metsamees zaz968a 1976
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: metsamees zaz968a 1976
Eile sõitsin sapikaga maha selle aasta esimesed kilomeetrid. Tehnilise poole pealt esialgu tundub, et talvepuhkus midagi halba teinud ei ole.
Kindlustuse tegin esialgu juuni lõpuni, ülevaatust kah jagub veel. Pool paaki panin kütust kah sisse. Ühesõnaga- stardivalmis.
Kindlustuse tegin esialgu juuni lõpuni, ülevaatust kah jagub veel. Pool paaki panin kütust kah sisse. Ühesõnaga- stardivalmis.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: metsamees zaz968a 1976
Rihmaratta poolse väntvõlli otsa simmeri vahetasin ära. Üllatavalt lihtne töö oli. Peale seda pesin kapotialuse puhtamaks ja lootsin et nüüd jääbki selliseks. 50 km hiljem selgus tõsiasi et bensiinipumba alt tilgub ikka. Tuleb asja uurima hakata.
Käsipiduri tegin kah korda. Käivad iga aastased ülevaatuse eelsed rituaalid.
Käsipiduri tegin kah korda. Käivad iga aastased ülevaatuse eelsed rituaalid.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: metsamees zaz968a 1976
Eile paigaldasin tagumised turvavööd. Päris naljakas oli pigimati ja vildikihi alt poldiauke otsida. Sellise töö jaoks on hea, kui on õuepeal on ka mõni sapikas millel tagapool lisa müraisolatsiooni veel paigaldatud ei ole.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: metsamees zaz968a 1976
Nädalavahetus möödus Vormsi ekspeditsiooni tähe all. Reis möödus ilma suuremate remonditöödeta.
Ainult tagasitulles kusagil Märjamaa kandis ostsin ühe liitri tosooli juurde ja veepump tahtis korraks peale koputamist saada. Nädalavahetuse läbisõiduks kujunes 650 km.
Ainult tagasitulles kusagil Märjamaa kandis ostsin ühe liitri tosooli juurde ja veepump tahtis korraks peale koputamist saada. Nädalavahetuse läbisõiduks kujunes 650 km.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: metsamees zaz968a 1976
Esimesed kevadised tiirud sapikaga on tehtud.
Eile käisin Türil raadioamatööride ühingu kokkusaamisel. Kui see üritus läbi sai soovitati mulle et lähme, siin lähedal on üks sapikas mida tasub vaadata. Läksime. Oli tõesti mida vaadata. Osavate kätega mehe pool elu täiustatud projekt. Enamus ümberehitusi teostatud seitsmekümnendatel/kaheksakümnendatel.
Mõningad märksõnad:
*Käigukastile juurde ehitatud viies käik!!!!!!!
*armatuuri sisse ehitatud tahhomeeter
*kapott ja pagass trosside asemel elektromagnetiga
*immobilaiser (TELEFONIKETTAGA)
*esisilla torudele ehitatud peale lisa õlipaagid pagasnikusse
*kero temperatuuri reguleerimise võimalusega (muudetav kütuse pealevoolu kogus)
* teine õliradikas ette toodud. Kusjuures see projekt ei õigustanud ennast. Zaz-i originaal radikast võid kasvõi laavat läbi lasta, salongi sellega ikka ei küta.
Mõningat pildimaterjali lisan vast homme.
jne. jne. Tükk aega andis imestada et mida kõike sapika kallal ära teha on võimalik, kui ainult head fantaasiat ja pealehakkamist jagub.
Osa tänasest päevast möödus samuti sapika kallal. Seekord jälle võõras pill. Standartne Jagaja, küünlajuhtmed, karburaatori puhastus,+veidi elektri poole diagnostikat projekt. Lihtsalt bensiinijaamas tuli inimene juurde ja küsis et kas ei saaks abi ühe seisva sapikaga. Siinsamas Tartus.
Enda auto kohta erilisi uudiseid ei ole. Sõidab endiselt, õli lekib endiselt. Sidur on ikka imelik ja 4 käigu sünkronisaator ikka ei tööta. Läbisõitu on see aasta kogunenud midagi 300-400 km vahele.
