kõik sapaka uksed tulevad nii lahti, ilma et peaks kõvasti vajutama...madis1080 kirjutas:
väga kena
mul enndal nii et kui seest poolt ukse kinni panemis nupp alla lükkata,uks kinni lükkata ,siis kõvasti ukse avamis nupule vajutada tuleb uks lahti:)
aga meil oli väljast uks lukku kuidagi keeratud;)
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
Who is online
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 0 guests