Tuust 968m roheline Konn 86
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Täna saabus Hong-kongist jõulukingitus
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Mu samalaadne kingitus seisab juba mitu kuud riiulis koos kontrolleriks mineva Arduinoga.
Kes enne külge saab?
Kes enne külge saab?
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Peaks vahepeal remondipäevikusse ka midagi kirjutama.
Eriti aktiivselt pole tegutsenud, kuid midagi siiski.
Esiosa on pulkadeks lahti. Asendasin rooste uue plekiga.
Keevitasin uue pakiruumi põranda, tulede ümbrused, amordi pesa ümbrused ja muid kohti siin seal.
Täna proovisin roostes vigurite puhastamist elektrolüüsiga, toimib üli hästi.
Paar kehva pilti. Ühel heal päeval, objektil olles, jäin nurgas urisevat gaasipuhurit jõllitama ja sündis idee.
Prooviks ehitada gero gaasiküttele. Süsteem jääks kõik samaks, aga eelised on mitmeid.
Pole mingit jama bensiini ette pumpamisega, garpa ummistumisega ja tahmaga. Lisaks tekib soojuse reguleerimis võimalus.
Miinuseks on gaasiballoonile kaotatud ruum pakiruumis.
Eriti aktiivselt pole tegutsenud, kuid midagi siiski.
Esiosa on pulkadeks lahti. Asendasin rooste uue plekiga.
Keevitasin uue pakiruumi põranda, tulede ümbrused, amordi pesa ümbrused ja muid kohti siin seal.
Täna proovisin roostes vigurite puhastamist elektrolüüsiga, toimib üli hästi.
Paar kehva pilti. Ühel heal päeval, objektil olles, jäin nurgas urisevat gaasipuhurit jõllitama ja sündis idee.
Prooviks ehitada gero gaasiküttele. Süsteem jääks kõik samaks, aga eelised on mitmeid.
Pole mingit jama bensiini ette pumpamisega, garpa ummistumisega ja tahmaga. Lisaks tekib soojuse reguleerimis võimalus.
Miinuseks on gaasiballoonile kaotatud ruum pakiruumis.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 198
- Joined: Sun Oct 19, 2014 2:05 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Vene ja Ukraina sapaka foorumites olen juba ennem näinud pilte, kus väike gaasiballoon autos. Gaasi süütavad ringi tehtud süüteküünlaga. Müüakse ka sellist rem. komplekti, kus sees süütepool, küünlajuhe, küünal, gaasireduktor, temperatuuri andur koos temperatuuri regulaatoriga.
Üks sellekohane teema: http://zaz.kiev.ua/forum/viewtopic.php? ... sc&start=0
Ise mõtlesin, et mis siis saab kui gaas ei peaks kohe süttima(süütepooliga mingi jama)? Siis gaas koguneb kapoti alla. Ja kui lõpuks sütib, siis peaks seal kapoti all korralik pauk käima. Ja teine asi, et tõenäoliselt võib gaasi haisu salongi immitseda.
Üks sellekohane teema: http://zaz.kiev.ua/forum/viewtopic.php? ... sc&start=0
Ise mõtlesin, et mis siis saab kui gaas ei peaks kohe süttima(süütepooliga mingi jama)? Siis gaas koguneb kapoti alla. Ja kui lõpuks sütib, siis peaks seal kapoti all korralik pauk käima. Ja teine asi, et tõenäoliselt võib gaasi haisu salongi immitseda.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Keretööde osas olen mõlgutanud mõtteid, pidanud nõu ja uurinud foorumitest, et milliseid vahendeid ja mis järjekorras kasutada. Tulemus on see, et nii palju, kui on arvajaid on ka erinevaid soovitusi ja nn õigeid järjekordi.
Kuna teen töid jupi kaupa, (osalt tingitud ruumi ja aja puudusest, ning välis temperatuurist sõltuvana,) siis teen erinevad kere piirkonnad erinevalt, et hiljem ise hinnata, mis õigem.
Kuna teen töid jupi kaupa, (osalt tingitud ruumi ja aja puudusest, ning välis temperatuurist sõltuvana,) siis teen erinevad kere piirkonnad erinevalt, et hiljem ise hinnata, mis õigem.
Last edited by tuust on Wed Apr 13, 2016 8:25 pm, edited 1 time in total.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Tegin väikse seeria eilsest ja tänasest tööst.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Tavaliselt on nii, et mida rohkem teed, seda vähem jääb teha.
Minu sapikul aga tuleb iga minutiga tööd juurde.
Juba tundub, et saab asja, aga näe kurja ikka läheb kuskilt kruvikas läbi põhja vms.
Hetkeseis selline, et üks pool põhjast puhastatud ja rooste asendatud plekiga ning kõik see käidud roostemuunduriga üle. Teine pool läheb hommikul käiku.
Pilti kah Täna lasin teha ka õlivoolikud uue radika jaoks, pilti ehk homme.
Minu sapikul aga tuleb iga minutiga tööd juurde.
Juba tundub, et saab asja, aga näe kurja ikka läheb kuskilt kruvikas läbi põhja vms.