Selleaastane hooaeg algas eriti varakult. 2. jaanuaril täitus minu autol 40 aastat Eesti teedel. Oli vaja sõiduga tähistada.
Eile käisin Türil raadioamatööride ühingu kokkusaamisel. Kui see üritus läbi sai soovitati mulle et lähme, siin lähedal on üks sapikas mida tasub vaadata. Läksime. Oli tõesti mida vaadata. Osavate kätega mehe pool elu täiustatud projekt. Enamus ümberehitusi teostatud seitsmekümnendatel/kaheksakümnendatel.
Mõningad märksõnad:
*Käigukastile juurde ehitatud viies käik!!!!!!!
*armatuuri sisse ehitatud tahhomeeter
*kapott ja pagass trosside asemel elektromagnetiga
*immobilaiser (TELEFONIKETTAGA)
*esisilla torudele ehitatud peale lisa õlipaagid pagasnikusse
*kero temperatuuri reguleerimise võimalusega (muudetav kütuse pealevoolu kogus)
* teine õliradikas ette toodud. Kusjuures see projekt ei õigustanud ennast. Zaz-i originaal radikast võid kasvõi laavat läbi lasta, salongi sellega ikka ei küta.
Mõningat pildimaterjali lisan vast homme.
jne. jne. Tükk aega andis imestada et mida kõike sapika kallal ära teha on võimalik, kui ainult head fantaasiat ja pealehakkamist jagub.
Osa tänasest päevast möödus samuti sapika kallal. Seekord jälle võõras pill. Standartne Jagaja, küünlajuhtmed, karburaatori puhastus,+veidi elektri poole diagnostikat projekt. Lihtsalt bensiinijaamas tuli inimene juurde ja küsis et kas ei saaks abi ühe seisva sapikaga. Siinsamas Tartus.
Enda auto kohta erilisi uudiseid ei ole. Sõidab endiselt, õli lekib endiselt. Sidur on ikka imelik ja 4 käigu sünkronisaator ikka ei tööta. Läbisõitu on see aasta kogunenud midagi 300-400 km vahele.
Selleaastane hooaeg algas eriti varakult. 2. jaanuaril täitus minu autol 40 aastat Eesti teedel. Oli vaja sõiduga tähistada.
-
- Posts: 661
- Joined: Sun Dec 03, 2006 1:59 pm
- Contact:
Re: metsamees zaz968a 1976
Kõlab Türilt ühe vanapapi masinana, kellega olen mitu korda juttu puhunud, Tagadil 2008 ja Järva-Jaanis 2012. Masin `68 aasta 966, 40 hp mootoriga? Ise taha ehitatud 4-kandilised tuled? Kolbidesse puuritud alla augud et õli ei võtaks?metsamees wrote:Esimesed kevadised tiirud sapikaga on tehtud.
Eile käisin Türil raadioamatööride ühingu kokkusaamisel. Kui see üritus läbi sai soovitati mulle et lähme, siin lähedal on üks sapikas mida tasub vaadata. Läksime. Oli tõesti mida vaadata. Osavate kätega mehe pool elu täiustatud projekt. Enamus ümberehitusi teostatud seitsmekümnendatel/kaheksakümnendatel.
Mõningad märksõnad:
*Käigukastile juurde ehitatud viies käik!!!!!!!
*armatuuri sisse ehitatud tahhomeeter
*kapott ja pagass trosside asemel elektromagnetiga
*immobilaiser (TELEFONIKETTAGA)
*esisilla torudele ehitatud peale lisa õlipaagid pagasnikusse
*kero temperatuuri reguleerimise võimalusega (muudetav kütuse pealevoolu kogus)
* teine õliradikas ette toodud. Kusjuures see projekt ei õigustanud ennast. Zaz-i originaal radikast võid kasvõi laavat läbi lasta, salongi sellega ikka ei küta.
...
