kas mootor käib ilusti?Ja mix tagurpidi käik ei püsi sees
-
- Posts: 98
- Joined: Sun Dec 03, 2006 2:27 pm
- Contact:
RE: kas mootor käib ilusti?Ja mix tagurpidi käik ei püsi see
Kui tahad paremaks siis alusta küünlajuhtmete vahetusega
Ühe pedaaliga zaz.
-
- Posts: 801
- Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
- Location: Elva
- Contact:
RE: kas mootor käib ilusti?Ja mix tagurpidi käik ei püsi see
vahetasin juhtmed ära,ikka nagu midagi valesti
sumpast tuleb bena lõhna
sumpast tuleb bena lõhna
Last edited by uve6 on Sat Mar 29, 2008 8:26 pm, edited 1 time in total.
http://www.luaz969.tk
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: kas mootor käib ilusti?Ja mix tagurpidi käik ei püsi see
kuna videot minu arvuti näitama ei nõustu, siis bena lõhna kohta võib täheldada liikset rikast segu, mis nägu küünlad on?
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 2
- Joined: Thu Mar 27, 2008 8:40 pm
- Contact:
RE: kas mootor käib ilusti?Ja mix tagurpidi käik ei püsi see
Nojah, küünlajuhtmete vahetus teeks ikka head.
need küünlad viska ära, nii saastaseid enam korralikult puhtaks ei saa.
Kui uute küünaldega sama jama, ehk õhufilter umbes või segu paigast ära.
need küünlad viska ära, nii saastaseid enam korralikult puhtaks ei saa.
Kui uute küünaldega sama jama, ehk õhufilter umbes või segu paigast ära.
huviline
-
- Posts: 801
- Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
- Location: Elva
- Contact:
-
- Posts: 801
- Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
- Location: Elva
- Contact:
RE: kas mootor käib ilusti?Ja mix tagurpidi käik ei püsi see
ostsin täna uued küünlad Ülo Ärist (4tk) hind(29kr/tk):)
http://www.luaz969.tk
-
- Posts: 801
- Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
- Location: Elva
- Contact:
RE: kas mootor käib ilusti?Ja mix tagurpidi käik ei püsi see



vanad küünlad olid kah end paremaks muutnud tänu Jossu abile(keera kruve ja sõida rahulikult):)
http://www.luaz969.tk
-
- Posts: 801
- Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
- Location: Elva
- Contact:
RE: kas mootor käib ilusti?Ja mix tagurpidi käik ei püsi see
üks puudub pildilt põhjusega et oli juba masina küljes ennem kui tuli mõte mõni pic teha.

