Veljed
-
- Posts: 101
- Joined: Mon Dec 04, 2006 10:52 pm
- Contact:
Veljed
niisiis kuna mu zazi veljed on ka suht roostes ja plaanin need korda teha, siis tekkisid mul poes värvi ja värvieemaldus tarbeid valides paar küsimust. kui enamvähem korralikku tulemust tahan, siis kas kruntimine on ka velgedel vajalik? kuidas keegi teinud on ja mis tulemuse saanud? esialgu ostsin mõned puhastamiseks trelli otsa käivad traatharjad ja paar purki hammerit'i. pmst nagu ma aru saand olen, siis see hammerit peaks suht hea asi olema metallile (või olen ma lootusetult reklaami ohvriks langend). ühesõnaga kas enne värvimist peaks mingi vahendiga kuidagi töötlema velgi, et nad uuesti roostetama ei hakkaks, või piisab sellest, et teen lihtsalt korralikult puhtaks ja lasen värvi peale?
meelis
meelis
sapakahaige :D
Peugeot 406 2.0 turbo '98, Zaz 968M 1.2 '88
Peugeot 406 2.0 turbo '98, Zaz 968M 1.2 '88
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Veljed
Hammerate siiski reklaamitrikk. Mina lasen oma veljed aravatavasti liivapritsiga puhastada, siis roostemuundur peale, terasharjaga puhtaks ja suvaline värv peale.
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Veljed
njah, liivaprits suht krirves, üks velg vististi ca 200,- , ise võtan küll vast traatharjaga, siis buvanol nt ja värv selga
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 4
- Joined: Mon Feb 05, 2007 3:54 pm
- Contact:
RE: Veljed
Ise lasin kah trelli harjaga puhtaks. Kasutasin kahte erinevat harja. Kuna vene värv suht kehvake, siis tuli päris lõbusalt maha. Ühe velje peale kulus umbes tund, lasin täitsa haljaks mõlemalt poolt. Siis krunt ja selga mingi veoauto värv kõige krooniks. Pidi tugevam olema kui sõiduauto värv.
Hammerite´i ei soovitatud üldse auto juures kasutada.
Hammerite´i ei soovitatud üldse auto juures kasutada.
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
RE: Veljed
Väljednasin end enne valesti, liivaprits on jh kallis, aga haavliprits mitu korda odavam ja velgedele käib küll. Traatharjaga ei saa igaltpoolt ****a kätte ja jube kaua aega võtab.
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Veljed
sapika veljelt saab ilusti kätte, mõnel valukal aga kindlasti mitte...marek kirjutas:
Väljednasin end enne valesti, liivaprits on jh kallis, aga haavliprits mitu korda odavam ja velgedele käib küll. Traatharjaga ei saa igaltpoolt ****a kätte ja jube kaua aega võtab.
haavliprits aga sööb kõvasti metalli...et pärast pead veel velges pahteldama hakkama
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 141
- Joined: Mon Dec 04, 2006 10:47 pm
- Contact:
RE: Veljed
ise puhastasin/puhastan siiamaani;) endal velgesid relakaga(traathari otsas) võtab kohe päris kiiresti haljaks;)
zaz 968M
-
- Posts: 133
- Joined: Tue Feb 06, 2007 6:45 pm
- Contact:
RE: Veljed
Velg alt ära, kerge matistamine, sadolin selga. Siiamaani pandavad
aga ega sõitnud kah pole.
Või siis kõigenormaalsem on ikkagi liivaprits-krunt-värv.
Mine noh jossuke oma 200eeku velg liivapritsis
Hind kordades väiksem.

Või siis kõigenormaalsem on ikkagi liivaprits-krunt-värv.
Mine noh jossuke oma 200eeku velg liivapritsis

-
- Posts: 93
- Joined: Mon Dec 04, 2006 7:21 pm
- Contact:
RE: Veljed
Karjakülas kuskil tehakse ka velgi, mul isa pidi sinna viima läbi tutvuse saab tasuta aga seal on võimalik! 

[b]Ao Vaida
Tel: 58362320
Msn: v6rr_man@hotmail.com
Mail: honda.tact@mail.ee[/b]
Zaz 968a, Vw Type2 T2, Opel Vectra....
Tel: 58362320
Msn: v6rr_man@hotmail.com
Mail: honda.tact@mail.ee[/b]
Zaz 968a, Vw Type2 T2, Opel Vectra....
-
- Posts: 33
- Joined: Sat Dec 09, 2006 9:37 am
- Contact:
RE: Veljed
Mis otstarve on kruntvärvil? -Et luua kontaktpind metalli ja kattevärvi vahel.meelis kirjutas:
kui enamvähem korralikku tulemust tahan, siis kas kruntimine on ka velgedel vajalik? meelis
Pakuks välja:
1.veljed liivapritsi all puhtaks. (Kas teenusena või osta Tevalost 100- eeku maksev prits ja teha ise. Hiljem läheb kindlasti seda pritsi vaja kui autot edasi teha. Et investeering ei ole mitte mõtetu.)
2.Terasharjaga eemaldada metalli sisse jäänud liivaterad.
3. Krunt. (Kui on kasutatud tööstuslikku liivapritsi või leidub sügavamaid roostekohti võib panna täitekrunti. Põhjatuid kraatreid velgedes, võiks enne kruntimist pahteldada mingi tugevama pahtliga)
4. Kattevärv
-
- Posts: 2
- Joined: Wed Oct 03, 2007 4:29 pm
- Contact:
RE: Kas sapakale l2hvad alla?
Olen suht võhik.
Kas sapikale l2hvad alla ka teised veljed või ainult sapika enda omad?
Ja kuidas rehvidega on??
Kas sapikale l2hvad alla ka teised veljed või ainult sapika enda omad?
Ja kuidas rehvidega on??
:D
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Veljed
no sapikal on nii spetsiifiline keskava et ega mõne muu igapäeva sõiduki omasi sinna suht raske aretada( muidugi kui vaheplaat teha, aga esirataste puhul see suht raskendatud), rehvid on enamasti ikka õhukummiga...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 213
- Joined: Sun Dec 03, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: Veljed
Ma arvan, et runflat rehve sel ajal jah polnud ja antud juhul on mõeldud praeguste rehvide sobivust. Vastus sellele oleks siis, et leidub küll kaasaegseid rehve ka (mul olid nokian lamellid nt talvel all) ja hetkel ka kaks nõukaaegset tutikat rehvi olemas (huvi korral võin ka maha müüa)Jossu kirjutas: rehvid on enamasti ikka õhukummiga...
-
- Posts: 1843
- Joined: Thu Nov 30, 2006 5:51 pm
- Contact:
RE: Veljed
sigulli rehve pannakse sinna alla, jagatakse 100 eeku tükk suht sagedasti...
"Kujutage nüüd endale ette, et sõidame ülivana ZAZ-iga , naudime ilusat ilma ning miniseelikuid".
-
- Posts: 529
- Joined: Sat Dec 02, 2006 7:19 pm
- Contact:
RE: Veljed
mul pandiesimesed ilma lohvita;) öeldi et sapika vlg väga hea selleks
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 3 guests