968m'i tohutu bensukulu!!!!!
-
- Posts: 57
- Joined: Fri Jul 06, 2007 4:55 pm
- Contact:
968m'i tohutu bensukulu!!!!!
mu sapakas võtab nagu 10 liitrit 50 km peale!!!!???? milles asi??? kas karbuss??? kas sapakal peaks olema mingi tagasivool või kõik see bensiin, mis pump üless pumpab, põleb ära???? ja miks tuleb mingi toru bensupaagist karbussi juurde aga sinna on väike bolt klambriga ette pandud??? gaasipedaali nagu üldse vajutada ei saa juba on tuurid põhjas!!! kui neljanda käiguga sõita peab jalga õrnalt pedaalil hoidma kui rohkem vajutada, siis akkab imelikku äält tegema justkui saaks liiga palju benssu!!!? HELP!!!!!
4v ja kaks sumpsi!
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: 968m'i tohutu bensukulu!!!!!
toore klapi võtad ikka maha?
võibolla karpas toore klapp peale jäänd/kinni kiilund vms
võibolla karpas toore klapp peale jäänd/kinni kiilund vms
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
RE: 968m'i tohutu bensukulu!!!!!
20 sajale bensiinikulu tundub esialgu neetult suur küll, 10 oleks veel enamvähem, AGA mismoodi sa sellise numbrini jõudsid? Külma mootoriga on bensiinikulu normaalsest suurem, kui kruusapeal sõita on kohe jupike suurem, kõvasti gaasi anda ja 2-3 käiguga sõita siis suurem, kohapeal gaasitamine neelab kütust. Kui üks silindritest millegipärast ei tööta on kütusekulu pea poole suurem kui tavaliselt. põhimõtteliselt võib viga ka karbussis olla. See toru kus sul polt ees on on tõepoolest tagasivool aga tagasivoolu on vaja aint uuemat tõugu karpadel (k-133 ja isegi nendest vist mitte kõigil) põhimõtteliselt käib ka ilma. Karpaga on lood nii et seal kust bensiinivoolik sisse tuleb on filter ja kohe järgmisena nõelklapp. Nõelklapi avamise ja sulgemisega tegeleb ujuk. Ühesõnaga nii et kui ujukikambris on paras bensiini tase siis ujuk tõuseb, vajutab nõelklapi kinni ja pump lihtsalt ei saa rohkem bensiini karpasse pressida. Ujuki tase on üks kuradi täpne parameeter mis mõjutab kõvasti mootori tööd ja niisama kõhutunde järgi seda üles või allapoole reguleerima ei soovita hakata. Gaasipedaali kohapeal ei peagi saama vägapalju vajutada, peavadki tuurid põhja minema. Kui sõidu ajal kah sama seis on et nagu gaasi puudud on tuurid põhjas, papu all suitseb ja minek on rakteti oma ka suuremate käikudega siis soovin sulle õnne, (tegemist peaks olema õite mitmesaja hobujõuga, sapakate puhul küll kergelt muinasjutumaailma kalduv suurus) Nüüd ka üks enamvähem soovitus: keera küünlad maha, kui need pruunid või natuke heledamad on siis ära karpat puutu, kui väga tahmased siis arvesta ka kõigepealt sellega et tühikäigul nad peavadki tahmaseks minema. Üldiselt karpa puhul kehtib vanasõna et kui töötavat asja remontima minna siis lõpeb see tihti katkise asjaga. Nõelklapi pidamise kontrollimine on vast esimene asi mida teha võiks, samas kui see mootor sul ilusti käima läheb, peale väikest sõitu täis ei tõmba siis ma väga ei usu et seal midagi viga on.
4. käiguga järsult gaasi anda siis veidi teistmoodi hääl on ka täiesti normaalne loodusnähtus.(eriti just väiksematel kiirustel 60-70 Km/h) 30 kilovatti on ikka kuradi vähe et üht autokeret edasi liigutada. Mul siin igapäevaliikur on paberite järgi 80 Kw aga maanteel sõita ja 5. käiguga gaasi anda siis enne läheb päike looja kui kiirus kasvama hakkab.
4. käiguga järsult gaasi anda siis veidi teistmoodi hääl on ka täiesti normaalne loodusnähtus.(eriti just väiksematel kiirustel 60-70 Km/h) 30 kilovatti on ikka kuradi vähe et üht autokeret edasi liigutada. Mul siin igapäevaliikur on paberite järgi 80 Kw aga maanteel sõita ja 5. käiguga gaasi anda siis enne läheb päike looja kui kiirus kasvama hakkab.
-
- Posts: 57
- Joined: Fri Jul 06, 2007 4:55 pm
- Contact:
RE: 968m'i tohutu bensukulu!!!!!
oi kui põhjalik jutt!!:) ma tänan!! auto läheb käima iga ilmaga ja igas olukorras. kusjuures ma pole raatsind üle 60 km/h sisse vajutadagi:) aga ma kontrollin kõik üle, mis sa rääkisid!!!!
4v ja kaks sumpsi!
