Ventilaatori panin umbes 10% käima. Ja temperatuurinäidiku näit hakkas umbes 10sekundi jooksul langema(mootoris oli külmem õli).
Mõne hetke pärast hakkas temp. jõudsasti kasvama trassis ja 10minuti pärast oli temp. 45 kraadi peal. Ja juba olin täiesti rahul, sest salongi puhus mõnusat ühtlast sooja õhku

20 min kohapeal käimist ja temp. saavutas 80 kraadi ja salong oli juba päris soe. Esiaknale puhus samuti kuuma õhku.
966-l on veel selline süsteem mis suunab klapiga sooja õhku käigukangi tunnelisse. Käsipiduri kangi vahelt puhub sooja õhku, ja tagaistujate jalgade peale puhub ka.
Homme tahaks ka sõiduproovi teha, siis näeb kuidas klaasid puhta hoiab ja kas õues miinuskraadidega ka asi effektiivne on.
Ehitustöö on vilju kandnud, hetkel ei ole diiselsoojendit vajagi.
Õli soojendab väga väga hästi ja mootori temp. seetõttu ei kannatanud.