Hetkeseis selline, et üks pool põhjast puhastatud ja rooste asendatud plekiga ning kõik see käidud roostemuunduriga üle. Teine pool läheb hommikul käiku.
Pilti kah Täna lasin teha ka õlivoolikud uue radika jaoks, pilti ehk homme.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Keevitustööd tehtud, kokku kulus 2.5m2 uut plekki. Praktiliselt kogu kere sai uputatud roostemuundurisse.
Põhjaalune on nüüdseks täielikult valmis. Kivikaitse peal ja sillad uuesti alla krutitud.
Uued said veetud kõik piduritorud pluss voolikud.
Siduri toru läks ka põhja alla, originaal jooksis läbi salongi.
Vahetasin ühe pooltelje risti.
Rooliotsad said uued kausid ja mõni ka munaka. Kapotialune on valmis, ahi vaid veel puudu.
Roolikarp sai remonditud ning sisse läksid uued simmerid. Salong sai ka kivikaitse ja kattevärvi. Tagumise istme alune lihtsalt kivikaitse. Nüüdseks masin jälle ratastel tagasi ja ootab kere värvimist.
Põhjaalune on nüüdseks täielikult valmis. Kivikaitse peal ja sillad uuesti alla krutitud.
Uued said veetud kõik piduritorud pluss voolikud.
Siduri toru läks ka põhja alla, originaal jooksis läbi salongi.
Vahetasin ühe pooltelje risti.
Rooliotsad said uued kausid ja mõni ka munaka. Kapotialune on valmis, ahi vaid veel puudu.
Roolikarp sai remonditud ning sisse läksid uued simmerid. Salong sai ka kivikaitse ja kattevärvi. Tagumise istme alune lihtsalt kivikaitse. Nüüdseks masin jälle ratastel tagasi ja ootab kere värvimist.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Lõpuks saabus järgmine verstapost, mootor sai valmis ja tööle.
Algul oli plaan lihtsalt mootor üle vaadata ja vahetada tihendid, kuid lõpuks sai ehitatud ikka korralikult.
Sisse läksid uued raamsaaled, kepsusaaled (lääne toodang),uued silindrid, uued silindri pead ja klapid, ning õlipump. Keermeid sai ka korralikult puuritud. Otsakaane poltidest hoidsid vaid kolm, seega läksid asemele m8 poldid. Käigukast sai uued pooltelje kummid ja sünteetilise õli (kas see just kõige õigem tegu oli, see selgub hiljem).
Nii, aga seda lõbu polnud kauaks. Panin mootori tööle, lasin tühikäigul mõne minuti tuksuda ja käis pauk. Neljanda silindri sisselaske nookur läks pooleks. Miks nii juhtus, seda ei teagi. Klappi kõveraks ei löönud ja kolvil polnud jälgegi. Leidsin vaid kõvera tõukurvarda.
Algul oli plaan lihtsalt mootor üle vaadata ja vahetada tihendid, kuid lõpuks sai ehitatud ikka korralikult.
Sisse läksid uued raamsaaled, kepsusaaled (lääne toodang),uued silindrid, uued silindri pead ja klapid, ning õlipump. Keermeid sai ka korralikult puuritud. Otsakaane poltidest hoidsid vaid kolm, seega läksid asemele m8 poldid. Käigukast sai uued pooltelje kummid ja sünteetilise õli (kas see just kõige õigem tegu oli, see selgub hiljem).
Nii, aga seda lõbu polnud kauaks. Panin mootori tööle, lasin tühikäigul mõne minuti tuksuda ja käis pauk. Neljanda silindri sisselaske nookur läks pooleks. Miks nii juhtus, seda ei teagi. Klappi kõveraks ei löönud ja kolvil polnud jälgegi. Leidsin vaid kõvera tõukurvarda.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Juhtub sul ka ikka neid "pisikesi tagasilööke"...
Edu igatahes !
Edu igatahes !
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Nii, täna veeretasin silindripead kätevahel nii ja naapidi,aga ei leidnud viga.
Panin siis kõik kokku tagasi ja umbes kolm minutit hiljem käis jälle pauk.
Minu nõu oli otsas ja tegin kõne endast targemale ja viga sai leitud.
Klapi säär kiilus paisudes juhtpuksi kinni. Nüüd on kaks varjanti, kas on klapisäär liiga jäme, või juhtpuks liiga tihe.
Võtsin siis kätte ja hakkasin klapisääri mikromeetriga mõõtma.
Tulemused: kinnikiilunud sisselaske klapil 7.97mm. Uus sisselaske klapp 7.96mm. Vana sisselaske klapp 7.96mm.
Uus väljalaske klapp 7.93mm. Vana väljalaske klapp 7.93mm.
Mõõtsin ära terve hunniku klappe, et mõõtmis viga vältida, kuid erinev oligi vaid kinnikiilunud klapi mõõt.
Nüüd pilt selge ja sisse läheb uus klapp. Natuke uskumatu tundub, et kinnikiilumist põhjustab imeväike 0.01mm ne erinevus, kuid nii ilmselt on.
Panin siis kõik kokku tagasi ja umbes kolm minutit hiljem käis jälle pauk.