-
- Posts: 213
- Joined: Sun Dec 03, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: 968m'i tohutu bensukulu!!!!!
kütusekulu koha pealt veel niipalju, et kui mul vahepeal masinal kiirenduspump puudu oli siis kulus maanteel u 13l sajale ja hoogu võttes hakkas u 70km/h pisut turtsuma, niiet seda värki võiks ka uurida, aga muidu on u 10l sajale täiesti normaalne kogus. Kuidas muidu seda kütusekulu mõõdad? Tavaliselt käib ikka mõõtmine 100km kaupa ja 968m'i 40l paagi puhul saaks minumeelest mingi enamvähem numbri kui pool paaki ära sõita ja vaadata palju siis kulunud on?
Ahjaa, milles see imelik hääl neljanda käiguga väljendub, st kuidas see hääl kõlab?
Ahjaa, milles see imelik hääl neljanda käiguga väljendub, st kuidas see hääl kõlab?
-
- Posts: 57
- Joined: Fri Jul 06, 2007 4:55 pm
- Contact:
RE: 968m'i tohutu bensukulu!!!!!
mul ei olegi bensiin baagis praegu vaid on viie liitrise kankuga taga, et saaks täpselt mõõta bensukulu. et kui 20 km sõidetud, siis on umbes 3-4 liitrit rüübatud:) ja kui neljandaga lapatsit vajutada akkab pisut turtsuma ja plärtsuma!!!:|
4v ja kaks sumpsi!
-
- Posts: 213
- Joined: Sun Dec 03, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: 968m'i tohutu bensukulu!!!!!
sellisel juhul vaata kiirenduspump üle (minul oli viga selles), kas üldse on alles ja korralikult ja tihedalt oma pesas kinni
-
- Posts: 57
- Joined: Fri Jul 06, 2007 4:55 pm
- Contact:
RE: 968m'i tohutu bensukulu!!!!!
kuule ega ma nendest autodest eriti midagi tea, et kus see kiirenduspump asub ka!!????:)
4v ja kaks sumpsi!
-
- Posts: 133
- Joined: Tue Feb 06, 2007 6:45 pm
- Contact:
RE: 968m'i tohutu bensukulu!!!!!
Ei viici eriti teemasse süveneda, aga mis karpaga tegu ?
K127mel vähemasti on kiirenduspump karpast paremal, noh kapott lahti ja karpa paremal küljel.
K127mel vähemasti on kiirenduspump karpast paremal, noh kapott lahti ja karpa paremal küljel.
-
- Posts: 57
- Joined: Fri Jul 06, 2007 4:55 pm
- Contact:
RE: 968m'i tohutu bensukulu!!!!!
kurat, ei saa praegu midagi peale akata selle asjaga kuna masin on hetkel minust 150 km kaugusel ja ei tea praegu, millal teda jälle nään:/:|:(
4v ja kaks sumpsi!
-
- Posts: 11
- Joined: Tue Sep 18, 2007 7:41 pm
- Contact:
-
- Posts: 95
- Joined: Tue Aug 21, 2007 8:14 pm
- Contact:
-
- Posts: 57
- Joined: Fri Jul 06, 2007 4:55 pm
- Contact:
RE: 968m'i tohutu bensukulu!!!!!
viga oli tõesti pumbas- enne!!!! kui viis kilti sõitsin siis ei jaksand enam pumbata ja masin suri välja. algul ei taiband kohe, milles asi, lõpuks ei saandki masinat käima enam ja akkasin asja lähemalt uurima ja mis tuli välja- bensupump puhta rikkis:( õnneks oli mul varupump olemas. erinevus oli suur. panin uue pumba ja nii kui võtit keerasin..... aaaaahh....
:):):) mõnus!!!!!!!:):)
aga äkki ma panin midagi valesti ja ongi viga selles????? seal oli mingi tihend pumba ja mootori vahel, et äkki ma panin selle valetpidi tagasi??? ta on ju ühelt poolt teistsugune kui teiselt!!!!?????

aga äkki ma panin midagi valesti ja ongi viga selles????? seal oli mingi tihend pumba ja mootori vahel, et äkki ma panin selle valetpidi tagasi??? ta on ju ühelt poolt teistsugune kui teiselt!!!!?????
4v ja kaks sumpsi!
-
- Posts: 213
- Joined: Sun Dec 03, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: 968m'i tohutu bensukulu!!!!!
Benapump nüüd kütusekulu küll mõjutada ei saa, vähemalt seni kuni kuskil mingit leket pole (Sinu enda huvides loodan, et ei ole, aga hoia tulekustuti igaksjuhuks ikka ligiduses) aga kontrolli üle kiirenduspump - selline pisike lulla karpast paremal. Mootorisseminevat kütusekogust regullib siiski karpa, st kui varem läheb kuskil küte kaduma, on ilmselt tegemist mingi lekkega
-
- Posts: 57
- Joined: Fri Jul 06, 2007 4:55 pm
- Contact:
RE: 968m'i tohutu bensukulu!!!!!
võtan asja käsile niipea kui võimalik!!!:):) tänks:)
4v ja kaks sumpsi!
Who is online
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 4 guests