Uuena ostis ja terve elu sellega sõitnud. 5-nda käigu ehitus ei olevat esimesel korral õnnestunud, hammasrataste tsementeerimine olevat valesti läinud ja `94 olevat pidanud uuesti hammakad tegema ja sii sai hea. Huvitav asi auto juures pidi olema mõlk aknapostil kui auto kunagi põdraga kohtus ja sarv sinna mõlgi jättis (mõelgem nüüd tõenäolist sapaka ja põdra kohtumist maanteel). Kahjuks viimane kord kui suhtlesime siis vanadus andis omanikule tunda, ei olnud pooltki enam nii terava ja detailide rohke jutuga kui esimesel korral ja see viimanegi kord oli kahjuks 4 aastat tagasi.
Aga Mart, sinu enda sapakat sai ka täna nähtud, sõitsid kl. 13.35 Ravila ja Riia tänava ristmikust üle kesklinna poolt lõunaka poole

-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: metsamees zaz968a 1976
http://album.ee/album/515069/50358897
Lubatud pildid siis siin.
Tunnistan üles et eile sõitsin, veidi üle 100 km.
Moostes käisime õhtul veel hamstri puuri järel.
Lubatud pildid siis siin.
Tunnistan üles et eile sõitsin, veidi üle 100 km.
Moostes käisime õhtul veel hamstri puuri järel.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: metsamees zaz968a 1976
Käisin maal ja tõin ära kilekotikese kummitihenditega. Õliradika alt ja veel nii mõnestki kohast ajab juba pikemat aega mootoriõli välja. Hakkan moraalselt valmistuma mootori lahti võtmiseks. On võimalik, et vahetada tuleb ka kolvirõngad.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: metsamees zaz968a 1976
Mõne tunni tegelesin autoga.
Tuli välja, et jagaja jalg oli suht lahti ja see oligi üks suurematest õli lekkimise kohtadest. Õliradikas sai kah uued tihendid ja ribide vahelise pesu.
Mingi jama on veel bensiinipumba ümbrusega. Ka sealt kusagilt pressib õli välja.
Täna sõitmas ei käinudki.
Tuli välja, et jagaja jalg oli suht lahti ja see oligi üks suurematest õli lekkimise kohtadest. Õliradikas sai kah uued tihendid ja ribide vahelise pesu.
Mingi jama on veel bensiinipumba ümbrusega. Ka sealt kusagilt pressib õli välja.
Täna sõitmas ei käinudki.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 198
- Joined: Sun Oct 19, 2014 2:05 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: metsamees zaz968a 1976
Tervitus,
Loen siin viimaseid postitusi ja tundub, et sapikatel on mingi epideemia. Kõik remondivad omi autosid. Ja üsna tõsiselt on ette võetud.
Mart,kas sellel Türi spetsialistil kasti hammasratta joonist, või mõnda muud infot ei olnud? Et kuidas ja mida ta seal täpsemalt tegi viienda käigu saamiseks? Ja mis ülekande arv sellel viiendal käigul on, palju pöörded langesid 90-ga sõites?
Loen siin viimaseid postitusi ja tundub, et sapikatel on mingi epideemia. Kõik remondivad omi autosid. Ja üsna tõsiselt on ette võetud.
Mart,kas sellel Türi spetsialistil kasti hammasratta joonist, või mõnda muud infot ei olnud? Et kuidas ja mida ta seal täpsemalt tegi viienda käigu saamiseks? Ja mis ülekande arv sellel viiendal käigul on, palju pöörded langesid 90-ga sõites?
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: metsamees zaz968a 1976
Türi sapika kohta:
30 Hj käigukasti hammakaid kasutas, pluss siis veel luazi kasti võlle + hunnik käsitööd ja metallitehnoloogiat. Igaljuhul tugevalt üle minu võimete. Pöörete langemisest nii mõõdetavates ühikutes juttu ei olnud.
Epideemia kohapealt. No tegelikult on ju süüdi kevad. Igast otsast logisenud on sapikad ilmselt juba pikka aega, aga peale talve ilusate ilmadega on lihtsalt tahtmine näpud õliseks teha.
Sapikaga läbisõiduks jäi täna umbkaudu 50 km.
30 Hj käigukasti hammakaid kasutas, pluss siis veel luazi kasti võlle + hunnik käsitööd ja metallitehnoloogiat. Igaljuhul tugevalt üle minu võimete. Pöörete langemisest nii mõõdetavates ühikutes juttu ei olnud.
Epideemia kohapealt. No tegelikult on ju süüdi kevad. Igast otsast logisenud on sapikad ilmselt juba pikka aega, aga peale talve ilusate ilmadega on lihtsalt tahtmine näpud õliseks teha.
Sapikaga läbisõiduks jäi täna umbkaudu 50 km.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 1462
- Joined: Fri Jun 04, 2010 11:50 am
- Maakond: Harjumaa
- Location: Tallinn
- Contact:
Re: metsamees zaz968a 1976
zaz.kiev.ua foorumis oli ka juttu 5. käigust.
Luazi kasti jupid olid kasutusel. Linki ei oska anda aga kes otsib see leiab.
Luazi kasti jupid olid kasutusel. Linki ei oska anda aga kes otsib see leiab.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: metsamees zaz968a 1976
Tallinn on karm koht.
Sõitsin täna ringi natuke. Parkisin ilusasti auto ära. Käisin poes. Selle ajaga kui mina poes käisin hiilis kusagilt üks tänavavalgustuse post täpselt auto taha. No ja kui siis ära hakkasin sõitma kohtusid laternapost ja sapika tagastange.
Igatahes õhtu möödus haamri ja alumiiniumklotsiga sapika stanget sirutades.
Sõitsin täna ringi natuke. Parkisin ilusasti auto ära. Käisin poes. Selle ajaga kui mina poes käisin hiilis kusagilt üks tänavavalgustuse post täpselt auto taha. No ja kui siis ära hakkasin sõitma kohtusid laternapost ja sapika tagastange.
Igatahes õhtu möödus haamri ja alumiiniumklotsiga sapika stanget sirutades.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: metsamees zaz968a 1976
Täna kogunes jälle sapika teemalist tarkust. Nüüd isu seda kõike ka austatud foorumilugejatega jagada.
Et kõik ausalt ära rääkida, peaksin ma alustama sellest, et minu "kollane sõber" lekib juba pikemat aega natuke õli. Ma usun et see ei ole teab mis haruldane 40 aastat vana sapika mootori kohta.
Eile sai ülevaatus läbi. Täna oli vaja sõita sapikaga.
Tehtud-mõeldud. Hommikul oli äratus üpris varajane. Sõjaplaan nägi ette, et kohe kähku tuleb ülevaatusel ära käia ja siis kella kümneks tuleb Tartust juba 60 km kaugusel olla.
Juba vanad eestlased teadsid, et sapikas ja kella peale kuhugi jõudmine ei käi ühte lausesse.
Umbes kella poole üheksaks olid mõned pirnid vahetatud, sapikas seest enam-vähem konditsiooni viidid, väljast pestud ja pange nüüd tähele-SURVEPESURIGA MOOTORIALUNE ÜLE KÄIDUD (mõttes tundus see päris hea plaan, et õlilekkeid varjata)
Pesulast väljasõit möödus tõrgeteta. Veidi hiljem pidin bensiinivoolikule ühe klambri lisama, et leket peatada(juhtub). Ülevaatuspunkti värava taha saabusin paarkümmend minutit liiga vara. Sealsamas värava taga kontrollisin veel korra KÕIKI pirne ja selgus, et üks tagurpidikäigu tuledest ei tööta-pirn läbi.
Lihtne ju- bensiinijaamad meie maal äritsevad ka pirnidega. Lõunakeskuse Statoili jõudsin noh-enam-vähem-tõrgeteta. Pirn sai ka vahetatud aga vot minema sealt bensukast enam ilma kõrvalise abita ei saanud. Säde kadunud! Nooh, okei, mootoripesu ilma kuivatuseta võibki nii mõjuda-isegi sapikale.