Minu nõu oli otsas ja tegin kõne endast targemale ja viga sai leitud.
Klapi säär kiilus paisudes juhtpuksi kinni. Nüüd on kaks varjanti, kas on klapisäär liiga jäme, või juhtpuks liiga tihe.
Võtsin siis kätte ja hakkasin klapisääri mikromeetriga mõõtma.
Tulemused: kinnikiilunud sisselaske klapil 7.97mm. Uus sisselaske klapp 7.96mm. Vana sisselaske klapp 7.96mm.
Uus väljalaske klapp 7.93mm. Vana väljalaske klapp 7.93mm.
Mõõtsin ära terve hunniku klappe, et mõõtmis viga vältida, kuid erinev oligi vaid kinnikiilunud klapi mõõt.
Nüüd pilt selge ja sisse läheb uus klapp. Natuke uskumatu tundub, et kinnikiilumist põhjustab imeväike 0.01mm ne erinevus, kuid nii ilmselt on.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Last edited by tuust on Thu May 19, 2016 6:17 am, edited 1 time in total.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Ma arvan, et ikkagi viga pigem juhtpuksis kui klapis. Vahe nii väike, et väga ei usu aga mine tea.
Teoreetiliselt muidugi võimalik, et kõnealune klapp vähe teisest materjalist ja paisub erinevalt. Samas kui paned vähe kulunud säärega klapi siis võib ka hea saada.
Pane klapp juhtpuksi sisse ja proovi loksutada kõrvale. Võrdle teiste silindritega ja samas puksis teise klapiga.
Kui sul kellindikaator ja kinnitamise võimalus siis saad ka lõtku mõõta.
Võtan ikkagi mõne tõukurvarda metsa kaasa ja saada vajadusel kätte?
Teoreetiliselt muidugi võimalik, et kõnealune klapp vähe teisest materjalist ja paisub erinevalt. Samas kui paned vähe kulunud säärega klapi siis võib ka hea saada.
Pane klapp juhtpuksi sisse ja proovi loksutada kõrvale. Võrdle teiste silindritega ja samas puksis teise klapiga.
Kui sul kellindikaator ja kinnitamise võimalus siis saad ka lõtku mõõta.
Võtan ikkagi mõne tõukurvarda metsa kaasa ja saada vajadusel kätte?
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Ai johhaidii...
Kõrgemad jõud vist ei taha, et ma auto valmis saaksin.
Olen kahe päeva jooksul puruks lasknud neli nookurit
ja teine päev on alles lõunas.
Ühe poole sain korda ja siis hakkas teiselt poolt minema üksteise jutti.
Nüüd kisun kõik uued klapid maha, viskan nurka ja pistan sisse vanad töötanud klapid. Eks näis.
Kõrgemad jõud vist ei taha, et ma auto valmis saaksin.
Olen kahe päeva jooksul puruks lasknud neli nookurit
ja teine päev on alles lõunas.
Ühe poole sain korda ja siis hakkas teiselt poolt minema üksteise jutti.
Nüüd kisun kõik uued klapid maha, viskan nurka ja pistan sisse vanad töötanud klapid. Eks näis.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 477
- Joined: Mon Oct 04, 2010 8:53 pm
- Maakond: Läänemaa
- Location: Haapsalu
- Contact:
Re: Tuust 968m roheline Konn 86
Tundub, et selle nookuri jamaga on nüüd ühelpool.
Sisse läksid kõik vanad sissetöötanud klapid.
Avastasin aga, et pooled nookuri murdumised ei olnud kinni kiilunud klapi süü. Üks nookur murdus käivitus hetkel külma mootoriga ja pärast teise murdumist nii u 2minutit liikus klapp kenasti. Aga milles siis asi?
Asi nii, et uutel klappidel stopper (poolkuud) teistmoodi. Kui klapp on suletud, siis on klapivedru juba 5mm rohkem kokku surutud, kui teisel tüübil. Nüüd kui nookur lükkab klapi lahti, siis lähevad vedru rõngad vastu üksteist ja ei võimalda vabalt klappi lõpuni lahti suruda. Pärast klappide vahetust käib mootor hoopis lobedamalt vändast ringi, alguses olid suured takistused, aga ei osanud sellest halba aimata.
Selline see siis sai.
Sisse läksid kõik vanad sissetöötanud klapid.
Avastasin aga, et pooled nookuri murdumised ei olnud kinni kiilunud klapi süü. Üks nookur murdus käivitus hetkel külma mootoriga ja pärast teise murdumist nii u 2minutit liikus klapp kenasti. Aga milles siis asi?
Asi nii, et uutel klappidel stopper (poolkuud) teistmoodi. Kui klapp on suletud, siis on klapivedru juba 5mm rohkem kokku surutud, kui teisel tüübil. Nüüd kui nookur lükkab klapi lahti, siis lähevad vedru rõngad vastu üksteist ja ei võimalda vabalt klappi lõpuni lahti suruda. Pärast klappide vahetust käib mootor hoopis lobedamalt vändast ringi, alguses olid suured takistused, aga ei osanud sellest halba aimata.
Selline see siis sai.
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest