Kalle 3A3-966B 72'
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 198
- Joined: Sun Oct 19, 2014 2:05 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Aga sa võta see immo üldse vahelt välja. Tulevikus kindlam, et see jamama ei hakka.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Ei oska, kui lasta välja programmeerida läheb mõttetult kalliks asi, ja on oht et rikub aju ära üle kirjutamisega, juba uurisin. Omal vastutusel.sapikafänn wrote:Aga sa võta see immo üldse vahelt välja. Tulevikus kindlam, et see jamama ei hakka.
Võtsin täna ette doonor Vento juurde minna mille pealt sain selle aju ja tõin puuduoleva immoploki ja võtme ära. (kompunn siis ikkagi 1.3 L pritsepea, mitte 1.4 nagu algul arvasin, aju 1.8 1995 aasta vento pealt).
Teipisin võtme immo rõnga sisse ja ühendasin vajaminevad juhtmed.
Tulemus oli esimese käivitusega selline(uusi summuteid ei ole veel küljes, sealt ka müra ja vabandan ebatsensuurse sõnavara pärast - selline õnnestumine lihtsalt paneb tahtmatuid asju ütlema.
Video:
https://youtu.be/xGedxWvpT5g
Lisan ka pildimaterjali, kus on juba läpakas järel ja diagnostiga näitas kõiki parameetreid ja asju. Selle ajuga näeb Delphi diagnostikaga päris palju kuidas süsteem töötab.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 198
- Joined: Sun Oct 19, 2014 2:05 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Kas sa rauda pole mõelnud natuke kaasa aidata. Tähendab panna suuremad kolvid ja freesida kaasi? Siis saaks eriti hea.
PS! Tulevikus kui peaks immodega probleem olema, anna teada. Võib-olla saan aidata. Ennem sai tegeletud nendega natuke.
PS! Tulevikus kui peaks immodega probleem olema, anna teada. Võib-olla saan aidata. Ennem sai tegeletud nendega natuke.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Arvan, et tulemus ei vääri vaeva - sapakas läheb originaalosadegagi väga hästi edasi, korras karpaga - kuigi jah, elektrooniline süüde ja sissepritse muudab asja veelgi erksamaks. Kui klapid peavad ja mootor tihe siis pole mõtet näppida. Sellisel juhul lihtsam juba VAZi mootor installida, mis küllaltki lihtne.sapikafänn wrote:Kas sa rauda pole mõelnud natuke kaasa aidata. Tähendab panna suuremad kolvid ja freesida kaasi? Siis saaks eriti hea.
PS! Tulevikus kui peaks immodega probleem olema, anna teada. Võib-olla saan aidata. Ennem sai tegeletud nendega natuke.
Pigem olen teinud asja mugavaks, töökindlaks ja ilusaks. Auto välisilme ergutamiseks on plaanis veel mõned viisakad kleebised paigaldada aga seda peale poleerimist, mis juhtub kunagi, paari nädala pärast.
Seekord on õnneks immo järgi, hea ja ei tõrgu. Jätan nii nagu on, kiibi liimin korralikult võru sisse kinni.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Noniinonii, sapika lugu on sealmaal, et eile toimus esimene käivitamine uue summutiga.
Proovin hiljem video ka üles laadida, et mis võimalused sellel summutil on ja kui vaikne ta on, või kui lärmakas ta võib olla, kui vaakumiga aktuaator ühe klapi lahti tõmbab.
Ja seda ka, miks on sellel otstes süüteküünlad.
Kütusepritse käib ülimalt eeskujulikult, mootori soojenedes vajuvad pöörded 850rpm peale ja hoiab seda isegi suuri voolutarbijaid, tulesid jms. järgi lülitades. Olen väga rahul.
Kiirendus paranes tunduvalt, lambda andur on ka nüüd uus küttega BOSCHi andur (vana oli ilma kütteta ja ei sobi sellele ajule) ning kui olen summuti "puhtaks sõitnud" u 100...200 km siis panen anduri külge. Eks siis läheb minek veelgi paremaks.
Hetkel ei julge andurit veel panna sest summuti torudes võib olla mingit sodi ja anduri ära rikkuda.
Seda sapakat on võimalik showd tegemas näha 21.04.2018 Kiltsi Haapsalu.
Ürituse
Algus 11:00
Lõpp 18:00
http://www.driftime.ee/events/avalaks-2 ... fti-trenn/
Tellisin ka taha uued amordid ja jäigad vedrud (koos kaitsekummidega ja puksidega) ning need lähevad järgmine nädal alla. Tänud Ahtile, koodide jagamise eest!
Proovin hiljem video ka üles laadida, et mis võimalused sellel summutil on ja kui vaikne ta on, või kui lärmakas ta võib olla, kui vaakumiga aktuaator ühe klapi lahti tõmbab.
Ja seda ka, miks on sellel otstes süüteküünlad.
Kütusepritse käib ülimalt eeskujulikult, mootori soojenedes vajuvad pöörded 850rpm peale ja hoiab seda isegi suuri voolutarbijaid, tulesid jms. järgi lülitades. Olen väga rahul.
Kiirendus paranes tunduvalt, lambda andur on ka nüüd uus küttega BOSCHi andur (vana oli ilma kütteta ja ei sobi sellele ajule) ning kui olen summuti "puhtaks sõitnud" u 100...200 km siis panen anduri külge. Eks siis läheb minek veelgi paremaks.
Hetkel ei julge andurit veel panna sest summuti torudes võib olla mingit sodi ja anduri ära rikkuda.