http://www.luaz969.tk
-
- Posts: 287
- Joined: Sat Dec 30, 2006 4:40 pm
- Contact:
RE: kas mootor käib ilusti?Ja mix tagurpidi käik ei püsi see
ja hakkas nyyd korralikult tööle?
[b]normaalne on olla ebanormaalne...[/b]
-
- Posts: 801
- Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
- Location: Elva
- Contact:
RE: kas mootor käib ilusti?Ja mix tagurpidi käik ei püsi see
eip,midagi nagu ikka viga:(
http://www.luaz969.tk
-
- Posts: 12
- Joined: Mon Feb 18, 2008 4:40 pm
- Contact:
RE: kas mootor käib ilusti?Ja mix tagurpidi käik ei püsi see
ma pole küll suurem zazi asjatundja kuid soovitaks jagajakaane ära puhastada ja süüte õigeks sättida. Tundub ka nagu käiks kolme silindri peal kuid see võib olla tingitud valest süütest.
ostan lumelauakomplekti soodsalt
-
- Posts: 12
- Joined: Mon Feb 18, 2008 4:40 pm
- Contact:
RE: kas mootor käib ilusti?Ja mix tagurpidi käik ei püsi see
silindrite töötamise kohta saad teada kui töötamise ajal tõmbad ühel küünlal korraga juhtme küllest ja vaaatad kas midagi muutus käimise juures. soovitaks kinnast kasutada:D
ostan lumelauakomplekti soodsalt
-
- Posts: 101
- Joined: Wed Feb 13, 2008 5:59 pm
- Contact:
RE: kas mootor käib ilusti?Ja mix tagurpidi käik ei püsi see
keera süüdet (varasemaks-hilisemaks)mootori käimise ajal,samal ajal hoia NATUKE tuuri ka mootoril,et välja ei sureks.mina sain nii käima mootori,kõrva järgi sai päris äkiliseks sätitud:D
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: kas mootor käib ilusti?Ja mix tagurpidi käik ei püsi see
Keera süüdet, ja karbussi peal kruvisid, aga ära unusta ära ka mõnde pisiasja
1. Karpa pealt kruvidest saad reguleerida ainult tühikäigu segu. Nagu gaasi puutud käib kogu "aur" nendest kruvikestest mööda. Seda et sõidu ajal segu paigas oleks reguleeritakse düüside vahetamise (kuluvad pikapeale) ja bensiini tasemega ujukikambris. Uskumatu lugu, aga sel teemal on tehtud ka "laboratoorne töö"- Kaks sapikat joonele, võrdsed masinad. Enne uut katset sai reguleeritud ühe sapiku karbussi kruvidest. kõrva järgi läks teravamaks, tagumikutunde järgi kiiremaks aga kõrval sõitva autoga võrreldes jäi aeg praktiliselt samaks.
2. tühikäigu segu peabki natuke rikkam olema et masin normaalselt käiks. Ükskõik kui korras karpa on, kui 5 minutit kohapeal tiksub on ikka küünlad tahmased.
3. igasugu reguleerimised tuleks teha sooja mootoriga kuna külmast peast tahab iga mootor juppmaad rikkamat segu.
4. Süüte reguleerimisega on ka selline naljakas lugu et ei olegi asi nii lihtne et keerad süüte paika ja kõik. Kõrgematel pööretel peab süüde jupikese varajasem olema ja selle eest et see nii ka oleks hoolitseb vaakumkorrektor jagaja küljepeal. Kõrgematel pööretel tekib sisselaskekollektoris suurem vaakum ja see imeb ka jagaja juures membraani mis siis omakorda kontakte varajasemaks tõmbab.
Kui vooliku otsast imeda siis on näha kas see värk toimib, peab täitsa vabalt käima ja vedruga tagasi laskma kui vaakum kaob.
Olen kuulnud lugu ZIL-ist mis kohapeal tühikäigul plärtsus ja mootor
lonkas nii et vaevalt vaevalt käis aga kui koorem peal ja kiirus sees siis läks nii et vähe pole- süüde oli õigesti reguleeritud.
Jagaja laagril ei tohi külgsuunas mittemingit käega katsutavat loksu olla, kui on, siis vahetamisele.
Kontaktivahe peab õige olema
Kõige õigem on süüdet reguleerida ikka stroboskoobiga, neid peaks autoremondiga tegelevates asutustes ikka leiduma, protseduur ei võta kaua aega aga kasu peaks kõvasti olema.
1. Karpa pealt kruvidest saad reguleerida ainult tühikäigu segu. Nagu gaasi puutud käib kogu "aur" nendest kruvikestest mööda. Seda et sõidu ajal segu paigas oleks reguleeritakse düüside vahetamise (kuluvad pikapeale) ja bensiini tasemega ujukikambris. Uskumatu lugu, aga sel teemal on tehtud ka "laboratoorne töö"- Kaks sapikat joonele, võrdsed masinad. Enne uut katset sai reguleeritud ühe sapiku karbussi kruvidest. kõrva järgi läks teravamaks, tagumikutunde järgi kiiremaks aga kõrval sõitva autoga võrreldes jäi aeg praktiliselt samaks.
2. tühikäigu segu peabki natuke rikkam olema et masin normaalselt käiks. Ükskõik kui korras karpa on, kui 5 minutit kohapeal tiksub on ikka küünlad tahmased.
3. igasugu reguleerimised tuleks teha sooja mootoriga kuna külmast peast tahab iga mootor juppmaad rikkamat segu.
4. Süüte reguleerimisega on ka selline naljakas lugu et ei olegi asi nii lihtne et keerad süüte paika ja kõik. Kõrgematel pööretel peab süüde jupikese varajasem olema ja selle eest et see nii ka oleks hoolitseb vaakumkorrektor jagaja küljepeal. Kõrgematel pööretel tekib sisselaskekollektoris suurem vaakum ja see imeb ka jagaja juures membraani mis siis omakorda kontakte varajasemaks tõmbab.
Kui vooliku otsast imeda siis on näha kas see värk toimib, peab täitsa vabalt käima ja vedruga tagasi laskma kui vaakum kaob.
Olen kuulnud lugu ZIL-ist mis kohapeal tühikäigul plärtsus ja mootor
lonkas nii et vaevalt vaevalt käis aga kui koorem peal ja kiirus sees siis läks nii et vähe pole- süüde oli õigesti reguleeritud.
Jagaja laagril ei tohi külgsuunas mittemingit käega katsutavat loksu olla, kui on, siis vahetamisele.
Kontaktivahe peab õige olema
Kõige õigem on süüdet reguleerida ikka stroboskoobiga, neid peaks autoremondiga tegelevates asutustes ikka leiduma, protseduur ei võta kaua aega aga kasu peaks kõvasti olema.
-
- Posts: 801
- Joined: Thu Dec 06, 2007 5:05 pm
- Location: Elva
- Contact:
RE: kas mootor käib ilusti?Ja mix tagurpidi käik ei püsi see
Teema jälle üles
Küünlad ilusad pruunid,pole märjad ega tahmunud.
Küünlad ja juhtmed uued.
Juhtmete järjekord nii nagu pildil näha.

Võtsin abi stroboskoobi,kohe kui pöörded alla 1100 lähevad sureb välja.
Hooratta peal on kaks kriipsu, paksem ja peenem.
Panin kruvikeeraja otsa, karbussi juures gaasi hoovastikule vahele ja pöörded on 1400 juures,ja siis üritasin süüdet õigeks saada.
kui märk on kella 12 suunas siis eriti käia ei taha,kõige paremin käib 13-14 vahel.
Vahetasin küünlajuhtmete järjekorda ja ikka käib sama moodi.
Ning tühi käik täiesti puudub,alla 1100 sureb välja.
Küünlad ilusad pruunid,pole märjad ega tahmunud.
Küünlad ja juhtmed uued.
Juhtmete järjekord nii nagu pildil näha.

Võtsin abi stroboskoobi,kohe kui pöörded alla 1100 lähevad sureb välja.
Hooratta peal on kaks kriipsu, paksem ja peenem.
Panin kruvikeeraja otsa, karbussi juures gaasi hoovastikule vahele ja pöörded on 1400 juures,ja siis üritasin süüdet õigeks saada.
kui märk on kella 12 suunas siis eriti käia ei taha,kõige paremin käib 13-14 vahel.
Vahetasin küünlajuhtmete järjekorda ja ikka käib sama moodi.
Ning tühi käik täiesti puudub,alla 1100 sureb välja.
http://www.luaz969.tk
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests