
metsamees zaz968m 1990
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: metsamees zaz968m 1990
Minul värvi suhtes pretensioonid puuduvad.
tore vaadata auto edeneb, jõudu!

-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: metsamees zaz968m 1990
Hea uudis on see, et tõepoolest, mootor enam üle ei kuumene.
Tänaseks läbisõiduks kujunes umbes 50 km.
Bensiinipumba membraani,pool liitrit piduriõli,kütusefiltri, pesuõli ja uue sisse mineva õli ostsin ära.
Bensiinivoolikule panin filtri vahele.
Rohkem häid uudiseid ei ole.
Piduripedaal on kahtlaselt pehme.
Kusagilt tagant poolt tuleb hullemat laagri ulumist. Taga paremal pool vahetasin rattalaagrid ära. Vaiksemaks ei jäänud. Hetkel hoian ainult pöialt et see hääl diffrist ei tuleks.
Mingi jama on sädemega. Poole sõidu pealt kaob ära, tükk aega on läinud, ja siis tekib jälle tagasi. 3 korda juhtus maale sõidu jooksul. Samas kui olemas on käib mootor korralikult. Vahele ei jäta, jõudu on ja siis ühel hetkel visab lihtsalt lusika nurka.
Algus oli tore, aga mingil hetkel hakkas tekkima tunne, et sõidan bensiini tsisternis seespool. Rämeda bensiini odoori viskas salongi. Ühesõnaga, üks augukene paagi põhjas oli ikka tinutamata jäänud. Nüüd on seal kah tina peal. Bensiinipaaki vist ei hakkagi enne korralikult tagasi panema, kui müraisolatsioon kah tehtud on.
Tundub et on paras aeg selle projektiga tempot maha võtta.
Küsimus targematele peadele: Kas tagumiste rehvide kõrguse vahe võib panna diffri kõvasti mürisema? Just praegu tekkis selline hüpotees. Rehvid on mul ju veel korralike vastu vahetamata.
Tänaseks läbisõiduks kujunes umbes 50 km.
Bensiinipumba membraani,pool liitrit piduriõli,kütusefiltri, pesuõli ja uue sisse mineva õli ostsin ära.
Bensiinivoolikule panin filtri vahele.
Rohkem häid uudiseid ei ole.
Piduripedaal on kahtlaselt pehme.
Kusagilt tagant poolt tuleb hullemat laagri ulumist. Taga paremal pool vahetasin rattalaagrid ära. Vaiksemaks ei jäänud. Hetkel hoian ainult pöialt et see hääl diffrist ei tuleks.
Mingi jama on sädemega. Poole sõidu pealt kaob ära, tükk aega on läinud, ja siis tekib jälle tagasi. 3 korda juhtus maale sõidu jooksul. Samas kui olemas on käib mootor korralikult. Vahele ei jäta, jõudu on ja siis ühel hetkel visab lihtsalt lusika nurka.
Algus oli tore, aga mingil hetkel hakkas tekkima tunne, et sõidan bensiini tsisternis seespool. Rämeda bensiini odoori viskas salongi. Ühesõnaga, üks augukene paagi põhjas oli ikka tinutamata jäänud. Nüüd on seal kah tina peal. Bensiinipaaki vist ei hakkagi enne korralikult tagasi panema, kui müraisolatsioon kah tehtud on.
Tundub et on paras aeg selle projektiga tempot maha võtta.
Küsimus targematele peadele: Kas tagumiste rehvide kõrguse vahe võib panna diffri kõvasti mürisema? Just praegu tekkis selline hüpotees. Rehvid on mul ju veel korralike vastu vahetamata.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: metsamees zaz968m 1990
Kui sul on taga vasak ja parem erineva labimõõduga siis see mõjutab küll. Aga pigem võiks see olla tagajärg mitte põhjus.
Gaasi andes või maha lastes hääl muutub? Ja hoo pealt sidurit lahutades peaks hääl alles jääma juhul kui rattalaagri viga.
