metsamees wrote:Tööriistakomplekt, jupp juhet ja varuratas peaks enam-vähem piisav komplekt olema. Korras auto, mis seal ikka juhtuda saab. No ja siis veel võiks kaasas olla valmisolek, et PÄRIS õigel ajal ei pruugi sihtkohta jõuda.
Täiendan sapikaga reisileminekuks vajaminevate asjade nimekirja veidi
1) Vaja läheb kindlapeale varu-generaatoririhma, minuoma kadus pooleteepeal ja kuna tarkpea pole jõudnud panna mootoriruumi katet ka karteripõhja külge siis lipsas rihm autoalt välja maanteele ja tagasõitja nägi veel kuidas rihm kiirelt liikus läbi kraavi ja heki kaugele heinamaale...otsingud ei kandnud vilja.
Niisiis veeres sapikas 15km BMW slepis koju.
2) Sapika käigukasti kaugjuhtimisvarda leevenduspuksi remontimiseks vajalikke tööriistu/polte:
...terve tee koju tuli sidurit all hoida, sest käiguhoovastiku vahekummipuks andis (arvatavasti) otsad. Tutikas. Käiguvarras liigub ette taha vasakule paremale aga tagant on ühendus kuskilt katkenud. Loodetavasti pole k. kast katki...
Kolmas käik jäi sisse ja sealt võib järeldada ka, et pöörded läksid maanteel liigsuurek mis põhjustas veidi lõdva gen. rihma mahalendamise (aku tulest sain aru, et ei lae, õnneks see toimib ilusti).
Tänasega on selge et pritset tuleb reguleerida vastavusse selle 1.2L mootoriga.
Sõidusegu on liigrikas. Kütusekulu arvestasin keskeltläbi 15L/100km kohta.
Õhulugejas on õnneks selline reguleerimisvõimalus täitsa olemas(ühe vedru pingsust tuleb muuta ja seal hammastega regulaator).