Piibujuhtmed, jagaja kaane ja süütepooli kuivatasin ära. Seejärel ilmus isegi säde (või midagi sinnapoole). Küünlaid puhastasin, karpa vaatasin üle, käivitamist proovisin ka brake cleaneriga. No lihtsalt asi ei võtnud pöördeid sisse !
Aku käiasin kah tühjaks. Seejärel tellisin proua teise autoga järgi. Krokodillidega sain mootori jälle starteri jõul pöörlema. Käima ikka ei läinud. Ühel ilusal hetkel tuli hea plaan korra jagaja kaane alla kah vaadata. Seestpoolt oli kogu kupatus märg nagu vihmakätte jäänud kass!
Ilmselt andis sädet kõigile neljale küünlale korraga + siis veel jupike mööda jagaja kaane sisemust otse keresse. Igal juhul kuivatamine mõjus värskendavalt ja käima ta läks.
Ülevaatus möödus ilma suuremate üllatusteta.
"Hästi vajalik kella kümnene sõit" sai kah umbes kaheteistkümneks tehtud, peaaegu. Ühel hetkel hakkas õlituli isegi sajaga sõites heledalt põlema ja peale kapoti alla kiikamist oli pilt selge.
SAPIKA MOOTORIT EI TOHI NII JULMALT PESTA ! Peale veeprotseduure otsustas see mootor et praktiliselt kogu karteris olev õli tuleb nüüd ja kohe määrida mootori välimisele küljele. Neetult jube nägi välja !
Õnneks õli kaasas oli. Uus kogus karterisse ja kümmekond km sõitu. Rohkem tehnilisi apsakaid täna ei juhtunudki.
Üks tehnikaga hästi kursis olev inimene pakkus igatahes oma auto pagassist tulekustutit kui oli sapika mootorit näinud, et kahju kui mädanemata kerega sapikas maha põleb. Hoolimata sellest et sapika salongis juba oli 2 tulekustutit.
Esmapilgul tundub, et kogu mootoritäis õli lahkus bensiinipumba kaudu. Igaljuhul täna jäi sapikas maale. Järgmised remondisesioonid näitavad, mis seal tegelikult juhtus.
Et kõik ausalt ära rääkida, peaksin ma alustama sellest, et minu "kollane sõber" lekib juba pikemat aega natuke õli. Ma usun et see ei ole teab mis haruldane 40 aastat vana sapika mootori kohta.
Eile sai ülevaatus läbi. Täna oli vaja sõita sapikaga.
Tehtud-mõeldud. Hommikul oli äratus üpris varajane. Sõjaplaan nägi ette, et kohe kähku tuleb ülevaatusel ära käia ja siis kella kümneks tuleb Tartust juba 60 km kaugusel olla.
Juba vanad eestlased teadsid, et sapikas ja kella peale kuhugi jõudmine ei käi ühte lausesse.
Umbes kella poole üheksaks olid mõned pirnid vahetatud, sapikas seest enam-vähem konditsiooni viidid, väljast pestud ja pange nüüd tähele-SURVEPESURIGA MOOTORIALUNE ÜLE KÄIDUD (mõttes tundus see päris hea plaan, et õlilekkeid varjata)
Pesulast väljasõit möödus tõrgeteta. Veidi hiljem pidin bensiinivoolikule ühe klambri lisama, et leket peatada(juhtub). Ülevaatuspunkti värava taha saabusin paarkümmend minutit liiga vara. Sealsamas värava taga kontrollisin veel korra KÕIKI pirne ja selgus, et üks tagurpidikäigu tuledest ei tööta-pirn läbi.
Lihtne ju- bensiinijaamad meie maal äritsevad ka pirnidega. Lõunakeskuse Statoili jõudsin noh-enam-vähem-tõrgeteta. Pirn sai ka vahetatud aga vot minema sealt bensukast enam ilma kõrvalise abita ei saanud. Säde kadunud! Nooh, okei, mootoripesu ilma kuivatuseta võibki nii mõjuda-isegi sapikale.