Gaasi andes või maha lastes hääl muutub? Ja hoo pealt sidurit lahutades peaks hääl alles jääma juhul kui rattalaagri viga.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: metsamees zaz968m 1990
Hoopealt sidurit lahutades jääb hääl samaks, gaasi andes midagi ei muutu. Samas ei muutu midagi ka hoo pealt rooliga vasakule-paremale jõnksutades. Peab ikka vasaku poole kah lahti võtma. Äkki pääsen lihtsalt lahtise piduriklotsi kattega(kuigi ratas tuliseks ei lähe).
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: metsamees zaz968m 1990
Ratast keerutades saad kohe aru kas rattalaager on vigane.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: metsamees zaz968m 1990
Oligi rattalaager. Vasak sisemine. Selle vahetasin ära ja nüüd annan rohelisele vähemalt kuni nädalavahetuseni puhkust. Alates eilsest sõidan kollasega.
-
- Posts: 684
- Joined: Mon Aug 18, 2008 9:47 am
- Maakond: Viljandimaa
- Location: Abja-Paluoja / Viljandi
- Contact:
Re: metsamees zaz968m 1990
Ja musta sapikat näete, siis on arvatavasti Kalle omasipelgas wrote:Jõudu ja jaksu aga võõras on ikkagi.
Roheline ju Tiidu värv ja Kollane Mardi...

-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: metsamees zaz968m 1990
Rohelise toreduse ajasin talvitumiskohast välja täna. Käima läks isegi päris viisakalt.
Õlivahetuse tegin lõpuks ära. Vana õli välja, pesuõli sisse, veerand tundi käimist, rihmaratta sisemuse puhastamine ja seejärel mingi suvaline täissünt õli sisse. Eks näis kas saan lähiajal saalesid vahetada või läks õnneks.
Piduri torud ja voolikud kiskusin kõik auto küljest ära. Seejärel otsisin välja varudest uued voolikud ja siis läks väheke vandumiseks.
Ühest Ü tähega algava nimega poest ostsin tagumised voolikud, 2 tk. Otseloomulikult sain ühe poole omad. Äge !
Ühest teisest Tartu poest lasin tellida sapika esimesed pidurivoolikud. Kaua oodatud, 32€ eest välja lunastatud ja kui lähemalt vaatama hakkasin siis hoopis LUAZ-i omad saadud. Veel ägedam !!
Pidurite kallal nokitsedes jäi silma, et üks šarniiri kaitsekumm on katki.
Esimestest rattakoobastest leidsin veel kohti, mis keevitust tahavad.
Ühe velje puhastasin suuremast roostest ära ja pinseldasin roostemuunduriga üle.
Rohkem täna ei jõudnudki.
Õlivahetuse tegin lõpuks ära. Vana õli välja, pesuõli sisse, veerand tundi käimist, rihmaratta sisemuse puhastamine ja seejärel mingi suvaline täissünt õli sisse. Eks näis kas saan lähiajal saalesid vahetada või läks õnneks.
Piduri torud ja voolikud kiskusin kõik auto küljest ära. Seejärel otsisin välja varudest uued voolikud ja siis läks väheke vandumiseks.
Ühest Ü tähega algava nimega poest ostsin tagumised voolikud, 2 tk. Otseloomulikult sain ühe poole omad. Äge !
Ühest teisest Tartu poest lasin tellida sapika esimesed pidurivoolikud. Kaua oodatud, 32€ eest välja lunastatud ja kui lähemalt vaatama hakkasin siis hoopis LUAZ-i omad saadud. Veel ägedam !!
Pidurite kallal nokitsedes jäi silma, et üks šarniiri kaitsekumm on katki.
Esimestest rattakoobastest leidsin veel kohti, mis keevitust tahavad.
Ühe velje puhastasin suuremast roostest ära ja pinseldasin roostemuunduriga üle.
Rohkem täna ei jõudnudki.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: metsamees zaz968m 1990
Täiendasin varusid, ostsin piduritorud ära. 1.5€ meeter. Tasub lugeda Kuldset börsi vahest.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: metsamees zaz968m 1990
Ma ei tea, kas sapika piduritorude tegemine peabki olema selline piin, aga praktiliselt terve õhtu kulus ära 5 toru tegemise peale.
