Esimese asjana võtsin ette pidurid, kus vajas vahetust piduri peasilinder. Puhusin olemasoleva pidurisüsteemi vanast lögast õhuga puhtaks ja panin uue psk pidudrivedeliku sisse. Praegu töötavad pidurid väga hästi, kusjuures isegi käsipidur töötab algusest peale.
Üheks probleemiks osutus veel generaatori laadimise puudulikkus. Selle lahendus seisnes relee kontaktide puhastamises. Nüüd generaator laeb, aga tühikäigul on laadimispinge 12.5, seevastu pööretel on 14,3. Kas tühikäigul madal laadimispinge on normaalne või annab kuskilt midagi kruttida ?
Kuna mootor pole algselt õigesti käinud ja ise ka mootoritest suurt ei jaga siis oleme proovinud igasuguseid variante. Niipalju ma ikka jagan, et mootori tööks on vaja bensiini ja õhku, selle süütamiseks korraliku sädet. Nüüd ei teagi mida puudu või üle on. Ära sai vahetatud õli, loomulikult sai ka alumine rihmaratas ning ära puhastatud õlitsentrifugaal. Vahetatud sai ka küünlaid, täpselt ei mäleta enam mitmes komplekt juba peal on, aga ilmselt nende viga ei saa olla. Praegu on peal Ngk küünlad mitte, et vene omasid võtta pole. Autoga sai kaasa ka hunniku juppe, kust leidsin ka tuttuue rasvapaberi sees oleva jagaja koos kaanega. Olen proovinud vahetada mitmeid erinevaid detaile mootori juures, klapid on reguleeritud, aga käima ta pole õigesti siiamaani hakanud. Mootori tööst saate aimu videost, mille ma ka siia lisan.
Kere on üllatavalt heas seisus, üksikuid roostetäppe ikka leiab, kuid läbivat roostet pole tuvastanud. Põhjus kere heas seisukorras on see, et endine omanik on auto nö. ära konserveerinud. Õlitamisega on natuke liiale mindud, sest mõnes kohas on seda tökatit liiga palju ning peab bensuse kaltsuga puhtaks nühkima (pildil ukse alumised servad). Kõrvalistuja poolne aknatõstuki mehhanism sai ka otsa kui akna alla väntasin ning ust kinni tõmmates jäi ka pihku sisemine ukselink.
Praegu ongi põhiline probleem mootori käimine. Teadaolevalt on tal peal kahe lõõriga karburaator, mis tundub olevat seal juba sünnist saati, sest vaheflantsi ei tuvastanud olevat. Paraku on kõik võimalik.
Kevadeks on plaan auto legaalselt liikuma saada, hetkel ongi ainuke probleem mootori käimine. Huvitav on see, et kui tooreklapp on peal, siis sõidab, käib enam vähem. Kuid kui tooreklapi maha võtad siis paugub ja turtsub nii mis hirmus. Ise pole siiamaani õiget diagnoosi suutnud leida, miks mootor ei tööta. Kellel on häid ideid pakkuda, võib julgelt seda teha. Teema tegemise põhjus seisnebki selles, et foorumist abi saada ja remondi päevikut pidada, et teistel oleks auto käekäiku tore jälgida, vot tak.
Mõned pildid:






Video mootori käimisest:
https://drive.google.com/file/d/0By2Gh0 ... diajg/view