Piibujuhtmed, jagaja kaane ja süütepooli kuivatasin ära. Seejärel ilmus isegi säde (või midagi sinnapoole). Küünlaid puhastasin, karpa vaatasin üle, käivitamist proovisin ka brake cleaneriga. No lihtsalt asi ei võtnud pöördeid sisse !
Aku käiasin kah tühjaks. Seejärel tellisin proua teise autoga järgi. Krokodillidega sain mootori jälle starteri jõul pöörlema. Käima ikka ei läinud. Ühel ilusal hetkel tuli hea plaan korra jagaja kaane alla kah vaadata. Seestpoolt oli kogu kupatus märg nagu vihmakätte jäänud kass!
Ilmselt andis sädet kõigile neljale küünlale korraga + siis veel jupike mööda jagaja kaane sisemust otse keresse. Igal juhul kuivatamine mõjus värskendavalt ja käima ta läks.
Ülevaatus möödus ilma suuremate üllatusteta.
"Hästi vajalik kella kümnene sõit" sai kah umbes kaheteistkümneks tehtud, peaaegu. Ühel hetkel hakkas õlituli isegi sajaga sõites heledalt põlema ja peale kapoti alla kiikamist oli pilt selge.
SAPIKA MOOTORIT EI TOHI NII JULMALT PESTA ! Peale veeprotseduure otsustas see mootor et praktiliselt kogu karteris olev õli tuleb nüüd ja kohe määrida mootori välimisele küljele. Neetult jube nägi välja !
Õnneks õli kaasas oli. Uus kogus karterisse ja kümmekond km sõitu. Rohkem tehnilisi apsakaid täna ei juhtunudki.
Üks tehnikaga hästi kursis olev inimene pakkus igatahes oma auto pagassist tulekustutit kui oli sapika mootorit näinud, et kahju kui mädanemata kerega sapikas maha põleb. Hoolimata sellest et sapika salongis juba oli 2 tulekustutit.
Esmapilgul tundub, et kogu mootoritäis õli lahkus bensiinipumba kaudu. Igaljuhul täna jäi sapikas maale. Järgmised remondisesioonid näitavad, mis seal tegelikult juhtus.
-
- Aktiivne Klubiline
- Posts: 603
- Joined: Sat Dec 02, 2006 6:28 pm
- Maakond: Tartumaa
- Location: Tartu
- Contact:
Re: metsamees zaz968a 1976
Jah, oligi bensiinipump.

Selle augu kaudu lahkus mootoritäis õli 50 km sõiduga.

Midagi oleks nagu mäda sellel pildil.
Andke head nõu, mis meetodil VÄGA õlise mootori puhtaks saaks.
Mootorit maha võtta ei taha, silindreid nõudepesumasinas kah pesta ei taha.
Head vihjed hüva keemia ja töövõtete kohta on äärmiselt oodatud.
Hetkeseis on selline, et genekad, bensiinipump,, karpa, sisselaskekollektor ja paras ports plekke mootori ümbert on eemaldatud.

Pagan! Nüüd loen et juba aasta tagasi midagi lekkis bensiinipuba ümbrusest. Vist oleks pidanud natuke varem lähemalt uurima hakkama.

Selle augu kaudu lahkus mootoritäis õli 50 km sõiduga.

Midagi oleks nagu mäda sellel pildil.
Andke head nõu, mis meetodil VÄGA õlise mootori puhtaks saaks.
Mootorit maha võtta ei taha, silindreid nõudepesumasinas kah pesta ei taha.
Head vihjed hüva keemia ja töövõtete kohta on äärmiselt oodatud.
Hetkeseis on selline, et genekad, bensiinipump,, karpa, sisselaskekollektor ja paras ports plekke mootori ümbert on eemaldatud.

Pagan! Nüüd loen et juba aasta tagasi midagi lekkis bensiinipuba ümbrusest. Vist oleks pidanud natuke varem lähemalt uurima hakkama.
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 2 guests