Toru, mis eile ostetud sai- peaks mainima et see oli kõike muud, kui pehme. Et ta üldse töödeldavaks muutuks, pidi teda gaasipliidil soojendama. Järgmiseks üllatuseks oli biltema piduriotste tegemise komplekti tõrge. August kirjaga 3/16, mis silma järgi oleks võinud toru kinni hoida libises toru igatahes enne välja, kui ots tehtud sai. Naabrimehe käest sain teise samasuguse tööriista, mis käitus täpselt samamoodi. Lõpuks sain otsad tehtud meetodil, et toru tööriista vahele ja seejärel kogu see kupatus suurte kruustangide vahele. Isegi siis õnnestus koonusele nii mõnigi kord mõra sisse tekitada enne, kui korralikult laiaks vajutatud sai. Kui torudest juba tänaseks küllalt oli saanud, puhastasin järgmise velje suuremast roostest ära ja katsin roostemuunduriga. Homme vist tööd jätkuvad.
Toru, mis eile ostetud sai- peaks mainima et see oli kõike muud, kui pehme. Et ta üldse töödeldavaks muutuks, pidi teda gaasipliidil soojendama. Järgmiseks üllatuseks oli biltema piduriotste tegemise komplekti tõrge. August kirjaga 3/16, mis silma järgi oleks võinud toru kinni hoida libises toru igatahes enne välja, kui ots tehtud sai. Naabrimehe käest sain teise samasuguse tööriista, mis käitus täpselt samamoodi. Lõpuks sain otsad tehtud meetodil, et toru tööriista vahele ja seejärel kogu see kupatus suurte kruustangide vahele. Isegi siis õnnestus koonusele nii mõnigi kord mõra sisse tekitada enne, kui korralikult laiaks vajutatud sai. Kui torudest juba tänaseks küllalt oli saanud, puhastasin järgmise velje suuremast roostest ära ja katsin roostemuunduriga. Homme vist tööd jätkuvad.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: metsamees zaz968m 1990
Osta korralikku vasktoru ja ei pea sellist vaeva nägema.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: metsamees zaz968m 1990
Järgmine kord ostangi. Lihtsalt omalegi üllatuseks avastasin, et isegi nii lihtsa asjaga nagu 6mm vasktoru on võimalik ämbrisse astuda.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: metsamees zaz968m 1990
Tagumise otsa piduritorustik hakkab tasapisi valmima. Eile õnnestus mõni tund auto all veeta.
Esimesed voolikud pidid ka poes juba mind ootama. Mingi fiati omad + ühes otsas vahetükk. Esmaspäeval toon ära, siis saab täpsemalt kirjutada.
Esimesed voolikud pidid ka poes juba mind ootama. Mingi fiati omad + ühes otsas vahetükk. Esmaspäeval toon ära, siis saab täpsemalt kirjutada.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: metsamees zaz968m 1990
Tõin ära esimesed pidurivoolikud ja keerasin need ka auto külge.
Voolikute koti pealt vaatas vastu kood C81104ABE.http://www.autovaruosadonline.ee/abe-3328522.html Ei mingit eksootikat, tegemist on VW polo voolikutega. Lisaks anti kaasa vask seib ja vahetükk et voolik sapika piduritoruga kokku sobiks.
Keere tõepoolest klappis. Kahjuks oli koonus vale pidi ja seoses sellega pidin toru otsad uuesti tegema.

Hea, et toruotste tegemise komplekt veel käepärast oli.
Õhutamiseni täna veel ei jõudnud. Küll aga sain ära vahetatud vasakpoolsed šarniiri kaitsekummid. Jälle üks töö vähem teha.
Voolikute koti pealt vaatas vastu kood C81104ABE.http://www.autovaruosadonline.ee/abe-3328522.html Ei mingit eksootikat, tegemist on VW polo voolikutega. Lisaks anti kaasa vask seib ja vahetükk et voolik sapika piduritoruga kokku sobiks.
Keere tõepoolest klappis. Kahjuks oli koonus vale pidi ja seoses sellega pidin toru otsad uuesti tegema.


Hea, et toruotste tegemise komplekt veel käepärast oli.
Õhutamiseni täna veel ei jõudnud. Küll aga sain ära vahetatud vasakpoolsed šarniiri kaitsekummid. Jälle üks töö vähem teha.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 4 guests