Seda sapakat on võimalik showd tegemas näha 21.04.2018 Kiltsi Haapsalu.
Ürituse
Algus 11:00
Lõpp 18:00
http://www.driftime.ee/events/avalaks-2 ... fti-trenn/
Tellisin ka taha uued amordid ja jäigad vedrud (koos kaitsekummidega ja puksidega) ning need lähevad järgmine nädal alla. Tänud Ahtile, koodide jagamise eest!
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Kleepida pole veel jõudnud, auto igapäevases kasutuses ja võtab kütust ainult 6 sajale, niiet mehed, Golfi monopritsed peale, karpa on minevik
-
- Posts: 51
- Joined: Sun Aug 06, 2017 9:51 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Elva
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Mõnus äiksepilv! Väga kena!
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
On jah, tänan.Rudolf wrote:Mõnus äiksepilv! Väga kena!
Mainin ära, et need laigud asfaldil ei ole sapaka mingi leke - see on lekkevaba auto. Opelil ajas paak diislit ühest servast veidi läbi mis sulatas asfalti üles
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Need uued Skoda tagumised amordid ja vedrud on küll luksuslikud (panin jäigemad vedrud) tagaosa ei ole nii alla vajunud enam, auto ei vetru sõites üles alla, stabiilsem ja vaiksem.
Ilmad on nii soojaks läinud et nüüd tuleb eest pagasipuumist soojendus välja tõsta ja suveks ruumi teha, saab midagi reisile kaasa ka võtta sest katuseraami ju pole veel küljes.
Ilmad on nii soojaks läinud et nüüd tuleb eest pagasipuumist soojendus välja tõsta ja suveks ruumi teha, saab midagi reisile kaasa ka võtta sest katuseraami ju pole veel küljes.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Pildid ka:
Tegin amortidele alla uue kinnituse ka, sest ma ei leidnud sinna kuidagi sobivaid pukse...
Tegin amortidele alla uue kinnituse ka, sest ma ei leidnud sinna kuidagi sobivaid pukse...
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Täna sai tehtud proovisõite ja süüdet reguleeritud. Tulemus - null, midagi ei muutu. Tegin seda jagaja oktaanikorrektoriga, plussist miinuseni aga ei midagi, ikka ühtmoodi astub edasi.
Ehk saab kogunemise ajal keegi head nõu anda, mis teha ja palju vaja keerata oleks.
Küsimus ka laiale ringile - millepärast mul ühes silindris(nr.1) on küünal hõõgunud?
Teistes kolmes silindris on elektroodid ilusad helepruunid aga esimeses oleval küünlal välimine elektroodi vastus helevalge. Märgin ära, et masinal on monopritse. Umbes nagu karpa (eraldi pihusteid enam pole).
Millega see seletatav oleks ja kas peab hakkama mootori remondile mõtlema?
Ehk saab kogunemise ajal keegi head nõu anda, mis teha ja palju vaja keerata oleks.
Küsimus ka laiale ringile - millepärast mul ühes silindris(nr.1) on küünal hõõgunud?
Teistes kolmes silindris on elektroodid ilusad helepruunid aga esimeses oleval küünlal välimine elektroodi vastus helevalge. Märgin ära, et masinal on monopritse. Umbes nagu karpa (eraldi pihusteid enam pole).
Millega see seletatav oleks ja kas peab hakkama mootori remondile mõtlema?
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Valge on elektrood või portselan?
Mitu kraadi oktaankorrektorist reguleerida saab?
Mitu kraadi oktaankorrektorist reguleerida saab?
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
AhtiH wrote:Valge on elektrood või portselan?
Mitu kraadi oktaankorrektorist reguleerida saab?
Ma ei ole jõudnud täpsel mõõta, palju keerata saab. Aga süüde oli siiani tehase märgi (rihmaratta märgi) järgi paigas. Sättisin nüüd veidi veel varasemaks ja tundub, et läheb kergemini pöördesse ja ei paugu enam (vahepeal tagus sisselaskesse, segu alles põles kui uus sisselasketakt hakkas).
Küünlad sellised:
Vasakul siis esimese silindri oma, teise kolmanda ja neljanda. Valged on vasaku kaane omad, seal on suurem kuumus. Parema mootoripoole küünlad on ilusad pruunid.
Aga miks vasakul sellised võivad olla, millest tingituna?
Pilte ka:
See ei ole minu enda välja mõeldud kujundus vaid idee saadi Smokehuntersite endise Mustangi pealt.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Kalle 3A3-966B 72'
Pildi järgi ütleks, et oktaankorrektorist saab reguleerida +/-3 kraadi. Sellest jääb aga väheks ja pigem vaja umbes 10 kraadi veel varasemaks keerata.
Iseasi on see, kuidas sul süüte reguleerimine üldse käib. Jagaja ei ole ju originaal ja reguleerib elektrooniliselt? Mõõda pööretega kui palju süütenurk tegelikult on.
Ja ühe pea küünlad on valged tõenäoliselt ikkagi lahjast segust. Kütus ei jaotu äkki ühtlaselt silindrite vahel.
Iseasi on see, kuidas sul süüte reguleerimine üldse käib. Jagaja ei ole ju originaal ja reguleerib elektrooniliselt? Mõõda pööretega kui palju süütenurk tegelikult on.
Ja ühe pea küünlad on valged tõenäoliselt ikkagi lahjast segust. Kütus ei jaotu äkki ühtlaselt silindrite vahel.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest