mis siis saab kui need plekid, mis mootori ümber on, ära võtta ja mitte enam tagasi panna??? kas need on väga olulised??? kas nad kaitsevad mootorit??? mille eest??? kivide???
supermehaanik:)
plekid!!
-
- Posts: 133
- Joined: Tue Feb 06, 2007 6:45 pm
- Contact:
RE: plekid!!
Millised plekid ?
Silindrite juures ?
Geneka rihmajuures ?
Milleks ära võtta ültse ?
Silindrite juures ?
Geneka rihmajuures ?
Milleks ära võtta ültse ?
Iga läbitud kilomeetri kohta 1tund remontimist.
-
- Posts: 10
- Joined: Wed Sep 19, 2007 5:09 pm
- Contact:
RE: plekid!!
ega sa ometi ei mõtle õhuvõtmist kohta?:D
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: plekid!!
Suurt midagi ei saa. Lihtsalt niipalju et zaz on õhkjahutusega auto ja kogu mootori jahutamine on välja mõeldud nii et õuest tulev jahe õhk puhutakse läbi mootori ja siis teiseltpoolt otsast kuum õhk juba õue tagasi. Mulle kunagi räägiti et olulised pole mitte ainult plekid vaid ka vildist tihendid plekkide vahel aga see selleks. Pikemas perspektiivis head sellest igatahes ei tule kui seda sama juba jahutussüsteemist läbi käinud kuuma õhku kapotiall ringi keerutama hakatakse. Samas võib ka juhtuda et sa ei märka mingit vahet kui ainult lühikesi otsi sõidad ja mootor ei jõuagi kuumaks minna.
-
- Posts: 213
- Joined: Sun Dec 03, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: plekid!!
Minul neid plekke pole ja olen oma masinaga aasta otsa sõitnud, st nii talve, kui suvel. Talvel on need plekid ilmselt kindlasti vajalikud, kuna seal nimelt mingi luuk mille saab kinni tõmmata ja moto soojeneb kiiremini üles. Suvel aga mingit ülekuumenemise probleemi pole täheldanud - sõitnud olen ka pikemaid otsi ja ka pikemalt u 100km/h sellisel juhul hakkab temp küll tõusma, aga kui sõita selle kiirusega milleks sapikas loodud on u 80 siis peaks temp ilusti 100 kraadi juures püsima või isegi alla selle. Kuna mina pole plekkidega masinaga sõitnud siis ei oska öelda kuidas nendega oleks, igatahes ilma ei ole mina probleeme näinud ja positiivse asjana väiks ära märkida, et motos ilma nendeta tunduvalt rohkem ruumi 

-
- Posts: 57
- Joined: Fri Jul 06, 2007 4:55 pm
- Contact:
RE: plekid!!
zapini kirjutas:
ega sa ometi ei mõtle õhuvõtmist kohta?:D
seda õhuvõtmissüsteemi pole kunagi sel sapikal oldki niikaua kui mina temaga tegelenud olen:( ma mõtlesin neid plekke, mis on silindrite ümber jne...

4v ja kaks sumpsi!
-
- Posts: 57
- Joined: Fri Jul 06, 2007 4:55 pm
- Contact:
RE: plekid!!
jah! ma pidin paar korda mootorit lammutama ja plekid eemaldama. need silindrite ümbert. nüüd pole tagasi pand veel. tahtsin nad enne puhtaks teha ja ilusaks, rooste maha ja asjad:):)Zetec kirjutas:
Millised plekid ?
Silindrite juures ?
Geneka rihmajuures ?
Milleks ära võtta ültse ?
4v ja kaks sumpsi!
-
- Posts: 93
- Joined: Mon Dec 04, 2006 7:21 pm
- Contact:
RE: plekid!!
Ehh.... Kui ilma plekkidetta kaua jätkad võib olla su mootor ka varsti koos, sest jahutus ventikas puhub oma õhu ei tea kuhu kohta. Lisaks Õli radikas saab ainult seisvat õhku praktiliselt. Muidugi peab olema silindrivahed (ribid) ja õliradikas hambaharjaga üle nühitud. kui sinna sulle lehed kuivama kavatsevad minna siis on ootus, et su auto põleb varsti. Plekid on peaaegu sama tähtis kui sapikal ventilaatori rihm.
Kui plekid puudu võid võtta ühendust. Mul on need täiesti üleliigsed ja olemas
Kui plekid puudu võid võtta ühendust. Mul on need täiesti üleliigsed ja olemas

[b]Ao Vaida
Tel: 58362320
Msn: v6rr_man@hotmail.com
Mail: honda.tact@mail.ee[/b]
Zaz 968a, Vw Type2 T2, Opel Vectra....
Tel: 58362320
Msn: v6rr_man@hotmail.com
Mail: honda.tact@mail.ee[/b]
Zaz 968a, Vw Type2 T2, Opel Vectra....
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest