kütus
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: kütus
mina olen sõitnud ja A76ga
aga 95ga sõites ka mingeid sõidumuutusi ei tekkinud, enamasti tuleb kasutada 95, mis meil muud üle jääb...
aga 95ga sõites ka mingeid sõidumuutusi ei tekkinud, enamasti tuleb kasutada 95, mis meil muud üle jääb...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: kütus
Oktaanarv ei näita bensiini kangust umbes nii et paneme 98-le pool pange vett juurde saame 76-e. Oktaanarv näitab detonatsioonikindlust. St kui mootor on mõeldud töötama 76-ga siis 95-t võib alati panna, vastupidi hakkab mootorit lõhkuma.
95 bensiiniga läheb mootor veits vähem kuumaks, käib veidi paremini ja seda kulub nõks vähem kui 80-t
95 bensiiniga läheb mootor veits vähem kuumaks, käib veidi paremini ja seda kulub nõks vähem kui 80-t
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: kütus
Kõrgem oktaaniarv põletab küll klappe, aga muus osas on ainult kasulikum ,kui madalama aoktaaniarvuga. 90`date alul lasti Paz/laz busside ja muude A66 tüüpi kütuse pillidega ka 95 ja väljalaskeklapid põlesid ära. Aga selleks on vaja suurt läbisõitu ja palju gaasitamist.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests